لوازم جانبینرم افزار

مقام ارشد شیائومی از لغو شدن ساخت ردمی K60 گیمینگ خبر داد

طی ماه‌های گذشته گزارش‌های زیادی در مورد سه گوشی عضو خانواده‌ی ردمی K60 منتشر شده است که هر سه گواهی‌های لازم از سازمان ۳C چین را دریافت کرده‌اند. در این میان باید خاطرنشان کنیم که چند ماه قبل، ردمی K50 گیمینگ به عنوان جانشین K40 گیمینگ راهی بازار شد ولی حالا به نظر می‌رسد هیچکدام از گوشی‌های سری ردمی K60 یک گوشی گیمینگ نخواهد بود.

حالا یکی از مقام‌های ارشد شیائومی که در عین حال رییس این شرکت در چین محسوب می‌شود و مدیریت برند ردمی را هم بر عهده دارد، اعلام کرده که در سال ۲۰۲۳ کاربران دیگر نیازی به گوشی‌های اختصاصی برای گیمینگ ندارند و گفته این ترند «محکوم به مرگ» است. بر اساس این گفته‌ها، ظاهرا مدل استاندارد این خانواده برای گیمرها به اندازه‌ی کافی قدرتمند محسوب می‌شود و این دسته از کاربران می‌توانند از گوشی موردنظر به عنوان گوشی گیمینگ استفاده کنند.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، در هفته‌ها و ماه‌های اخیر اطلاعات گسترده‌ای در مورد این گوشی‌ها منتشر شده است. بر اساس این اطلاعات، مدل ردمی K60E از چیپست دایمنسیتی ۸۲۰۰ بهره می‌برد که با وجود قیمت پایین، توان سخت‌افزاری بسیار بالایی را به ارمغان می‌آورد. از سوی دیگر قرار است ردمی K60 با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به دست کاربران برسد که در ماه‌های گذشته در گوشی‌های متعددی تعبیه شده و حرف زیادی برای گفتن دارد. در نهایت باید به مدل پرو این خانواده اشاره کنیم که با چیپست تازه‌نفس اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی خواهد شد.

البته این گوشی‌ها مختص بازار چین هستند و مطابق معمول، حداقل دو مدل از این گوشی‌ها بعد از معرفی در چین تحت برند پوکو راهی بازارهای جهانی خواهند شد که باید ببینیم شیائومی این گوشی‌ها را با چه قیمتی به دست کاربران ساکن سایر کشورها می‌رساند.

مطالب مرتبط
شیائومی از گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن رونمایی کرد

خرید گوشی‌های شیائومی از دیجی‌کالا

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا