لوازم جانبینرم افزار

قیمت گوشی شیائومی ۱۳ اولترا لو رفت

مدتی قبل شیائومی اعلام کرد که در ماه جاری میلادی گوشی شیائومی ۱۳ اولترا رونمایی می‌شود ولی هنوز تاریخ دقیق معرفی آن اعلام نشده است. بعد از گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد قیمت این گوشی، حالا با قاطعیت زیادی می‌توانیم در مورد قیمت جدیدترین پرچم‌دار شیائومی در بازار چین صحبت کنیم.

بر اساس اطلاعات فاش شده، شیائومی قصد دارد مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی را با قیمت ۶۲۹۹ یوان (۹۱۶ دلار) به دست کاربران چینی برساند. این یعنی قیمت این گوشی ۲۹۹ یوان گران‌تر از نسل قبلی خواهد بود. از سوی دیگر کاربران چینی برای خرید مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی این گوشی باید ۹۸۸ دلار بپردازند و بهترین مدل که از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد نیز ۱۰۹۰ دلار قیمت خواهد داشت. طبیعتا این قیمت‌ها رسمی نیستند و ممکن است قیمت نهایی تا حدی با این اعداد تقاوت داشته باشد.

در رابطه با تاریخ معرفی هم برخی افشاگران، احتمال معرفی شیائومی ۱۳ اولترا در تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) را مطرح کرده‌اند. یکی از افشاگران مشهور چینی که با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو فعالیت دارد، به تازگی اعلام کرده که دوربین اصلی این گوشی از سنسور IMX989 بهره می‌برد که ۱ اینچ اندازه دارد و می‌تواند عکس‌های فوق‌العاده‌ای ثبت کند. همچنین همانطور که احتمالا می‌دانید، این گوشی در مجموع از ۴ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

شیائومی 13 اولترا

در ضمن دوربین اصلی به لنز مبتنی بر دیافراگم متغیر مجهز شده که به کاربران اجازه می‌دهد اندازه‌ی دیافراگم لنز را با توجه به شرایط مختلف، بزرگ و کوچک کنند. با وجود اینکه سال‌ها قبل شرکت‌هایی مانند سامسونگ از این مشخصه بهره می‌بردند، ولی بیشتر آن‌ها این قابلیت را کنار گذاشته‌اند و حالا شیائومی می‌خواهد برای اولین بار در یکی از گوشی‌های خود از این قابلیت استفاده کند. باید ببینیم آیا این مشخصه می‌تواند مزیت قابل توجهی در زمینه عکاسی ارائه کند یا نه.

مطالب مرتبط
مشخصات کلیدی شیائومی ۱۳ لو رفت؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی متفاوت

دوربین‌های شیائومی ۱۳ اولترا با همکاری شرکت لایکا آماده شده‌اند و در نتیجه انتظارات زیادی بابت کیفیت بالای آن‌ها وجود دارد. ظاهرا شیائومی قصد دارد در کنار این گوشی، از تبلت‌های سری شیائومی پد ۶ و ساعت هوشمند شیائومی بند ۸ هم رونمایی کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۱,۲۳۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۳,۶۰۰,۰۰۰

تومان

منبع: GizmoChina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا