لوازم جانبینرم افزار

۱۱ پاوربانک ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی پرفروش؛ مناسب لپ‌تاپ و تبلت

پاوربانک‌ها را می‌توان یکی از اساسی‌ترین و ضروری‌ترین گجت‌های هوشمند مورد استفاده کاربران به شمار آورد که با توجه به ظرفیت کم باتری‌های گوشی‌های هوشمند، مشکل کمبود شارژ آن‌ها را به سادگی حل می‌کند. کاربرد پاوربانک صرفاً محدود به شارژ کردن گوشی نیست و برای تأمین انرژی انواع و اقسام گجت‌ها و کاربردهای مختلف نظیر تبلت و لپ‌تاپ نیز می‌توان از آن‌ بهره برد. اگر به دنبال خرید پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای شارژ کردن گجت‌های هوشمند بزرگ خود هستید، این مطلب را از دست ندهید، چرا که قصد داریم در این مقاله به بررسی ۱۱ پاوربانک ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی پرفروش فروشگاه دیجی‌کالا بپردازیم و لیستی از بهترین‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل U40 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

۸۵۰,۰۰۰

۷۹۹,۰۰۰

تومان

پاوربانک باسئوس مدل PPJAN-C01 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

اولین محصولی که در فهرست پرفروش‌ترین پاوربانک‌های ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به معرفی و بررسی آن می‌پردازیم، شارژ همراه باسئوس مدل PPJAN-C01 است. اول از همه باید به وزن این پاوربانک باسئوس اشاره کنیم. از آنجایی که این محصول باتری پرظرفیت ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد، وزن آن حدود ۴۰۰ گرم است و در کلاس وزنی پاوربانک‌های سنگین قرار می‌گیرد. پاوربانک باسئوس ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از نشانگر LED روی بدنه‌اش بهره می‌برد که اطلاعاتی در مورد وضعیت شارژ آن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول پرفروش باسئوس از جنس پلاستیک ABS بادوام تولید شده که در برابر ضربات احتمالی، خطوخش‌ها مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

این پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز به ۴ درگاه خروجی برای استفاده‌ی کاربران متشکل از ۲ عدد درگاه USB، یک درگاه microUSB و یک درگاه USB-C است که در مجموع دستگاه‌های هوشمند شما را با حداکثر توان خروجی ۱۵ وات شارژ می‌کند و هم‌زمان سه دستگاه را نیز می‌توان به آن متصل کرد. این محصول همچنین از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. محدوده‌ی ظرفیت این دستگاه نیز بیش از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ ساعت است. با بهره‌گیری از این پاوربانک، شما قادر خواهید بود تا تمامی گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند دارای درگاه microUSB و USB-C خود را مانند دوربین فیلم‌برداری، تبلت و مواردی از این قبیل را شارژ کنید.

شارژر همراه باسئوس مدل PPJAN-C01 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه انرجایزر مدل UE30000PQ ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

انرجایزربرند انرجایز در تولید و عرضه‌ی محصولات لوازم جانبی هوشمند بسیار خوب و درخشان ظاهر شده و توانسته نظر کاربران زیادی را در این زمینه به خود جلب کند. پاوربانک مدل UE30000PQ که یکی از بهترین‌های این برند به شمار می‌رود، ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند خیال شما را بابت همیشه شارژ بودن دستگاه‌های هوشمندتان راحت کند. پاوربانک انرجایز ۳۰۰۰۰ وزنی حدود ۴۰۰ گرم دارد که با توجه به باتری پرظرفیتش‌، این امر کاملاً طبیعی است. انرجایزر از طراحی بسیار خوش دستی برای این محصول استفاده کرده که حمل‌ونقل آن را آسان می‌کند. یک صفحه‌نمایش LCD روی فریم جانبی این پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که اطلاعات لازم در مورد میزان شارژ باتری را به کاربران اطلاع می‌دهد.

مطالب مرتبط
با ۱۲ ساعت هوشمند برتر با نمایشگر مستطیلی آشنا شوید

میلی‌آمپر ساعت چیست و چرا برای باتری گوشی اهمیت زیادی دارد؟

پاوربانک مدل UE30000PQ انرجایزر، از پلاستیک ABS مقاوم ساخته شده و روی بدنه‌ی آن نیز سه ورودی میکرو USB، لایتنینگ و USB-C برای استفاده‌ی کاربران به چشم می‌خورد. این پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرجایزر قادر است تمام دستگاه دستگاه‌های هوشمند شما را با حداکثر توان خروجی ۲۲.۵ وات شارژ کند. فناوری پاور دلیوری یا PD که در این محصول از آن پشتیبانی می‌شود، یک روش جدید برای شارژ فوق‌سریع دستگاه‌ها از جمله گوشی، لپ‌تاپ و حتی رایانه‌های رومیزی است.

شارژر همراه انرجایزر مدل UE30000PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل Mi PB3018ZM ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

شیائومی

شیائومی هم یکی از برندهایی است که در زمینه‌ی تولید شارژرهای همراه فعالیت خوبی دارد و محصولات باکیفیتی را عرضه می‌کند. پاوربانک شیائومی مدل Mi PB3018ZM از طراحی بسیار ساده اما استاندارد و مناسبی برخوردار است. جنس بدنه از پلاستیک بوده که همین امر حکایت از کیفیت ساخت خوب آن دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود ۶۸۰ گرم می‌رسد که در رده‌ی پاوربانک‌های سنگین وزن قرار می‌گیرد. پاوربانک شیائومی ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت از ۵ خروجی برای استفاده کاربران متشکل از دو درگاه خروجی USB، یک عدد خروجی USB-C دو طرفه و دو پورت MicroUSB بهره می‌برد.

این پاوربانک ۳۰۰۰۰ شیائومی از طیف گسترده‌ای از فناوری‌های پیشرفته نظیر حالت ویژه جریان کم (low-power) برای شارژ وسایل کوچک مانند هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند، شارژ ایمن و محافظت چندگانه از باتری دستگاه‌ها در برابر اتصال کوتاه، افزایش جریان، ولتاژ، تخلیه شارژ و مواردی از این قبیل پشتیبانی می‌کند. حداکثر توان خروجی این محصول ۲۴ وات است و پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. شما با استفاده از این شارژر همراه قادر خواهید بود تا به طور همز‌مان سه دستگاه را با هم شارژ کنید. استانداردهای به کار گرفته شده در این پاوربانک موجب شده تا در هنگام شارژ دستگاه‌های گوناگون، هیچ آسیبی به گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ شما وارد نشود و عملیات شارژ به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

شارژر همراه شیائومی مدل Mi PB3018ZM ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک باسئوس مدل Amblight ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

باسئوس

باسئوس یکی از برندهای معتبر و معروف بازار است که پاوربانک‌های آن کیفیت و قابلیت‌های بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهند. پاوربانک باسئوس مدل Amblight، شارژر همراهی با ظاهری ساده و مینیمال است که ظرفیتی معادل ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در دل خود دارد و می‌تواند طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های هوشمند شما را تا چندین مرتبه شارژ کند. این محصول با طراحی منحصر به فرد و جمع‌وجوری که دارد، دارای ۷ خروجی همزمان فعال و متنوع است که شامل ۴ پورت USB، یک پورت میکرو USB، یک پورت USB-C و یک پورت لایتنینگ می‌شود. یکی از این خروجی‌های USB این محصول، از فناوری شارژ کوالکام بهره می‌برد و قادر است تا حداکثر توان خروجی ۳۰ وات را به کاربران ارائه دهد.

مطالب مرتبط
آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت ۱۰ پرو منتشر شد

این پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از بدنه‌ای فلزی ساخته شده و سنگینی وزن آن نیز به حدود ۴۷۰ گرم می‌رسد. پورت USB-C این محصول باسئوس که از فناوری PD نیز پشتیبانی می‌کند، می‌تواند دستگاه‌های هوشمند شما را با حداکثر توان خروجی ۶۵ وات شارژ کند که در نوع خودش بی‌نظیر است. این پاوربانک پرظرفیت همچنین با آداپتور ۶۰ واتی در عرض حدود ۳ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. باسئوس یک نمایشگر LCD روی پنل جلویی این محصول تعبیه کرده که اطلاعات کاربردی در مورد وضعیت شارژ این محصول را به کاربران می‌دهد. درون جعبه‌ی این پاوربانک یک کابل دو سر USB-C باکیفیت نیز به شما تقدیم می‌شود.

شارژر همراه باسئوس مدل Amblight ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه نوکیا مدل P62O3 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

نوکیا

پاوربانک باکیفیت و استاندارد بعدی از برند نوکیا است. این پاوربانک از باتری لیتیومی با ظرفیت ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی ساخته شده که تمامی پارامترهای استاندارد کیفی را در اختیار دارد و سنگینی وزن آن نیز به لطف بدنه‌ی پلاستیکی‌اش به ۶۲۲ گرم می‌رسد. روی بدنه‌ی پاوربانک مدل P62O3 نوکیا ۴ خروجی شامل سه پورت USB و یک پورت USB-C دیده می‌شود که دو پورت USB آن از فناوری شارژ کوالکام پشتیبانی می‌کنند. به لطف این فناوری شارژ، دستگاه‌های هوشمند شما زمان اتصال به پاوربانک می‌توانند میزان ولتاژ بیشتری از برق را جهت اتمام سریع‌تر فرایند شارژ درخواست نمایند.

پورت USB-C این محصول نیز از فناوری شارژ PD پشتیبانی می‌کند. حداکثر توان خروجی این محصول ۲۲.۵ وات است و می‌تواند حداکثر ۴ دستگاه را به طور همزمان شارژ کند. شارژ ایمن، فناوری‌های شارژ سریع و یکنواخت، بدنه‌ی خوش‌ دست و درگاه‌های مختلف همگی دست به دست هم داده‌اند تا با اطمینان بیان کنیم نوکیا پاوربانکی تولید کرده که کاربران از پرداخت هزینه‌ برای خرید آن، پشیمان نخواهند شد. همچنین این محصول با اکثر دستگاه‌های هوشمند سازگار است و از این بابت نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

شارژر همراه نوکیا مدل P62O3 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک پی زد ایکس مدل V25 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پی زد ایکس

اگر به دنبال خرید یک پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کوچک و بسیار جمع‌وجور هستید، می‌توانید پاوربانک پی زد ایکس مدل V25 را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید خود از فروشگاه دیجی کالا در نظر بگیرید. این محصول ۶ خروجی مختلف متشکل از سه پورت USB، یک پورت USB-C، یک پورت میکرو USB و یک پورت لایتنینگ دارد و با این تفاسیر می‌تواند انواع مختلف دستگاه‌های هوشمند شما را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند. وزن این پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پی زد ایکس با توجه به ظرفیت باتری‌اش مناسب است و سنگینی آن به ۶۴۷ گرم می‌رسد.

پاوربانک پی زد ایکس مدل V25 مجهز به یک نشانگر LCD است که کاربران می‌توانند اطلاعات مربوط به وضعیت و سرعت شارژ این محصول را از این قسمت مورد بررسی قرار دهند. این محصول برای شارژ انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت‌، GPS، لپ‌تاپ‌ها و موارد دیگر بسیار مناسب است. این دسته از پاوربانک‌ها به PD Power banks یا Power Delivery معروف هستند و از استاندارد ورود به هواپیما نیز پشتیبانی می‌کنند. این شارژر همراه یک چراغ قوه پرنور نیز دارد که در مواقع لزوم می‌توان از آن بهره برد. همچنین باید به بند آویز تعبیه شده روی فریم جانبی این پاوربانک اشاره کنیم که بسیار کاربردی است.

مطالب مرتبط
مشخصات کامل گوشی پوکو F5 پرو لو رفت
شارژر همراه پی زد ایکس مدل V25 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه انرجایزر مدل UE30057PQ ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک 30000

انرجایزر محصولات باکیفیت و پرامکانات بسیار زیادی دارد که شارژر همراه مدل UE30057PQ، یکی از بهترین‌‌های آن‌هاست. این پاوربانک طراحی ساده و بسیار خوش دستی دارد و بدنه‌ی ۶۳۳ گرمی آن که از پلاستیک بادوام ABS تولید شده، در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها بسیار مقاوم است. روی بدنه‌ی این محصول سه عدد پورت دیده می‌شود که شامل دو عدد پورت USB و یک عدد پورت USB-C است. با وجود این پورت‌ها، شما می‌توانید دو دستگاه هوشمند خود را به طور همزمان با این پاوربانک شارژ کنید. این محصول حداکثر توان خروجی ۲۲.۵ وات را ارائه می‌دهد و از قابلیت شارژ Power Delivery (PD) نیز پشتیبانی می‌کند.

اگر دستگاه‌های هوشمند شما نظیر گوشی همراه، تبلت یا لپ‌تاپ از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کند، شارژر همراه انرجایزر مدل UE30057PQ توانایی این را دارد تا با بالاترین سرعت ممکن و با شدت جریان ۲.۰ آمپر یا بیشتر، دستگاه مورد نظر را شارژ کند. استانداردهای به کار گرفته شده در این پاوربانک باعث می‌شود تا در هنگام شارژ دستگاه‌های گوناگون، هیچ آسیبی به گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ وارد نشود و عملیات شارژ به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. روی بدنه‌ی این پاوربانک یک نشانگر LED تعبیه شده که وضعیت شارژ دستگاه را به کاربران اطلاع می‌دهد. در نهایت باید به محدوده‌ی ظرفیت این دستگاه اشاره کنیم که بیش از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ ساعت است.

شارژر همراه انرجایزر مدل UE30057PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک ریمکس مدل RPP-197 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک 30000

ریمکس یکی از شرکت‌های موفق و شناخته شده بازار در زمینه‌ی تولید لوازم جانبی به خصوص کابل‌های شارژ و پاوربانک است. پاوربانک ریمکس مدل RPP-197، از جمله محصولات باکیفیت و پرفروش این برند در فروشگاه آنلاین دیجی کالا به شمار می‌رود که قادر است نیازهای کاربران را برای شارژ دستگاه‌های مختلف مرتفع سازد. اول از همه باید به طراحی جمع‌وجور و بسیار خوش دست این محصول اشاره کنیم که از پلاستیک ABS و پوشش ضد حرارت PC تولید شده و طراحی بافت‌دار آن نیز مانع سر خوردن آن از روی دست کاربران می‌شود. این پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ۵ خروجی متشکل از ۴ عدد پورت USB-A و یک عدد پورت USB-C دارد و با حداکثر توان خروجی ۲۲.۵ وات قادر است دستگاه‌های هوشمند شما را شارژ کند.

امکان شارژ همزمان ۵ دستگاه در این پاوربانک وجود دارد و محدوده‌ی ظرفیت آن نیز بیش از ۱۵ هزار میلی‌آمپر ساعت است. یک نمایشگر LED نیز روی این شارژر همراه تعبیه شده تا میزان باتری دستگاه و ولتاژ شارژ را بتوان مشاهده کرد. این پاوربانک ریمکس از طیف گسترده‌ای از فناوری‌های پیشرفته نظیر شارژ سریع، شارژ PD و همچنین استانداردهای حمل‌ونقل هوایی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در مدتی کوتاه دستگاه‌های مختلف و خودش را شارژ کند. با بهره‌گیری از این محصول دیگر دغدغه‌ای از بابت تمام شدن شارژ دستگاه‌های هوشمند خود نخواهید داشت.

مطالب مرتبط
پوکو F5 در تاریخ ۱۷ فروردین راهی بازار می‌شود
شارژر همراه  ریمکس مدل RPP-197 ظرفیت 30000 میلی آمپر

شارژر همراه کلومن مدل KP-018 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک 30000

یکی دیگر از پرفروش‌ترین پاوربانک‌های پرظرفیت موجود در فروشگاه دیجی کالا، مربوط به برند موفق و معتبر کلومن است. شارژر همراه کلومن مدل KP-018 دارای ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت اسمی است و با طراحی منحصر‌به‌فرد و خوش‌ دستی که دارد، می‌تواند تمام دستگاه‌های هوشمند شما را به شکلی کاملاً ایمن شارژ کند. این محصول سه پورت قابل استفاده دارد که شامل دو پورت USB و یک پورت USB-C می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند خود این پاوربانک را از طریق درگاه‌های میکرو USB و USB-C شارژ کنند. درگاه USB-C این پاوربانک از فناوری شارژ PD نیز پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، با استفاده از ۴ نشانگر LED به رنگ آبی هم می‌توانید از وضعیت شارژ و ظرفیت باقی‌مانده دستگاه باخبر شوید. برای این کار صرفاً باید این دکمه را فشار دهید تا ببینید چقدر از ظرفیت پاوربانک را مصرف کرده‌اید. این محصول از قابلیت شارژ سریع ۳.۰ پشتیبانی می‌کند و به لطف این فناوری پاوربانک به سادگی حداکثر توان دستگاه شما را تشخیص می‌دهد، بنابراین هیچ نگرانی از بابت آسیب رسیدن به دستگاه شما وجود ندارد. همچنین در صورت شارژ شدن دستگاه‌های متصل به این پاوربانک، جریان برق به طور خودکار قطع می‌شود. این پاوربانک با وزن تقریبی یک کیلوگرم، در دسته‌ی محصولات سنگین قرار می‌گیرد. که البته با توجه به امکانات و طراحی منحصر به فرد آن، چندان هم دور از ذهن نیست.

 شارژر همراه کلومن مدل KP-018 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل MICROUSB / USB-C/ لایتنینگ

پاوربانک پاورولوجی مدل PPBCHA07-BK ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک 30000

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های پاوربانک‌های پاورولوجی، PPBCHA07-BK نام دارد که از محبوبیت خاصی هم در بازار برخوردار است. پاوربانک پاورولوجی مدل PPBCHA07-BK دو درگاه خروجی USB دارد. شدت جریان ورودی و خروجی این درگاه‌ها ۳.۰ آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی آن هم ۵.۰ ولت است. ظرفیت اسمی این محصول برابر با ۳۰ هزار میلی آمپر ساعت و محدوده ظرفیت آن به بیش از ۱۵ هزار میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. این پاوربانک از دستگاه‌های هوشمند شما در برابر انواع اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و شارژ بیش از حد محافظت می‌کند. جنس پلاستیک این کالا به گونه‌ای است که از دست سر نمی‌خورد و سنگینی وزن آن نیز به ۶۰۰ گرم می‌رسد.

روی بدنه‌ی این پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پاورولوجی، یک نشانگر LED تعبیه شده که هر کدام سهم ۲۵ درصدی شارژ دستگاه را نشان می‌دهند. این محصول همچنین به فناوری Power Delivery مجهز است که باعث می‌شود شدت جریان خروجی از شارژ همراه دقیقا به اندازه‌ای باشد که گجت هوشمند متصل شده به آن، ظرفیت دارد. پاوربانک پاورولوجی مدل PPBCHA07-BK از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و امکان شارژ تبلت با شدت‌ جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر را نیز دارد.

مطالب مرتبط
مقایسه گلکسی A73 و شیائومی ۱۱T پرو؛ بهترین میان‌رده‌های بازار
شارژر همراه پاورولوجی مدل PPBCHA07-BK ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه کانفلون مدل A19 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک 30000

لیست برترین و پرفروش‌ترین پاوربانک‌های ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی فروشگاه دیجی کالا را با معرفی و بررسی محصولی از برند کانفلون یعنی مدل A19 به پایان می‌رسانیم. این پاوربانک از لحاظ ابعاد و طراحی کاملاً جمع‌وجور و خوش دست است و وزن ۵۰۰ گرمی‌اش، آن را به یک گزینه‌ی ایده‌آل برای کاربران تبدیل می‌کند. بدنه‌ی این محصول از جنس پلاستیک بادوام تولید شده که در برابر ضربات احتمالی، مقاومت خوبی نشان می‌دهد.

سه پورت USB-C، USB 3.0 و USB-A روی بدنه‌ی این پاوربانک تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توانید به طور همز‌مان سه دستگاه هوشمند را شارژ کنید. شارژ شدن این محصول نیز از طریق دو درگاه میکرو USB و USB-C صورت می‌گیرد. این محصول از فناوری‌های شارژ سریع و شارژ PD پشتیبانی می‌کند و یک کابل شارژ میکرو USB نیز درون جعبه‌ی آن به کاربران تقدیم می‌شود. در نهایت باید به محدوده‌ی ظرفیت این دستگاه اشاره کنیم که بیش از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ ساعت است.

شارژر همراه کانفلون مدل A19 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی ۱۱ پاوربانک ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی پرفروش فروشگاه آنلاین دیجی کالا پرداختیم تا اگر قصد خرید بهترین پاوربانک‌ ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بازار را دارید، به فهرستی جامع از برترین‌های این حوزه دسترسی داشته باشید. آیا شما هم از پاوربانک استفاده می‌کنید؟ به نظر شما بهترین برند پاوربانک کدام است؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و با سایر کاربران دیجی کالا مگ در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل U40 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

۸۵۰,۰۰۰

۷۹۹,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

بهترین پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مربوط به کدام برند است؟

به این سوال جواب قطعی نمی‌توان داد، چراکه برندهای مختلفی نظیر انکر، باسئوس، شیائومی و موارد دیگر پاوربانک‌های ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را باکیفیت بالایی روانه‌ی بازار کرده‌اند.

پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی چند بار گوشی را شارژ می‌کند؟

با توجه به ظرفیت بسیار بالای این دسته از پاوربانک‌ها، حداقل ۴ بار می‌توانند گوشی‌های هوشمند را شارژ کنند.

پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای چه افرادی کاربردی خواهد بود؟

این دسته از پاوربانک‌ها برای افرادی که نیاز دارند گوشی هوشمند خود را چند بار شارژ کنند و یا برای لپ‌تاپ و تبلت خود نیاز به پاور بانک دارند، بسیار مناسب است.

پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به چند ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد؟

با شارژر ۲ آمپر معمولی (۵ ولت ۲ آمپر)، حدود ۱۶.۵ ساعت طول می‌کشد. البته با شارژرهای فست شارژ در زمان بسیار کمتری شارژ می‌شود (با شارژر ۶۰ وات حدود ۳ ساعت).

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا