لوازم جانبینرم افزار

نکات مثبت و منفی تقویت‌کننده WiFi شیائومی AC1200

روز گذشته در یک ویدیو به بررسی اولیه تقویت‌کننده WiFi شیائومی AC1200 پرداختیم. حالا در این ویدیوی کوتاه به نکات و مثبت این دستگاه می‌پردازیم تا راحت‌تر بتوانید دست به انتخاب بزنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

تقویت کننده WiFi شیائومی مدل AC1200

طبق بررسی‌های صورت گرفته، این تقویت‌کننده در یک طبقه و حتی با وجود چند دیوار، می‌تواند سیگنال وای‌فای خوبی در اختیار شما قرار دهد اما اگر مثلا این تقویت‌کننده در طبقه یک قرار داشته باشد و شما در طبقه دو در حال حرکت باشید، سیگنال گاهی اوقات قطع و وصل می‌شود. اما اگر تلویزیون یا مثلا کنسول به آن وصل باشد، با این مشکل روبرو نمی‌شوند زیرا مکان آن‌ها ثابت است. بنابراین اگر مثلا تقویت‌کننده و گوشی شما در دو طبقه‌ی متفاوت قرار دارند، قبل از خرید به این موضوع توجه کنید.

با وجود اینکه فناوری WPS کاربردهای زیادی دارد، اما واقعیت این است که چندان امن نیست. زیرا هر کسی که دکمه‌ی WPS تقویت‌کننده WiFi شیائومی AC1200 را فشار دهد، بدون نیاز به وارد کردن رمز می‌تواند به شبکه‌ی موردنظر دسترسی پیدا کند. بنابراین بهتر است این تقویت‌کننده در دسترس همه قرار نگیرد تا کسی نتواند از این قابلیت سوءاستفاده کند.

در نهایت باید بگوییم که با پرداخت مبلغ‌های پایین‌تر هم می‌توانید چنین تقویت‌کننده‌هایی خریداری کنید. روی هم رفته تقویت‌کننده WiFi شیائومی AC1200 معمولی است و نباید انتظار خاصی از آن داشته باشید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

مطالب مرتبط
مقایسه گلکسی A54 با شیائومی ۱۲X؛ فرسنگ‌ها تفاوت با قیمت مشابه!

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا