لوازم جانبینرم افزار

کدام گوشی‌های شیائومی و پوکو به‌زودی MIUI 14 را دریافت می‌کنند؟

MIUI 14 جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری گوشی‌های شیائومی است که ماه‌ها از معرفی آن می‌گذرد ولی همچنان تعداد زیادی از گوشی‌های واجد شرایط، این نسخه را دریافت نکرده‌اند. بعد از ارائه‌ی این نسخه برای تعدادی از گوشی‌ها، حالا شیائومی لیست جدیدی از گوشی‌ها را منتشر کرده که قرار است که در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۳ این نسخه را دریافت کنند. در ادامه می‌توانید لیست گوشی‌های شیائومی و ردمی که قرار است از این نسخه بهره‌مند شوند، مشاهده کنید.

MIUI 14

همچنین در تصویر پایین نام گوشی‌های پوکو که MIUI 14  را دریافت می‌کنند، درج شده است. البته باید خاطرنشان کنیم برخی از گوشی‌های موجود در این دو لیست در حال حاضر از این نسخه بهره‌مند شده‌اند.

همانطور که می‌توانید ببینید، شیائومی به گوشی‌های قدیمی مانند ردمی ۹T و سری ردمی ۹ هم توجه نشان داده است. همچنین می‌توانیم به گوشی‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۰ مانند پوکو M3 و F2 پرو اشاره کنیم. با این حال اگر انتظار دارید گوشی‌هایی مانند سری ردمی K20 و می ۹ این نسخه را دریافت کنند، احتمالا ناامید خواهید شد.

در نهایت باید خاطرنشان کنیم شیائومی معمولا برای برخی از گوشی‌ها صرفا رابط کاربری را آپدیت می‌کند و نسخه‌ی اندروید آن‌ها را ارتقا نمی‌دهد. در مورد این گوشی‌ها البته مشخص نیست که برای کدام مدل‌ها این رویکرد در نظر گرفته می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۰,۱۹۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۳,۶۲۵,۰۰۰

تومان

منبع: Android Authority

مطالب مرتبط
شیائومی از دو گوشی پوکو F5 و F5 پرو رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا