لوازم جانبینرم افزار

محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی ۱۱T پرو ۵G در دیجی کالا

۱۱T پرو ۵G، قاتل پرچم‌دار پرفروش شیائومی توانسته‌ با بهره بردن از مشخصات فنی بسیار خوب و قیمتی مناسب، توجه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی ۱۱T پرو ۵G را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به بهترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

مشخصات شیائومی ۱۱T پرو ۵G

شیائومی ۱۱T پرو ۵G مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی AMOLED است که از رفرش ریت بسیار خوب ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۰۰۰ نیت، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند تراشه‌ی پنج نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ ۵G کوالکام است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 660 به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور بسیار باکیفیت ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۸K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده که قابلیت بی‌نظیری برای این گوشی هوشمند پرفروش شیائومی به شمار می‌آید.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. این دوربین امکان فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. شیائومی ۱۱T پرو ۵G به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۱۲۰ وات، انرژی مجدد خود را در عرض ۱۷ دقیقه تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری MIUI 12.5 را اجرا می‌کند که البته قابل ارتقاء به اندروید ۱۳ است. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از نسل پنجم اینترنت همراه (۵G) و بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲ پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro 2107113SG 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در چهار بخش می‌پردازیم:

۱. قاب‌ محافظ

۲. گلس‌ محافظ

۳. محافظ لنز دوربین

۴. شارژر


قاب‌های محافظ شیائومی ۱۱T پرو ۵G


کاور نیلکین مدل CamShield Pro

این قاب محافظ یک تیکه که یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی ۱۱T پرو ۵G به شمار می‌رود، در قسمت پشت از مواد سخت مرغوب PC و در قسمت دور تا دور و لبه‌ها از مواد TPU که کمی انعطاف‌پذیر هستند ساخته شده است. همچنین کاور نیکلین دارای محافظ لنز دوربین کشویی بسیار با کیفیتی نیز است. برش‌های این کاور در قسمت پورت‌ها و دوربین با دقت بسیار بالایی انجام شده و همچنین پوششی از همان جنس منعطف TPU بر روی دکمه‌ها تعبیه شده تا آن‌ها را نیز مورد محافظت قرار دهد. درب کشویی محافظ دوربین، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این قاب محافظ است که نگرانی کاربران را در برابر آسیب‌های احتمالی به سیستم دوربین برطرف می‌کند. این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. این قاب از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط
شیائومی Civi 3 با طراحی جذاب و قیمت ۳۵۳ دلار معرفی شد
کاور نیلکین مدل CamShield Pro مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 11T/Mi11T Pro

کاور لوکسار مدل Unicom

قاب محافظ لوکسار مدل Unicom با طراحی و ساختار شبیه به کیسه هوا در چهار طرف گوشی از آن در برابر ضربات محافظت خواهد کرد. این قاب محافظ، تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر را دارد. این کاور به طور کامل دکمه‌های روی گوشی هوشمند شما را پوشش می‌دهد که باعث جلوگیری از خط و خش و ورود گرد و غبار خواهد شد. علاوه بر این با استفاده از این قاب، لنز دوربین گوشی نیز تحت محافظت قرار می‌گیرد و همانند قسمت جلویی کاور که لبه‌های بلندتری دارد، این قسمت هم به همین گونه طراحی شده است. کاور مدل Unicom با داشتن رنگ شفاف، زیبایی اصلی گوشی را حفظ خواهد کرد و همچنین دارای لبه‌هایی بالاتر از صفحه‌نمایش است. ساختار ژله‌ای این قاب، نصب و خارج کردن آن را از روی گوشی نیز سهولت بخشیده و کاربر می‌تواند بدون هیچگونه فشاری قاب را از روی گوشی خود جدا سازد.

کاور لوکسار مدل Unicom مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 11T Pro / 11T

کاور اپیکوی مدل Horse-Leather

قاب چرمی اپیکوی مدل Horse-Leather از لوازم جانبی لوکس و در عین حال بسیار مقاوم شرکت اپیکوی برای گوشی شیائومی ۱۱T پرو ۵G به شمار می‌رود که کناره‌های آن از پلاستیک نرم (Tpu) و پشت قاب از ترکیب پلاستیک سخت و چرم مصنوعی (PU) ساخته شده است. این قاب با پوشش کامل پشت، نمایشگر و دور تا دور گوشی به خوبی از آن در برابر آسیب‌هایی مانند خراشیدگی، ضربات احتمالی و گردوغبار محافظت می‌کند. کاور اپیکوی مدل Horse-Leather در قسمت دوربین پشت گوشی، لبه‌ای ضخیم‌‌تر دارد که باعث شده که در صورت سقوط گوشی و ضربه خوردن به آن، دوربین با سطح برخورد فاصله داشته باشد و به آن آسیبی نرسد. عدم جذب چربی و لکه، محافظت از دوربین، انعطاف‌پذیری بالا و… از جمله مشخصات خوب این قاب به حساب می‌آید.

کاور اپیکوی مدل Horse-Leather مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 GT/Redmi Note 11T Pro / Note 11T Pro Plus / K50i 5G

کاور سامورایی مدل GC مناسب برای شیائومی ۱۱T پرو ۵G

این کاور از پلاستیک با کیفیت و نسبتا نرمی ساخته شده که به راحتی گوشی درون کاور جای گرفته و هنگام کار محدودیتی برای کار با دوربین، پورت‌ها و دکمه‌ها نخواهید داشت. ساختار این قاب از دو بخش به هم پیوند خورده تشکیل شده است. بخش اول بدنه‌ی اصلی قاب است که با نمای شفاف خود پشت گوشی را می‌پوشاند و از گوشی شما در برابر خط و خش و ضربات احتمالی حفاظت میکند. بخش دوم، سپری است که با ایجاد لایه‌ای ضخیم‌تر، دورتادور گوشی را پوشانده و آن را در برابر سقوط و ضربه‌های شدید ایمن نگه می‌دارد. برش‌ها هم آنقدر دقیق هستند که به راحتی می‌توانید به پورت‌ها و حفره‌ها دسترسی داشته باشید. این قاب با قیمت بسیار مناسبی هم اکنون برای خرید در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط
شیائومی ۱۳ لایت با قیمت ۵۳۰ دلار معرفی شد
کاور سامورایی مدل GC مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 11T Pro / 11T

کاور گاردتک مدل New Skin

کاور گاردتک مدل New Skin از مواد سیلیکونی TPU تولید شده و ساختاری ژله‌ای و انعطاف‌پذیر دارد. این کاور ضخامت مناسبی داشته و از تمام زوایای گوشی در برابر ضربات و خط و خش محافظت می‌کند. ساختار ژله‌ای این قاب امر نصب و خارج کردن قاب از روی گوشی را نیز سهولت بخشیده است. برآمدگی اطراف لنز دوربین سبب خواهد شد تا در زمان قرار گرفتن گوشی بر روی سطوح صاف و مسطح لنز دچار خط و خش نشود. وزن و ضخامت کم این محافظ حس خوشایندی را به کاربران پس از در دست گرفتن منتقل می‌کند. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی‌کند. دسترسی به کلیدها در این لوازم جانبی محبوب شیائومی ۱۱T پرو ۵G بسیار ساده است؛ به گونه‌ای که هنگام کلیک کردن روی آن‌ها با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.

کاور گاردتک مدل New Skin مناسب برای گوشی موبایل شیائومی MI11 T / MI11 T Pro

کاور ژنرال کینگ مدل DAP22 مناسب برای شیائومی ۱۱T پرو ۵G

این قاب محافظت قدرتمند از طراحی بهره می‌برد که همه لبه‌های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب رساندن به گوشی می‌شود. اگرچه هر طرف قاب با لبه‌های ژله‌ای پوشیده شده، اما به دلیل انعطاف‌پذیری لبه‌ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی زحمتی نخواهند داشت. همچنین ژله‌ای بودن دور کاور موجب شده تا در صورت سقوط گوشی روی زمین شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. از دیگر قابلیت‌های خوب این کاور می‌توان به استند نگهدارنده‌ی آن اشاره کرد. این قاب محافظ بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربات تغییر رنگ نمی‌دهد.

کاور ژنرال کینگ مدل DAP22 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 11T / 11T Pro

کاور شیائومی مدل SILICONE CASE

قاب مدل SILICONE CASE با طراحی زیبا و جذابی که دارد، توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. این قاب منحصر‌به‌فرد از سیلیکون بسیار نرم و لطیف ساخته شده که وقتی آن را لمس می‌‌کنید، حس بسیار خوشایندی به شما دست می‌دهد. این قاب محافظ سیلیکونی به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت‌های آن را آسان نموده است. این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. قاب مدل SILICONE CASE سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد.

مطالب مرتبط
همه چیز درباره اپلیکیشن ایوا
کاور شیائومی مدل SILICONE CASE مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 11T / Mi 11T pro

کاور زوبینا مدل Quilted مناسب برای شیائومی ۱۱T پرو ۵G

بخش درونی زوبینا مدل Quilted در قسمت بدنه گوشی روکش میکرو فیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه‌های گوشی را در بر می‌گیرد؛ بنابراین کاربران می‌توانند از ایمنی بدنه و لبه‌های گوشی خود اطمینان خاطر داشته باشند. پوشش بیرونی این قاب محافظ از موادی نرمی و در عین حال باد کرده ساخته شده که از روی دست سر نمی‌خورد. همچنین بدنه‌ی مات این قاب سیلیکونی ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت و ظاهر زیبای محافظ همواره حفظ می‌شود. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد. این قاب لبه‌های برجسته‌ای دارد که می‌تواند از نمایشگر مراقبت کند. همچنین در بخش دوربین هم برای هر لنز یک محافظ مجزا در نظر گرفته شده که باعث می‌شود عملاً هیچ آسیبی به ماژول دوربین و لنزهای آن وارد نشود.

 کاور زوبینا مدل Quilted مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 11T / 11T Pro

کاور سامورایی مدل Xtream

کاور محافظ سامورایی مدل Xtream که از جنس سیلیکون ساخته شده، نه خیلی منعطف است و نه حالتی خشک و شکننده دارد. این قاب محافظ دور تا دور لنز دوربین را پوشش می‌دهد و فقط قسمت‌های لنز دوربین خالی می‌ماند. لبه‌های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. همچنین دیگر نباید نگران به جای ماندن اثر انگشت بر روی قاب گوشی خود نباشید؛ چرا که اثر انگشت بر روی این قاب نمی‌ماند.

کاور سامورایی مدل Xtream مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 11T Pro / 11T

کاور سانی لند مدل Rangi مناسب برای شیائومی ۱۱T پرو ۵G

این قاب از مواد سیلیکونی و آلومینومی سازگار با محیط زیست ساخته شده است. روکش قاب کاملا نرم بوده و احساس خوشایندی به کاربر در هنگام کار با گوشی منتقل می‌کند. لبه‌های سیلیکونی این کاور محافظ مدل Rangi، به نحوی طراحی شده که روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. پوشش داخلی میکروفیبر با داشتن حالت پرزی نرم از ایجاد خراشیدگی روی گوشی شما محافظت می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این کاور می‌توان به مقاومت در برابر گرما و سرمای شدید، اثر انگشت، چربی و تعریق دست اشاره کرد.

مطالب مرتبط
ارزان ترین اسپیکر خانگی
کاور سانی لند مدل Rangi مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 11T / 11T Pro

گلس‌های محافظ شیائومی ۱۱T پرو ۵G


محافظ صفحه‌نمایش شهر گلس مدل SUPERD

گلس مدل SUPERD با کیفیت کم نظیری که دارد از نمایشگر شما با قدرت و اطمینان بسیار زیادی محافظت می‌کند و پس از نصب، شفافیت و وضوح تصویر را کاهش نمی‌دهد؛ با این تفاسیر کیفیت تصویر نمایشگر شما تفاوت چندانی با قبل از نصب گلس نخواهد داشت. برش‌های دقیق، منظم و استاندارد گلس مدل SUPERD موجب شده تا این محافظ شیشه‌ای صفحه‌نمایش به شکلی کاملا منطبق و راحت بر روی گوشی هوشمند شما نصب شود. همچنین ۱۸ لایه نازک برای محافظت بیشتر درون گلس تعبیه شده است. مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش، کاهش حساسیت تاچ صفحه‌نمایش و وضوح و شفافیت بسیار بالا از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب گلس مدل SUPERD به شمار می‌روند.

محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 11T / 11T Pro / هوآوی P smart 2021

محافظ صفحه‌نمایش ایکس گلس مدل فول پرایوسی

این گلس یک محافظ سرامیکی با مقاومت بالا بوده و از ایجاد خط و خش و آسیب‌دیدگی نمایشگر گوشی شما جلوگیری می‌کند. انعطاف‌پذیری این محافظ سرامیکی جلوی خرد شدن و شکستن آن را می‌گیرد و باعث دفع ضربات وارد شده به صفحه گوشی و در نتیجه محافظت هر چه بیشتر آن می‌شود. یکی از قابلیت‌های بسیار جالب این گلس سرامیکی، حفظ حریم خصوصی شما در هنگام کار کردن با گوشی است. در حالی که از زاویه روبرو به طور کاملا واضح شاهد محتویات نمایشگر گوشی خود هستید، سایر افراد از زوایای دیگر قادر به مشاهده نمایشگر گوشی شما نیستند.

محافظ صفحه نمایش ایکس گلس مدل فول پرایوسی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 11T PRO

محافظ‌های لنز دوربین شیائومی ۱۱T پرو ۵G


محافظ لنز دوربین گلس‌استار مدل LFUL

امروزه محافظ بخش‌های مختلف از گوشی‌های هوشمند در بازار دیده می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، محافظ لنز دوربین گوشی‌های هوشمند است. محافظ لنز دوربین گلس‌استار مدل LFUL با طراحی باریک و سبک خود و در عین حال محکم، نه تنها وزن کلی گوشی را تغییری نمی‌دهد، بلکه به دلیل طراحی بسیار باریک و شفافیت بالا، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی‌گذارد و عکس‌های ثبت شده، مانند قبل با کیفیت و شفاف هستند. انعطاف‌پذیری این محافظ جلوی خرد شدن و شکستن آن را می‌گیرد و باعث دفع ضربات وارد شده به سیستم دوربین گوشی و در نتیجه محافظت هر چه بیشتر از آن می‌شود.

مطالب مرتبط
معرفی بهترین نرم افزارهای طراحی صنعتی
محافظ لنز دوربین گلس استار مدل LFUL مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 11T Pro

محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل LNSP

این محافظ لنز دوربین بسیار باکیفیت که از جنس فلز تولید شده با ایجاد یک فاصله از دوربین گوشی مراقبت می‌کند. در این نوع محافظ محل قرارگیری دوربین‌ها برش خورده و هیچگونه پوششی بر روی آن نیست و تنها با ایجاد فاصله از لنز محافظت می‌کند. بنابراین کیفیت دوربین‌ها بطور کامل و صد در صد حفظ می‌گردد و هیچگونه افتی در کیفیت عکس‌های شما به‌ وجود نخواهد آمد. اصلی‌ترین مزیتی که این محافظ نسبت به سایر محافظ‌های لنز دوربین دارد، جنس فلزی آن است که مقاومت آن را بسیار بالا می‌برد. این محافظ لنز دوربین چربی‌ گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی‌کند.

محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل LNSP مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 11T / 11T Pro

شارژرهای ردمی شیائومی ۱۱T پرو ۵G


شارژر دیواری ۶۷ واتی مناسب برای شیائومی ۱۱T پرو ۵G

لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرو

شارژر دیواری شیائومی، یکی از محصولات بسیار باکیفیت این شرکت است که از فناوری QUiCK CHARGE 3.0 بهره می‌برد. این شارژر پر سرعت ۶۷ واتی همچنین با حفاظت از شدت جریان برق از فشار بالای ولتاژ جلوگیری می‌کند، می‌تواند دمای پایین خود را حفظ کرده و از قابلیت فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند. این شارژر دیواری به همراه یک کابل USB-C با کیفیت، در قالب یک پک به شما ارائه می‌شود. این کابل نه تنها در برابر پوسیدگی و پاره‌ شدن مقاومت خوبی دارد، بلکه از پیچ خوردگی هم جلوگیری می‌کند.

شارژر دیواری شیائومی مدل  POCO X3GT به همراه کابل USB-C

شارژر دیواری ۹۰ وات راو پاور مدل RP-PC128 به همراه کابل USB-C

اگرچه گوشی شیائومی نوت ۱۱T پرو ۵G از شارژر ۱۲۰ وات در جعبه بهره می‌برد، اما اگر به هر دلیلی به شارژر اصلی این گوشی دسترسی ندارید می‌توانید شارژر ۹۰ واتی راو پاور مدل RP-PC128 برای این گوشی در نظر بگیرید. این مدل دارای دو خروجی با امکان شارژ در توان‌های متفاوت است. با استفاده از این محصول می‌توان گوشی یا تبلت مجهز به قابلیت فست شارژ را به سرعت شارژ کرد. دو خروجی این شارژر دیواری از نوع USB-C هستند و از فناوری USB PD نیز پشتیبانی می‌کنند.

شارژر دیواری 90 وات راو پاور مدل RP-PC128 به همراه کابل USB-C

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند دیجی کالا یعنی شیائومی ۱۱T پرو ۵G پرداختیم. به نظر شما خرید کدام‌ یک از این لوازم جانبی پوکو X4 پرو اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران دیجی کالا مگ در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا