راهنما خریدسخت افزار

معرفی محصولات پرفروش از برند شیائومی در سال 2023

مخلوط کن هوشمند شیائومی مدل MPBJ001ACM-1A

این دستگاه یک مخلوط کن کاربردی برای محصولات سرد و گرم با سیستم کنترل لمسی، تایمر و گرمایش است. این دیوایس همه کاره برای تهیه انواع غذاها، اسموتی‌ها، سوپ‌ها، آب میوه، غذای کودک، گوشت چرخ کرده و … مناسب می‌باشد.

مخلوط کن هوشمند MPBJ001ACM-1A شیائومی مجهز به یک موتور قدرتمند است که دارای سیم پیچی مسی است. موتور الکتریکی گشتاور بالایی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد محصول را در عرض چند دقیقه به میزان دلخواه آسیاب کنید. عملکرد دستگاه قابل اعتماد و پایدار است. وجود سنسور داخلی سرعت چرخش مورد نیاز را برای آسیاب کامل و یکنواخت هر محصول فراهم می‌کند. این مخلوط کن دارای 8 تیغه فولادی ضد زنگ با زوایای باز و دندانه‌های تیز می‌باشد که می‌تواند در چندین زاویه برش داده و به راحتی مواد سخت را نرم کند. طراحی منحصر به فرد تیغه امکان آسیاب سریع و کارآمد هر محصولی را فراهم می‌کند.

مخلوط کن هوشمند شیائومی مدل MPBJ001ACM-1A مجهز به یک ظرف شیشه‌ای 1600 میلی‌لیتری با ظرفیت بالا بوروسیلیکات برای مصارف گرم و سرد است. حداکثر ظرفیت نوشیدنی‌های گرم در این دستگاه 1200 میلی‌لیتر و حداکثر ظرفیت برای نوشیدنی‌های سرد 1600 میلی‌لیتر است.

مخلوط کن هوشمند شیائومی مدل MPBJ001ACM-1A

یک صفحه گرمایش داخلی در پایین دستگاه وجود دارد که از قدرت گرمایش 800-950 وات برخوردار است. هنگامی که غذای داغ پخته می‌شود، سیستم به طور پیش فرض آن را به مدت چهار ساعت گرم نگه می‌دارد، و البته می‌توان آن را از طریق برنامه تغییر داد.

مشخصات فنی مخلوط کن هوشمند شیائومی مدل MPBJ001ACM-1A

عملکرد مخلوط کن هوشمند MPBJ001ACM-1A شیائومی تنها به تهیه اسموتی و مخلوط کردن محدود نمی‌شود، بلکه می‌توان از آن برای تهیه آب میوه و سبزیجات، خرد کردن یخ، تهیه فرنی، سوپ و … با 8 حالت رایج استفاده کرد.

با چرخاندن و فشار دادن دکمه OLED، در کنار 2 دکمه لمسی، می‌توانید از دستگاه استفاده کنید. برای انتخاب حالت کار، کافیست دکمه OLED را بچرخانید. این دستگیره به عنوان نمایشگر نیز عمل می‌کند. کلیدهای لمسی برای زمان‌بندی و یا لغو، استفاده از دستگاه را آسان می‌کند. در حالت دستی، می‌توانید هنگام استفاده از دستگاه، سرعت را در صورت نیاز تنظیم کنید. دستگیره را بچرخانید تا به راحتی سرعت را برای ترکیب کارآمد افزایش یا کاهش دهید. امکان انتخاب بین 9 درجه سرعت برای مخلوط کردن مواد نرم یا سخت وجود دارد.

مخلوط کن هوشمند MPBJ001ACM-1A شیائومی با اپلیکیشن Mi Home نیز کار می‌کند. به برنامه متصل شوید تا بتوانید از راه دور برنامه‌ریزی کرده و دستگاه را کنترل کنید، یا دستورالعمل ها را از طریق فضای ابری ارسال کرده و از دنیایی از خوراکی‌های مغذی و خوشمزه لذت ببرید.

برای تهیه شیر سویا صبحگاهی قبل از خواب دانه های سویا را در دستگاه ریخته، سپس آب و سایر مواد را اضافه کنید و زمان شروع را برنامه‌ریزی کنید. هنگام بیدار شدن از خواب، شیر سویای تازه منتظر شما خواهد بود.

نقد و بررسی مخلوط کن هوشمند شیائومی مدل MPBJ001ACM-1A

برای سهولت شستشو، مخلوط کن هوشمند MPBJ001ACM-1A شیائومی از حالت تمیز کردن برخوردار است. کافی است آب را در دستگاه ریخته و تمیز کردن را با سرعت بالا شروع کنید تا در زمان و تلاش صرفه جویی کنید.

سیستم حفاظتی القایی مغناطیسی استفاده از محصول را ایمن‌تر می‌کند، با برداشتن پارچ از روی پایه دستگاه خاموش می‌شود. علاوه بر این، دستگاه از توقف خودکار هنگام باز شدن درب نیز پشتیبانی می‌کند. پلاگین تعبیه شده روی درب برای افزودن مواد باز می‌شود؛ می‌توانید به آسانی هر زمان خواستید در حین کار بدون برداشتن درب پارچ، مواد را اضافه کنید.

مخلوط کن هوشمند شیائومی مدل MPBJ001ACM-1A

مخلوط کن هوشمند MPBJ001ACM-1A شیائومی دارای دستگیره ضد لغزش داخلی است و لبه دسته برای راحتی در هنگام بلند کردن، گرد طراحی شده است. پارچ شیشه‌ای بوروسیلیکات در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و علائم اندازه‌گیری به وضوح قابل مشاهده است.

دانگل انتقال تصویر تلویزیون شیائومی مدل P03M8

دانگل انتقال تصویر مدل PFJ4147GL شیائومی از دو بخش فرستنده و گیرنده تشکیل شده است. قسمت گیرنده را به تلویزیون متصل کنید و بخش دیگر را از طریق پورت Type-C به دستگاه فرستنده متصل کرده تا شاهد انتقال بی‌سیم تصاویر، با کیفیت 4K باشید. این محصول بدون نیاز به سیم، شبکه Wi-Fi و نصب درایور، کار خودش را به خوبی انجام می‌دهد. بنابراین این دستگاه چطور کار می‌کند؟ جالب است بدانید که دانگل انتقال تصویر شیائومی بواسطه‌ی یک Wi-Fi داخلی، به صورت اتوماتیک بین فرستنده و گیرنده ارتباط برقرار می‌کند. اگر چند فرستنده در اختیار داشته باشید، اتصال همزمان چندین دستگاه به یک گیرنده امکان‌پذیر است. همگام‌سازی صدا و تصویر توسط این محصول کاملا دقیق انجام می‌شود و تأخیرها را به حداقل می‌رساند. زمانی که چندین دستگاه به صورت همزمان متصل‌اند، برای جابه‌جایی بین صفحه‌ها می‌توانید ضربه بزنید و از سرعت بالا و پخش پایدار لذت ببرید.

مطالب مرتبط
مقایسه و تفاوت هارد SSD و HDD چیست؟

دانگل انتقال تصویر مدل P03M8 شیائومی

دانگل انتقال تصویر تلویزیون شیائومی مدل P03M8 فرستنده و گیرنده‌ایست که برای به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش بین دو دستگاه به صورت بی‌سیم تنظیم شده است. نصب این گجت آسان بوده و وضوح 4K Ultra HD را با عملکردی پایدار و روان ارائه می‌دهد. ماژول Wi-Fi داخلی دستگاه، پورت فرستنده و درگاه دریافت را قادر می‌سازد به طور خودکار ست شوند،‌ نیازی به شبکه اضافه نیست.

تراشه پردازش کلاس سازمانی داخلی دانگل انتقال تصویر Tapcast P03M8 شیائومی یک ماژول شبکه را ادغام می‌کند و برای ارسال محتوا نیازی به نصب درایور نیست. تراشه کدک پیشرفته 4K با نرخ فشرده‌سازی کم رمزگشایی می‌کند و ورودی‌ها را با وضوح فوق‌العاده بالا، ارائه جزئیات بیشتر و کاهش نویز تصویر، ارائه می‌دهد.

هماهنگی صوتی و تصویری این دستگاه با عملکردی روان همراه است، هر خط در فیلم‌ها و اسناد به وضوح مشخص می‌شود. پروتکل انتقال باند 5G به پورت انتقال و درگاه دریافت اجازه می‌دهد تا پردازش داده‌ها با سرعت بالا انجام شده و تأخیرها به حداقل برسند، و در نتیجه از پخش پایدار و قابل اعتماد برای مدت زمان طولانی اطمینان حاصل می‌کند.

دانگل انتقال تصویر تلویزیون شیائومی مدل P03M8

پورت فرستنده دانگل انتقال تصویر Tapcast P03M8 شیائومی از یک رابط پیشرفته Type-C استفاده می‌کند تا خروجی DisplayPort HD و شارژ USB-PowerDelivery را یکپارچه کند و در حین انتقال محتوای HD، ثبات را بهبود بخشد.

دانگل انتقال تصویر لپ تاپ به تلویزیون Xiaomi Conference TapCast P03M8
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای تماشای فیلم و اتصال لپ تاپ به تلویزیون به کابل HDMI احتیاج پیدا کنید. استفاده از کابل اچ دی ام آی یکی از روش های وصل لپ تاپ به تلویزیون می باشد که شاید نصب آن و بهم ریختگی کابل ها شما را اذیت کند. دانگل انتقال تصویر تلویزیون شیائومی Xiaomi P03M8 Conference TapCast قادر است به شکل بی سیم و با کیفیت 4K تصاویر شما را از لپ تاپ به تلویزیون انتقال دهد.

مشخصات دانگل Xiaomi Tapcast

دانگل شیائومی Conference TapCast با طراحی جمع و جور و وزن سبکی که دارد به آسانی قابل حمل می باشد. تنها کافیست برای استفاده از این محصول قسمتی که پورت تایپ سی دارد را به سیستم خود وصل کنید و سمت دیگر که گیرنده دارد را به تلویزیون متصل نمایید. پس از آن نیز باید کلید فرستنده را بفشارید تا این دانگل شروع به فعالیت کند.

ابعاد فرستنده دانگل انتقال تصویر لپ تاپ به تلویزیون Xiaomi Conference TapCast P03M8 برابر 156.6×80.5×15.4 میلی متر است. وزن فرستنده این محصول نیز به طور تقریبی 68 گرم می باشد. همینطور گیرنده آن نیز ابعاد 106.8×29.4×15.4 میلی متری و وزنی برابر 42.8 دارد.

با این دانگل برای ایجاد ارتباط احتیاجی به شبکه WIFI اضافی نخواهید داشت. در دانگل شیائومی Conference Tapcast یک WIFI داخلی به کار رفته است تا به صورت اتوماتیک بین فرستنده و گیرنده ارتباطی ایجاد شود.

دانگل انتقال تصویر تلویزیون شیائومی مدل P03M8

تراشه پردازش Enterprise-Class به کار رفته در دانگل HDMI شیائومی شما را از نصب درایور روی کامپیوتر بی نیاز می کند. لازم به ذکر است که برد مطلوب برای کارکرد دانگل شیائومی تقریبا 5 متر است.

ارسال تصاویر با کیفیت 4K
لازم به ذکر است که دانگل انتقال تصویر تلویزیون شیائومی Xiaomi P03M8 Conference TapCast دارای قابلیت انتقال تصاویر با کیفیت 4k می باشد. به همین سبب می توانید هیچگونه نگرانی بابت حفظ کیفیت تصاویر نداشته باشید. تراشه 4K Codec تعبیه شده داخل این محصول تصاویر را با نرخ فشرده سازی کم ارائه می دهد تا تصاویری با وضوح بسیار عالی را در اختیار شما قرار دهد. همینطور به کمک این محصول تصاویر و صدا همگام سازی می شود و هیچگونه تاخیر یا مشکلی در این امر مشاهده نخواهید کرد.

مطالب مرتبط
ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ + تفاوت لباسشویی ال جی و سامسونگ چیست؟

ظرف غذا هوشمند شیائومی مدل Mi Pet food feeder XWPF01MG-EU

تغذیه کننده غذای حیوانات خانگی هوشمند شیائومی (Xiaomi Smart Pet Food Feeder) XWPF01MG در کنار آبنمای هوشمند حیوانات خانگی شیائومی راه اندازی شده است. این دو در کنار هم به خوبی با هم کار می کنند تا حیوانات خانگی کاملا در آرامش زندگی کنند.

ظرف غذای هوشمند سگ و گربه شیائومی برای روزهایی که نیاز به دوری طولانی‌تری از خانه دارید، بسیار مفید است. اما قبل از اینکه به جزئیات بیشتر بپردازیم، در اینجا چیزی است که تغذیه کننده غذای حیوانات خانگی هوشمند شیائومی از نظر ویژگی ها ارائه می دهد.

تغذیه هوشمند حیوانات خانگی شیائومی از بسیاری جهات عالی است، اما فاقد لمس اضافی است که شامل دوربین داخلی، میکروفون و آرایه بلندگو است. به همراه این محصول آبخوری هوشمند حیوانات خانگی شیائومی smart pet fountain پیشنهاد می شود.

مرور و بررسی تغذیه کننده حیوانات خانگی هوشمند شیائومی

با افزودن این سه گزینه، پتانسیل بیشتری برای صاحبان حیوانات خانگی باز می کند تا حیوانات خانگی خود را به صورت بصری در حال خوردن در وعده غذایی خود ببینند و با آنها ارتباط برقرار کنند تا احساس راحتی کنند.

ظرف غذا هوشمند شیائومی مدل Mi Pet food feeder XWPF01MG-EU

راه اندازی و تنظیمات ظرف غذای هوشمند حیوانات

تنظیمات فیدر غذای حیوانات خانگی هوشمند شیائومی کمی پیچیده تر است زیرا مراحلی دارد. بنابراین ابتدا باید همه چیز را باز کنید و جلوی خود بگذارید. کاسه فلزی را به پایه کاسه وصل کرده و آن را با بدنه اصلی فیدر کنار هم قرار دهید. آنها به صورت مغناطیسی متصل خواهند شد، که واقعا هوشمند است. بعد، باز کردن درب بالایی برای ما مشکل بود، اما در واقع فقط باید گیره ایمنی را در پشت فشار دهید و درب را به سمت بالا و بیرون بکشید.
در داخل، فیلتر خشک کن کربن و همچنین کابل برق را خواهید دید. کابل برق را به قسمت پشتی پایین فیدر وصل کنید و در واقع یک جیب کوچک برای شما وجود دارد که می توانید کابل های اضافی را که به آن نیاز ندارید ذخیره کنید.اگر حیوانات خانگی شما به کابل های گاز گرفتن/جویدن علاقه دارند، این واقعا مفید است.
تغذیه کننده غذای حیوانات خانگی هوشمند شیائومی را روشن کنید و آماده جفت کردن آن با برنامه شیائومی هوم هستید. دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید و در کمتر از دو دقیقه همه آن‌ها را متصل خواهید کرد. واقعاً به همین سرعت است!

قابلیت اتصال به برنامه
جفت کردن ظرف غذا هوشمند شیائومی مدل XWPF01MG-EU با برنامه شیائومی هوم به این صورت است که می توانید واقعاً از پتانسیل تغذیه کننده غذای حیوانات خانگی هوشمند شیائومی به طور کامل استفاده کنید. بلافاصله در صفحه اصلی خواهید دید که امروز چندر غذا توزیع شده است، برنامه های تغذیه ای که تنظیم کرده اید (دستی و خودکار).

در صفحه تنظیمات، می‌توانید ویژگی «قفل کودک» را نیز روشن کنید تا با فشار دادن دکمه توزیع دستی به راحتی فعال نشود. همچنین نحوه تمیز کردن محفظه غذا، روزهای باقیمانده کارتریج خشک کن، تنظیم برنامه های اتوماسیون و انجام به روز رسانی سیستم عامل را به شما می گوید.

اتصال به اپلیکیشن هوشمند app

برای عملکرد صاف خودکار، دستگاه پخش خوراک به یک موتور کوچک مجهز شده است. با استفاده از تیغه های کوچک، غذا را در کاسه یکپارچه توزیع می کند و دسترسی آسان تر به حیوانات خانگی به غذای تازه دوز شده را امکان پذیر می کند.

می‌توانید جیره‌های خوراک را برنامه‌ریزی کنید، اما در صورت لزوم از راه دور نیز کنترل کنید. مزیت بزرگ محصول این است که این دستگاه پخش خوراک کاملاً با برنامه Mi Home سازگار است. از این برنامه می توانید فرکانس و مقدار غذایی که در کاسه توزیع می شود را پیکربندی و برنامه ریزی کنید.

مطالب مرتبط
مقایسه تلویزیون های شیائومی با ال جی و سامسونگ

طراحی و ساخت تغذیه کننده حیوانات خانگی شیائومی
وقتی صحبت از طراحی به میان می‌آید، فیدر هوشمند شیائومی یکی از شیک‌ترین و مینیمالیستی‌ترین تغذیه‌کننده‌های حیوانات خانگی است که من دیده‌ام. بدیهی است که متأسفانه دوربین داخلی ندارد، بنابراین جلوی فیدر تا کاسه استیل ضد زنگ درجه مواد غذایی 304 بسیار تمیز به نظر می رسد. در جلو یک چراغ نشانگر کوچک وجود دارد که به شما امکان می دهد از اتصال فیدر به وای فای مطلع شوید. همچنین می توانید این چراغ را در قسمت تنظیمات اپلیکیشن شیائومی هوم خاموش کنید.

کل فیدر غذای حیوانات خانگی هوشمند شیائومی به رنگ سفید پوشیده شده است، در حالی که کاسه فولادی ضد زنگ را می توان برای تمیز کردن آسان تر جدا کرد. پایه کاسه تغذیه دارای یک اتصال مغناطیسی به فیدر است، بنابراین شیائومی قطعاً در طراحی فیدر فکر بیشتری کرده است.

طراحی و ساخت بدنه و قطعات دستگاه تغذیه حیوانات خانگی شیائومی

در صورت قطع برق، فیدر حتی یک منبع تغذیه اضطراری داخلی دارد تا از توزیع منظم اطمینان حاصل شود. فیدر هوشمند غذای حیوانات خانگی شیائومی دارای ابعاد 387×311×180 میلی متر و وزن 3 کیلوگرم است. برق از طریق یک شبکه الکتریکی استاندارد تامین می شود، اما در مواقع اضطراری، این گزینه منبع تغذیه پشتیبان با چهار باتری AA نیز در دسترس است.

قیف خوراک 3.6 لیتری آن قادر به درک 1.8 کیلوگرم خوراک است و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. به گفته سازنده، خوراک تا 20 روز در ظرف باقی می ماند.

ماده ای که ظرف غذا از آن ساخته شده است، تمیز کردن آن را تسهیل می کند و آن را از اثرات نامطلوب محافظت می کند.

تجربه کاربری فیدر هوشمند حیوانات خانگی چگونه است؟
من الان یک ماه و نیم است که از تغذیه کننده غذای حیوانات خانگی هوشمند شیائومی استفاده می کنم و مدتی طول کشید تا به آن عادت کنم. فیدر به خودی خود شگفت انگیز است، بدون در نظر گرفتن این واقعیت که دوربین داخلی ندارد (Xiaomi، برای نسخه 2، لطفاً آن را وارد کنید.)، بیشتر به نحوه تنظیم آن و نحوه غذا خوردن و رفتار حیوانات شما مربوط می شود.

تغذیه کننده غذای حیوانات خانگی هوشمند شیائومی دارای درب بالایی است که با کارتریج خشک کن کامل می شود تا غذای حیوان خانگی داخل آن خشک بماند.

در حالی که دفترچه راهنما و برنامه می گوید که فقط گرانول های دایره ای غذا (حداکثر قطر کیبل 5 تا 12 میلی متر است) پشتیبانی می شوند، کیبل های مثلثی رویال کانین ما به خوبی کار می کنند و در خارج از فیدر پخش می شوند. اگرچه، چند بار گیر کرد، اما یک پوک آسان این مشکل را حل می کند.

برنامه خوراک حیوانات خانگی را چگونه تنظیم کنیم؟
من معمولاً دو بار در روز به سه گربه‌ام غذا می‌دهم، هر کدام حدود یک پیمانه (120 گرم).

فیدر یک قسمت را 5 گرم در نظر می گیرد و هر توزیع فقط حداکثر 30 قسمت (تقریباً 150 گرم) است. البته، می‌توانید مقدار هر قسمت توزیع شده را کاهش داده و کنترل کنید.

ظرف غذا هوشمند شیائومی مدل Mi Pet food feeder XWPF01MG-EU

چیزی که من متوجه شدم این است که وقتی فیدر می‌خواهد قسمت بعدی را توزیع کند، وزن را تشخیص می‌دهد که هنوز غذا در کاسه غذا وجود دارد، آن نوبت را رد می‌کند و تا برنامه غذایی بعدی صبر می‌کند.

برنامه ریزی وعده های غذایی حیوانات خانگی

باید بدانید که معمولاً چه مقدار به حیوانات خانگی خود غذا می‌دهید و معمولاً چه زمانی به آنها غذا می‌دهید. می‌توانید آن روال را با تغذیه هوشمند حیوانات خانگی شیائومی تکرار کنید، سپس از آنجا همه چیز راحت است. همچنین باید در نظر داشته باشید که اگر چند فرکی دارید، چگونه باید برنامه غذایی و سهم خود را تنظیم کنید زیرا آنها یک کاسه غذا را به اشتراک می گذارند. علاوه بر این، سازنده ظرف غذا را به یک درپوش بالایی مجهز کرده است که از ورود رطوبت به خوراک جلوگیری می کند. پس از برداشتن درپوش، می توانید به راحتی ظرف را دوباره پر کنید، زیرا غذای حیوان خانگی شما همچنان تازه خواهد بود.

مطالب مرتبط
۸ لپ‌تاپ برتر در سال ۲۰۲۳ | بهترین لپ‌تاپ‌های بازار کدام هستند؟

آبخوری هوشمند حیوانات شیائومی مدل Mi Pet Pet Fountain

آبخوری اتوماتیک حیوانات خانگی شیائومی یکی دیگر از محصولاتی است که این کمپانی در راستای ایجاد رفاه و کمک به نگهداری حیوانات خانگی تولید کرده است. این منبع آب، با سیستم گردش و جریان آب، اکسیژن را وارد آب کرده و آن را از ناخالصی‌ها فیلتر می‌کند.

با فیلتراسیون عمیق چهار مرحله‌ای کارآمد آبخوری اتوماتیک حیوانات خانگی XWWF01MG شیائومی، ذرات ریز، مو و کلر باقیمانده، و سایر ناخالصی‌ها از جمله یون‌های کلسیم و منیزیم که باعث ایجاد سنگ کلیه می‌شوند، به طور موثری رهگیری و فیلتر می‌شوند و آبی سالم و خوش طعم در اختیار حیوان خانگی قرار می‌گیرد که عاشق نوشیدن آن است، علاوه بر این‌که حیوان خانگی شما را از بیماری دور می‌کند.

هم ارتفاع آبخوری اتوماتیک حیوانات خانگی XWWF01MG شیائومی و هم انحراف و ریزش آب در آن به‌ گونه‌ای طراحی شده است که کمترین صدای ممکن را منتشر کند. نویز کل دستگاه کنترل شده و کمتر از 30 دسی‌بل است، بنابراین استفاده از دستگاه راحت و بدون دردسر است.

آبخوری هوشمند حیوانات شیائومی مدل Mi Pet Pet Fountain

این دستگاه به برق متصل شده و از اتصال Wi-Fi پشتیبانی می‌کند و می‌توان از طریق برنامه بر آن نظارت کرد و علاوه بر تنظیم برخی حالت‌ها، وضعیت فیلترها یا میزان آب موجود در آبخوری را مشاهده کرد. برنامه به کاربر یادآوری می‌کند که آب اضافه کرده و یا فیلتر را پاک و تعویض کند. پنجره شفاف روی آب‌خوری امکان مشاهده لحظه‌ای سطح آب را فراهم می‌کند. علاوه بر این دستگاه نیز به سیستم هشدار مجهز است، اگر چراغ قرمز آب روشن باشد، به این معنی است که باید به آب‌خوری حیوان خانگی خود آب اضافه کنید.

شستشو و نظافت آبخوری اتوماتیک حیوانات خانگی XWWF01MG شیائومی نیز آسان است. این محصول با ابعاد 191x 191 x 177 میلی‌متر یک مخزن آب 2 لیتری دارد که برای یک گربه بالغ حدود 4 تا 7 روز کافی است.

آبخوری اتوماتیک حیوانات خانگی شیائومی

نسل دوم آبخوری هوشمند حیوانات خانگی شیائومی با تغییرات زیادی نسبت به نسل اول این محصول در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد.این آبخوری هوشمند با در نظر گرفتن شرایط محیط و حیوان خانگی شما با مخزن ۲ لیتری خود به مدت دو هفته آبی تمیز و مناسب را در اختیار حیوانات خانگی شما قرار می‌دهد.جریان امن ۵ ولتی، سیم مقاوم در مقابل جویده شدن توسط حیوانات، آداپتور مقاوم در مقابل شک‌های الکتریکی و مایعات  و همچنین پمپ آب مخصوص CNC،آبخوری هوشمند حیوانات خانگی شیائومی به وسیله‌ای ایمن و در عین حال کارآمد تبدیل کرده است.

ساندبار شیائومی Mi Soundbar 3.1

شیائومی ساندبارهای مختلفی را به بازار عرضه کرده است که هر کدام شاخصه‌های مخصوص به خودشان را دارند گاهی انتخاب از بین آن‌ها کار زیاد ساده‌ای نیست. هر کدام از ساندبارها مطابق نیازهای عده خاصی از مشتریان طراحی شده است. بنابراین باید با توجه به نوع استفاده‌ای که از ساندبار دارید، مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید. امروز می‌خواهیم با ساندبار شیائومی Mi Soundbar 3.1 آشنا شویم. شاخصه اصلی این ساندبار صدای باکیفت آن است. کیفیت صدا به اندازه‌ای است که حتی در تن صداهای بلند هم می‌توانید آن را احساس کنید. این مورد به خاطر محدوده فرکانسی مناسب این ساندبار است. هفت درایور صدا تکی یک صدای سوپر شفاف ایجاد می‌کنند. خرید ساندبار در سایت هایتل با ضمانت تعویض است.

ساندبارXiaomi 3.1 با سه اسپیکر فول رنج، سه توییتر و سه استندینگ ووفر مرزهای طراحی صوتی را جا به جا کرده است. این ترکیب دقیق‌ترین صدا را ایجاد می‌کند که حتی ریزترین جزئیات هم به خوبی شنیده می‌شوند. با این ساندبار چه گوش دادن به موسیقی و چه تماشای فیلم لذت بخش‌تر خواهد بود. با توان با توان 430W می‌توانید هر بیت از موسیقی را به خوبی احساس کنید.

سینما خانگی شیائومی Mi Soundbar 3.1 ch

هر چند شیائومی ساندبار هنوز می‌توانست توان بالاتری داشته باشد، اما با توجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن، همین میزان توان هم به اندازه کافی خوب است. شیائومی ساندبار 3.1 ch ظاهر مدرن و زیبایی دارد و به لطف طراحی شیک و زیبایش در کنار سینمای خانگی شما، یک پکیج زیبا و چشم نواز ایجاد می‌کند ساندبار شیائومی مدل Soundbar 3.1 ch به عنوان بخشی از اکوسیستم خانه هوشمند شیائومی در بازار در دسترسی خریداران قرار گرفته است.

مطالب مرتبط
پورت HDMI یا DisplayPort: کدام یک را برای نمایشگر استفاده کنم؟
سینما خانگی شیائومی Mi Soundbar 3.1 ch

صدای دالبی
از نظر بخش صوتی، ساندبار دارای صدای Dolby و صدای مجازی DTS است و یک ساب ووفر بی سیم برای تطبیق پذیری بیشتر دارد. شما می‌توانید این ساب ووفر را برای داشتن خروجی صدای قوی‌تر در هر جایی که می‌خواهید قرار دهید. ساندبار شیائومی Mi Soundbar 3.1 هم برای قرار دادن روی میز طراحی شده است و هم به همراه یک پایه ارائه می‌شود که به کمک آن می‌توانید ساندبار را روی دیوار نصب کنید. ساندبار شیائومی مدل Soundbar 3.1 ch می‌تواند حداکثر خروجی 430 وات را بین ساب ووفر و خود ساندبار ایجاد کند.

ووفر بی سیم
ساندبارXiaomi 3.1 به یک ووفر بی سیم با منبع تغذیه مستقل مجهز شده است که تنظیم ساده‌ای هم دارد. کافی است دستگاه را به برق متصل کنید و سپس به طور خودکار به شبکه وصل شوید. به لطف اتصال بی سیم دیگر نگران ازدحام سیم‌های مزاحم هم نخواهید بود و می‌توانید خانه‌تان را مرتب نگه دارید. به کمک فن آوری bass boost ووفر 6.5 اینچی عمق و اوج صدا تمیزتر و باکیفیت‌تری ایجاد می‌کند و یک تجربه صوتی همه جانبه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تجربه‌های شنیداری مختلف
بسیاری از حالت‌های صوتی متناسب با نیازهای خریدار در Xiaomi Soundbar 3.1ch گنجانده شده است. حالت‌های صوتی مختلف در این ساندبار به صورت حرفه‌ای طراحی شده است تا متناسب با نیازهای صوتی شما باشد. می‌توانید حالت صدا نسبتا شفاف را برای گوش دادن به اخبار تنظیم کنید و یا اینکه صدا شخصی سازی خودتان را برای بازی انتخاب کنید.

ساندبار شیائومی 3.1 کاناله مدل S26  اولین ساندبار این شرکت در نوع خود برای بازار جهانی است. Mi Soundbar 3.1 از اتصال NFC با یک لمس پشتیبانی می‌کند و یک پنل LCD هوشمند دارد که وضعیت دستگاه را نشان می‌دهد. روی این ساندبار دکمه‌های فیزیکی واقع شده‌اند که برای کنترل ولوم کلیدهای اتصال و خاموش و روشن کردن دستگاه استفاده می‌شوند. این دکمه‌ها در بخش بالایی ساندبار قرار دارند.

حالت شب
تا به حال برای‌تان پیش آمده است که در حال تماشای یک ویدئو باشید که به طور معمول صدای ملایم و نسبتا کمی دارد اما به خاطر عوض شدن فضا یا پخش یک پیام بازرگانی، یک مرتبه حجم صدای بیشتری پخش شود؟ اگر در جایی باشید که دیگران خواب باشند و نخواهید مزاحمتی برای آن‌ها ایجاد کنید، این وضعیت دردسرساز می‌شود و این تصور برای‌تان پیش می‌آید که هیچ ولوم صدایی را نمی‌توانید پیدا کنید که هم بیش از حد کم نباشد و هم مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکند. در این وضعیت حالت شب به شما کمک می‌کند. در این حالت صدا همیشه در یک رنج مشخص باقی می‌ماند و از آن بلندتر نمی‌شود. ساندبار 3.1 ch به حالت شب مجهز شده است. زمانی که حالت شب را فعال کنید، حتی زمانی که یک محتوا با تن صدا بلند پخش شود، صدا با همان میزان و روال ثابت پخش می‌شود و فرکانس‌های اوج صدا از یک حدی بیشتر نمی‌شود.

سینما خانگی شیائومی Mi Soundbar 3.1 ch

ریموت کنترل
دوست ندارید برای کم و زیاد کردن صدا از مبل بلند شوید؟ مشکلی نیست. ساندبار شیائومی مدل Soundbar 3.1 ch یک ریموت کنترل هم همراه خودش دارد که از آن برای تنظیم و کم و زیاد کردن صدا استفاده می‌کنید. می‌توانید بین کانال‌های مختلف صوتی سوئیچ کنید و کانال وردی سیگنال خود را انتخاب کنید.

اتصال بلوتوثی
این ساندبار مجهز به بلوتوث 5.0 است که ترتیبی می‌دهد تا ساندبار به صورت بی سیم به تلویزیون متصل شود و نیازی به اتصال سیمی و تحمل کردن سیم‌های مزاحم نباشد. اتصال بلوتوثی سریع و پایدار و بدون تاخیر است و یک تجربه صوتی فراموش نشدنی را برای شما ایجاد می‌کند.

منبع: کالی ناب

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا