لوازم جانبینرم افزار

۱۲ قاب پوکو X5 Pro برتر بازار؛ گزینه‌های کاربرپسند برای خرید

پوکو حدود چند ماه پیش از گوشی هوشمند میان‌رده جدید خود یعنی پوکو X5 Pro به عنوان جایگزین گوشی محبوب و بسیار پرطرفدار پوکو X4 Pro رونمایی کرد و آن را با قابلیت‌ها و امکانات بسیار پیشرفته و جذاب در اختیار کاربران قرار داده است. اگر از کاربران این گوشی هوشمند جدید پوکو هستید و یا قصد خرید آن را دارید اصلا این مطلب را از دست ندهید، چرا که قصد داریم در این مطلب به بررسی ۱۲ قاب پوکو X5 Pro برتر موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا بپردازیم و لیستی از بهترین‌های آن را برای خرید به شما معرفی کنیم. با دیجی کالا مگ در این مقاله همراه شوید.

کاور گاردتک اساک مدل Myca2 مناسب برای گوشی موبایل شیائومیRedmi Note 12 Pro / Poco X5 Pro

۱۸۰,۰۰۰

۱۵۳,۰۰۰

تومان

کاور سامورایی مدل Specter مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G / Redmi Note 12 Pro Plus 5G / Poco X5 Pro 5G

۲۵۰,۰۰۰

۱۸۹,۰۰۰

تومان

کاور گاردتک اساک مدل Myca2

فهرست بهترین قاب‌های گوشی هوشمند تازه‌وارد شیائومی یعنی پوکو X5 Pro را با معرفی و بررسی کاور گاردتک اساک مدل Myca2 آغاز می‌کنیم. این گارد پوکو X5 Pro طراحی بسیار جذاب و درخشنده‌ای دارد و ظاهری تازه به گوشی هوشمند شما می‌بخشد. این محصول از جنس پلاستیک TPU تولید شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها دارد و می‌تواند به طور همه‌جانبه از گوشی هوشمند شما محافظت کند. وزن این قاب پوکو X5 Pro در حدود ۳۰ گرم است و این یعنی که با نصب این محصول روی گوشی خود، به هیچ عنوان برای حمل و نقل کردن آن دچار مشکل نخواهید شد. کاور گاردتک اساک مدل Myca2 با برش‌های دقیقی که دارد، هیچگونه مزاحمتی برای دسترسی به پورت‌ها هم ایجاد نمی‌کند تا به یکی از محبوب‌ترین قاب‌های موجود برای پوکو X5 Pro تبدیل شود.

این محصول در پنل پشتی از ساختار مات بهره می‌برد و به لطف همین ویژگی کاربران نیازی نیست نگران بر جای ماندن لکه‌های چربی و اثر انگشت باشند. انعطاف‌پذیری این کاور پوکو X5 Pro بسیار بالاست و همین نیز موجب می‌شود تا فرآیند نصب و خارج‌سازی قاب از گوشی به هیچ عنوان سخت نباشد. این محصول از استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط بهره می‌برد و در صورت کثیفی به راحتی می‌توانید آن را با آب تمیز کنید. حاشیه‌های این قاب محافظ نیز طراحی برآمده‌ای دارند تا نمایشگر و دوربین گوشی هنگام قرار گرفتن روی سطوح صاف با زمین در تماس نباشند و آسیبی نبینند. همچنین روی پورت‌ شارژ و دکمه‌های گوشی نیز برش‌های دقیقی صورت گرفته تا کاربران هنگام کار با گوشی هیچ محدودیتی نداشته باشند.

کاور گاردتک اساک مدل Myca2 مناسب برای گوشی موبایل شیائومیRedmi Note 12 Pro / Poco X5 Pro

کاور گاردتک اساک مدل New Skin

برند گاردتک مدل دیگری از گاردهای محافظ را برای گوشی پوکو X5 Pro طراحی و روانه‌ی بازار کرده که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و از گوشی هوشمند شما به خوبی محافظت می‌کند. این محصول که از جنس پلاستیک سخت و پلاستیک TPU تولید شده، وزن بسیار مناسب ۳۰ گرمی  دارد و به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نمی‌کند. این قاب پوکو X5 Pro به شکلی طراحی شده که همه لبه‌های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته‌اند و مانع از آسیب دیدن گوشی شما می‌شود. اگر چه این کاور محافظ با لبه‌های سیلیکونی هر چهار طرف گوشی را پوشانده اما به دلیل انعطاف‌پذیری لبه‌ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مشکلی نخواهند داشت.

مطالب مرتبط
معرفی 8 مورد از بهترین کیبورد های گیمینگ که میتوانید با آن سطح بازی خود را ارتقا دهید!

برند گاردتک برش‌های دقیق و بسیار ظریفی را روی بخش‌ دکمه‌ها و پورت شارژ گوشی ایجاد کرده تا کاربران برای استفاده از امکانات گوشی هیچ محدودیتی نداشته باشند. پنل پشتی این قاب گوشی Poco X5 Pro ساختاری شفاف دارد، اما خوشبختانه لکه‌های اثر انگشت و ذرات چربی را به خود جذب نمی‌کند. این محصول ضد آب است و در اثر استفاده‌ی طولانی‌مدت از آن، دچار مشکلات رایج کاورهای سیلیکونی یعنی رنگ‌پریدگی و ساییدگی نمی‌شود. این محصول همچنین از استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط نیز پشتیبانی می‌کند.

کاور گاردتک اساک مدل New Skin مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro / Poco X5 Pro

کاور نیلکین مدل CamShield Pro

نیلکین، یک برند کاملاً شناخته شده و موفق در حوزه تولید و عرضه‌ی لوازم جانبی محصولات هوشمند است که کالاهای بسیار باکیفیتی تولید می‌کند و آن‌ها را با قیمتی نسبتاً بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاور مدل CamShield Pro، نیز جزو همین دسته از محصولات است که دوام بسیار بالایی دارد و می‌تواند از همه‌ی بخش‌های گوشی هوشمند شما به طور کامل محافظت کند. این قاب گوشی Poco X5 Pro 5G از جنس پلی کربنات و پلاستیک سخت تولید شده و وزن ۴۳ گرمی آن با قرار گرفتن گوشی، شاید برای برخی کاربران سنگین به نظر برسد، اما مقاومت بسیار خوبی دارد. این محصول به لطف طراحی ماتش، لکه‌های اثر انگشت و چربی را به خود جذب نمی‌کند و از این جهت هم بسیار محبوب است.

شیارهای موجود در کاور نیلکین مدل CamShield Pro به گونه‌ای طراحی شده که هنگام در دست گرفتن گوشی حس خوبی به شما منتقل می‌کند و گوشی هم اصلا از دستتان سر نمی‌خورد. ممکن است بسیاری از کاربران دغدغه‌ی رنگ‌پریدگی بخش‌هایی از این کاور را داشته باشند، اما باید اشاره کنیم که این مدل چنین مشکلی ندارد و تا مدت‌ها با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این کاور، مجهز بودن به محافظ کشویی دوربین است که از سیستم دوربین گوشی به بهترین شکل ممکن مراقبت می‌کند. دسترسی به درگاه‌های گوشی در این کاور بسیار آسان است و لبه‌های آن نیز برای محافظت بیشتر به طور برآمده طراحی شده است.

کاور نیلکین مدل CamShield Pro مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G / Poco X5 Pro

کاور کانواس مدل Airbag

اگر از طرفداران کاورهای ژله‌ای و شفاف برای گوشی هوشمند خود هستید، می‌توانید کاور کانواس مدل Airbag را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید خود از فروشگاه دیجی کالا در نظر بگیرید. این قاب پوکو X5 Pro کیفیت بسیار خوبی دارد و از جنس پلاستیک نرم و پلاستیک TPU تولید شده که از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است و حس بسیار خوبی هنگام در دست گرفتن به کاربران القا می‌کند. این محصول حدود ۳۵ گرم وزن دارد و به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نمی‌کند. این قاب محافظ ژله‌ای به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت‌های آن را راحت کرده است.

مطالب مرتبط
بررسی ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی؛ میان‌رده‌ای جذاب با باتری پرظرفیت

ژله‌ای بودن این کاور همچنین، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی‌کند. این کاور محافظ انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد و همین نیز موجب می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند کاور را درون گوشی قرار دهند و آن را خارج کنند. این محصول دارای ۴ محافظ کپسولی در چهار گوشه کاور است که خاصیت ضربه‌گیری دارد و لبه‌های اطراف سیستم دوربین کاور نیز به شکل برآمده طراحی شده تا هنگام قرار گرفتن گوشی روی سطوح صاف، به سیستم دوربین گوشی آسیبی وارد نشود.

 کاور کانواس مدل Airbag مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X5 Pro

کاور سامورایی مدل Specter

قاب پوکو X5 Pro

کاور سامورایی Specter، از سری قاب‌های شرکت Samurai بوده و از پلاستیک سخت و پلاستیک TPU ساخته شده است. این بدان معناست که این قاب جنسی بسیار مقاوم دارد و همچنین ضد آب است. اگرچه این قاب مقاومت بالایی دارد ولی بسیار نرم و سبک است. این قاب پوکو X5 Pro حدود ۵۰ گرم وزن دارد و شاید در نگاه برخی کاربران کمی سنگین باشد، اما استفاده از آن خیال شما را از بابت محافظت همه‌ جانبه از گوشی بسیار راحت می‌کند. این محصول فوق‌العاده باکیفیت دارای ساختار نیمه مات است که طراحی گوشی را می‌توان از آن پشت آن به صورت نیمه واضح دید و لکه‌ها و اثرات انگشت نیز روی آن دیده نمی‌شوند.

این کاور محافظ لبه‌های برجسته‌ای دارد که می‌تواند از نمایشگر گوشی هوشمند شما مراقبت کند. همچنین در بخش دوربین هم برای هر لنز یک محافظ مجزا در نظر گرفته شده که باعث می‌شود عملاً هیچ آسیبی به ماژول دوربین و لنزهای آن وارد نشود. محل قرارگیری حفره‌های مربوط به سوکت شارژر، با جایگاه آن‌ روی گوشی دقیقاً یکسان است و برای شارژ کردن گوشی دچار مشکل نخواهید شد. این کاور محافظ انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد و کاربران برای نصب و جداسازی آن روی گوشی مشکلی نخواهند داشت.

کاور سامورایی مدل Specter مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G / Redmi Note 12 Pro Plus 5G / Poco X5 Pro 5G

کاور تی رکس مدل DEF03

قاب پوکو X5 Pro

کاور تی رکس مدل DEF03، طراحی بسیار منحصر‌به‌فردی دارد و به خوبی از همه‌ قسمت‌های گوشی هوشمند شما محافظت می‌کند. این قاب پوکو X5 Pro از پلاستیک سخت تولید شده و حدود ۴۵ گرم وزن دارد، بنابراین اگر به گوشی شما اضافه شود قطعاً تفاوت آن را در مقایسه با حالت عادی حس خواهید کرد اما بعد از اولین تجربه متوجه خواهید شد که تحمل وزن اضافه‌ی آن ارزش دارد چرا که عملاً گوشی شما در برابر تمامی ضربه‌ها بیمه می‌شود. ساختار این قاب محافظ از نوع نیمه شفاف است و به همین دلیل نیز لکه‌های اثر انگشت و ذرات چربی روی آن دیده نمی‌شوند.

مطالب مرتبط
معرفی بهترین لپ تاپ های مخصوص گیمینگ

این کاور محافظ باکیفیت هم از دوربین‌های گوشی به خوبی مراقبت می‌کند، لبه‌های برجسته‌ای دارد تا در صورت قرار دادن گوشی روی زمین آسیبی به نمایشگر وارد نشود و مانع از ایجاد خط‌وخش روی پنل گوشی می‌شود. این محصول دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و به عنوان یک ضربه‌گیر عمل می‌کند تا هیچ آسیبی گوشی هوشمند شما را تهدید نکند. کاور تی رکس مدل DEF03 به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران به وجود نمی‌آورد.

کاور تی رکس مدل DEF03 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X5 pro 5G / Redmi Note 12 Pro (5G)

کاور مدل New Skin

قاب پوکو X5 Pro

کاورهای محافظ سیلیکونی شفاف طرفداران زیادی دارند ولی معمولا از نظر ظاهری تفاوت چندانی بین آن‌ها دیده نمی‌شود. این نوع کاورها به لطف نرمی و انعطاف‌پذیری که ارائه می‌دهند، حس خوبی به کاربران منتقل می‌کنند و از سوی دیگر می‌توانند به خوبی از گوشی محافظت کنند. کاور مدل New Skin علاوه بر این‌ها، وزن بسیار سبکی دارد و از جنس پلاستیک مقاوم TPU ساخته شده تا به عنوان یک ضربه‌گیر نیز عملکرد خوبی داشته باشد. نصب این کاور بسیار راحت و بدون سختی انجام می‌شود و تمام بدنه گوشی پوکو X5 Pro را دربر می‌گیرد.

این محصول باکیفیت به لطف طراحی شفافش، جذابیت‌های طراحی گوشی هوشمند شما را از نظرها مخفی نمی‌کند و همچنین لکه‌های اثر انگشت و چربی را نیز نشان نمی‌دهد. دوام این محصول بسیار بالاست و در اثر استفاده‌ی زیاد پوست پوست نمی‌شود. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد. همچنین برای هر دکمه‌ی گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می‌توانید از دکمه‌های گوشی بدون محدودیت بهره ببرید.

کاور مدل New Skin مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X5 Pro

کاور جی کی کی مدل Deer

قاب پوکو X5 Pro

در بین کاورهای محافظ گوشی هوشمند پوکو X5 Pro مدل‌های خاص و شیک نیز دیده می‌شود که کاور جی کی کی مدل Deer، یکی از بهترین آن‌هاست. این کاور طراحی بسیار جذاب و درخشانی دارد و با استفاده از آن، ظاهر متفاوتی به گوشی هوشمند خود خواهید داد. این محصول جنسی نرم و منعطف دارد و از پلی کربنات، پلی اورتان و پلاستیک TPU تولید شده است. وزن این کاور حدود ۶۵ گرم است که با اضافه شدن به گوشی، تفاوت آن را در مقایسه با حالت عادی حس خواهید کرد. همچنین بدنه‌ی مات این قاب سیلیکونی ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت.

کاور جی کی کی مدل Deer دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری می‌کند. این محصول لبه‌های برجسته‌ای برای محافظت از صفحه‌نمایش و دوربین گوشی دارد تا در صورت قرار دادن گوشی روی سطوح صاف، این قسمت‌ها در امان بمانند. همچنین همه‌ی دکمه‌ها و پورت‌ها در این کاور به راحتی در دسترس هستند.

مطالب مرتبط
ردمی ۱۲C با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت ۱۰۰ دلار معرفی شد
کاور جی کی کی مدل Deer مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X5 Pro

کاور مدل پام‌پام به همراه بند و پایه‌ی نگهدارنده

قاب پوکو X5 Pro

اگر طرفدار کارهای شیک و ظریف هستید، خرید کاور مدل پام‌پام را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با این قاب محافظ جذاب می‌توانید در محافل و مهمانی‌ها درخشان‌تر از همیشه ظاهر شوید. این محصول از پلاستیک سخت، پلی اورتان، فلز و پارچه تولید شده که نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای آن است و می‌تواند از همه‌ی بخش‌های گوشی هوشمند شما به خوبی محافظت کند. این قاب پوکو X5 Pro دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و لبه‌های آن به نحوی طراحی شده که علاوه‌بر نمایشگر و سیستم دوربین، روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند.

قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی نیز به شکل دقیقی به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. این محصول قابلیت تبدیل شدن به استند را نیز دارد که کاربران می‌توانند به راحتی از آن بهره ببرند. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این قاب وجود بند آویز بسیار ظریف و زیبا در پشت قاب است که به دور دست قرار می‌گیرد. همچنین یک پاپ سوکت نیز درون جعبه‌ی این محصول دیده می‌شود که به سطح صاف پشت گوشی می‌چسبد.

کاور مدل پام پام مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X5 Pro 5G به همراه بند و پایه نگهدارنده

کیف کلاسوری دیامانته مدل مومکس

قاب پوکو X5 Pro

علاقه‌ مندان به کیف‌های کلاسوری برای گوشی می‌توانند کیف کلاسوری دیامانته مدل مومکس را برای گوشی پوکو X5 Pro خود انتخاب کنند. این محصول کیفیت بالایی دارد و متریال سازنده‌ی آن چرم مصنوعی و پلاستیک‌های نرم و سخت هستند. این کاور محافظ به خوبی تمام قسمت‌های گوشی را تحت محافظت قرار می‌دهد و سنگینی وزن آن نیز به حدود ۶۰ گرم می‌رسد. این محصول در قسمت داخلی گوشی روکش میکرو فیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه‌های گوشی را در بر می‌گیرد. لایه بیرونی این محافظ نیز، جنسی نرم و لطیف داشته که در دست گرفتن آن احساس خوبی به کاربران القا می‌کند.

کیف کلاسوری دیامانته مدل مومکس دارای محفظه‌ی نگهداری کارت است و قابلیت تبدیل شدن به استند را نیز دارد. درب این کاور کلاسوری مجهز به قفل آهنربایی است و به خوبی چفت می‌شود. شیارهای سیستم دوربین و درگاه شارژ این کاور به خوبی برش داده شده‌اند تا کاربران هنگام استفاده از آن هیچ محدودیتی نداشته باشند. در نهایت باید اشاره کنیم که این محصول از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و نیازی به خارج کردن گوشی در هنگام شارژ شدن نیست.

کیف کلاسوری دیامانته مدل مومکس مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X5 Pro

کاور دیامانته مدل Paferi Bk

قاب پوکو X5 Pro

کاور دیامانته مدل Paferi Bk که از جنس پلاستیک نرم و پلاستیک TPU تولید شده، پوشش بیرونی با طراحی باد کرده و به اصطلاح پافر‌مانند دارد که مانع از تعریق می‌شود و از روی دست کاربران به هیچ عنوان سر نمی‌خورد. در قسمت داخلی بدنه گوشی، شاهد قرارگیری روکش میکرو فیبر هستیم که به نرمی بدنه و لبه‌های گوشی را در بر می‌گیرد تا در هنگام استفاده از گوشی، هیچ خطری آن را تهدید نکند.

مطالب مرتبط
۱۳ کاور سیلیکونی پرفروش گوشی‌های شیائومی در دیجی کالا

این محصول حدود ۳۰ گرم وزن دارد و محافظت همه‌جانبه از بخش‌های مختلف گوشی را به کاربران ارائه می‌دهد. دوام این کاور محافظ بسیار بالاست و پشتیبانی از قابلیت شارژر بی‌سیم را نیز به همراه می‌آورد. این محصول همچنین دسترسی کامل به درگاه‌ها و کلیدهای گوشی را ممکن می‌کند.

کاور دیامانته مدل Paferi Bk مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X5 Pro

کاور مدل +YNGK-03

قاب پوکو X5 Pro

در نهایت می‌پردازیم به معرفی و بررسی کاور مدل +YNGK-03. این کاور محافظ پوکو X5 Pro ساختاری مات دارد که لکه‌های چربی و اثر انگشت را به خود جذب می‌کند. طراحی این کاور بسیار زیباست و استیکرهای استفاده شده روی پنل پشتی آن، دوام بسیار بالایی دارند. این محصول از پلاستیک TPU ساخته شده و حدود ۳۰ گرم وزن دارد. اگر کمی به طراحی آن دقت کنید، لبه‌های برآمده آن را مشاهده خواهید کرد که اجازه نمی‌دهند سیستم دوربین و نمایشگر گوشی با سطوح صاف برخورد داشته باشند و آسیب ببینند.

طراحی دقیق این قاب باعث شده تا در هنگام استفاده از گوشی و به‌ویژه درگاه‌های آن دچار مشکل نشوید. ساختار انعطاف‌پذیر قطعا امر نصب و خارج کردن قاب از روی گوشی را نیز سهولت بخشیده و به آسانی و بدون هیچگونه فشاری، کاربر می‌تواند این کاور را از گوشی جدا سازد. بخش درونی این کاور نیز از پوشش میکروفایبر استفاده شده تا به بدنه‌ی گوشی آسیبی وارد نشود.

کاور مدل +YNGK-03 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro / Poco X5

سخن پایانی

در این مقاله ۱۲ قاب محافظ برتر و شیک را برای گوشی پوکو X5 Pro به شما معرفی کردیم تا در کمترین زمان ممکن به لیستی از بهترین‌ها دسترسی پیدا کنید. شایان ذکر است که برای این گوشی هوشمند تازه‌وارد شیائومی کاورهای بسیار بیشتری به فروش می‌رسد که با مراجعه به سایت دیجی‌کالا می‌توانید آن‌ها را نیز مورد بررسی قرار دهید.

کاور گاردتک اساک مدل Myca2 مناسب برای گوشی موبایل شیائومیRedmi Note 12 Pro / Poco X5 Pro

۱۸۰,۰۰۰

۱۵۳,۰۰۰

تومان

کاور سامورایی مدل Specter مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G / Redmi Note 12 Pro Plus 5G / Poco X5 Pro 5G

۲۵۰,۰۰۰

۱۸۹,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

قاب‌های پوکو X5 Pro چه جنسی دارند؟

قاب‌های پوکو X5 Pro اکثرا سیلیکونی هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند.

آیا قاب‌های پوکو X5 Pro خاصیت ضد آب دارند؟

بله. بسیاری از کاورهای موجود در بازار ضدآب نیز هستند.

آیا قاب‌های پوکو X5 Pro از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند؟

بله. یک سری از این دسته قاب‌ها از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

آیا قاب‌های پوکو X5 Pro پوشش محافظ دوربین دارند؟

بله. برخی از آن‌ها مجهز به پوشش کشویی سنسورهای دوربین هستند و از آن‌ها به خوبی مراقبت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا