لوازم جانبینرم افزار

بررسی تبلت شیائومی ردمی پد؛ یک تبلت میان‌رده ولی فوق‌العاده

برند شیائومی موفق شده تبلت شیائومی ردمی پد را با قیمتی مناسب روانه‌ی بازار کند. این تبلت که مشخصات جذاب و وسوسه‌کننده‌ای دارد، نقاط قوت و ضعف منحصر به خود را دارد که در این مطلب تلاش می‌کنیم به طور کامل و مفصل به آن بپردازیم.

تبلت شیائومی مدل Redmi Pad ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

چرا باید تبلت برند شیائومی را بخریم؟

قطع به یقین شرکت‌های باتجربه‌تر و قوی‌تری در زمینه‌ی توسعه و ساخت تبلت‌ در سطح بین‌المللی مشغول به کار هستند. برای مثال می‌توان به شرکت سامسونگ و اپل اشاره کرد که تبلت‌های جذاب و کاربردی متنوعی را ساخته و به فروش می‌رسانند. با این اوصاف، از آنجایی که برند شیائومی موفق شده در بحث گوشی‌های هوشمند در برابر رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد، در بحث تبلت هم این اتفاق امکان دارد تا چند سال آینده رخ دهد.

به زبان ساده، در برابر هزینه‌ای که برای خرید یک موبایل یا تبلت برند شیائومی صرف می‌کنید، قدرت سخت‌افزاری و مشخصات فنی قابل قبولی در محصول مورد نظر به شما ارائه می‌شود. شیائومی موفق شده این تعادل و توازن بین دو پارامتر «بودجه» و «مشخصات فنی» را به خوبی رعایت کند. این مسئله، یکی از مهم‌ترین مواردی است که موجب می‌شود کاربران به سمت برند شیائومی از خود تمایل نشان دهند.

قیمت تبلت شیائومی ردمی پد در حال حاضر ۲۴۰ دلار است. این تبلت که مبتنی بر سیستم عامل اندروید نسخه ۱۲ طراحی شده، در ابعاد ۱۰.۶ اینچ با هسته‌ی هشت هسته‌ای مدیا‌تک Helio G99 با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت عرضه شده است. این تبلت از یک شارژر ۸۰۰۰ میلی آمپر ۱۸ وات بهره می‌برد. در ادامه قصد داریم این تبلت را از چند جنبه بررسی کنیم.

مشخصات فنی تبلت شیائومی ردمی پد

نام ویژگی توضیحات
پردازنده MediaTek Helio G۹۹ Chipset
پردازنده گرافیکی Mali-G۵۷ MC۲ GPU
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
مقدار رم شش گیگابایت
ساختار بدنه قاب جلو از جنس شیشه فریم از جنس آلومینیوم قاب پشت از جنس پلاستیک
دوربین سلفی یک حسگر دوربین با رزولوشن ۸ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) – زاویه دید ۱۰۵ درجه – فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰fps)
رزولوشن دوربین ۸ مگاپیکسل
پشتیبانی از کارت حافظه microSD
تراکم پیکسلی ۲۲۰ پیکسل بر اینچ
اقلام همراه
  • دفترچه‌ راهنما
  • شارژر
اندازه ۱۰.۶۱ اینچ
رزولوشن ۱۲۰۰×۲۰۰۰
رابط‌ها
  • شیار کارت حافظه
  • USB Type-C
  • Bluetooth
توضیحات سیستم عامل Android ۱۲
باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۸۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت
کابل همراه USB Type-C
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش بین ۱۰ تا ۱۳ اینچ
نوع LED-backlit IPS LCD
نسخه سیستم عامل Android ۱۲

 

جنس بدنه

تبلت شیائومی ردمی پد

با این‌که تبلت شیائومی ردمی پد یک تبلت اقتصادی در نظر گرفته می‌شود، به این معنا نیست که از متریال و مواد بسیار ضعیف برای ساخت بدنه استفاده شده است. بدنه‌ی این دستگاه فلزی بوده و حالت صافی دارد. ظاهر تبلت ساده اما جذاب به نظر می‌رسد. با این حال، بهتر بود تبلت Redmi Pad دارای گواهی IP هم باشد.

مطالب مرتبط
محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو F4 در دیجی‌کالا

این تبلت وزنی معادل ۴۴۵ گرم دارد که در مقایسه با سایر تبلت‌های موجود در بازار تکنولوژی نظیر اپل آی‌پد ۲۰۲۱ و سامسونگ گلکسی تب A8 نسخه‌ی ۲۰۲۲، یک محصول سبک وزن محسوب می‌شود. شیائومی این تبلت را در سه رنگ مختلف توسعه داده و کاربرها می‌توانند از بین رنگ خاکستری گرافیت، نقره‌ای و سبزِ کم‌رنگ یک مدل تبلت را به دلخواه انتخاب کنند.

قابلیت اتصال و سه مدل پیکربندی حافظه

تبلت شیائومی ردمی پد با سه مشخصات فنی به فروش می‌رسد. مدلی که ۲۴۰ دلار قیمت دارد، از یک حافظه‌ی ۳ گیگابایت LPDDR4X RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه نوع UFS-2.2 بهره می‌برد. دو مدل دیگر یعنی ۴/۱۲۸ GB و ۶/۱۲۸ GB به ترتیب ۲۵۰ و ۲۸۰ دلار قیمت دارند. حافظه‌ی داخلی را می‌توان با یک microSD card که فرمت exFAT دارد تا ظرفیت ۱ ترابایت گسترش داد.

یک مدل با مشخصات ۸/۱۲۸ GB هم از این تبلت ساخته شده که به طور انحصاری صرفا در بازار چین به فروش می‌رسد. این‌که آیا این مدل به صورت بین‌المللی در سراسر دنیا فروخته می‌شود، هنوز مشخص نیست.

تبلت Redmi Pad از یک رابط USB-C 2.0 به منظور انتقال اطلاعات و اهداف شارژ بهره می‌برد. متاسفانه در این تبلت خبری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیست. بنابراین، برای اتصال هدفون باید از یک مدل بلوتوثی برای اتصال استفاده کرد. تبلت Redmi Pad یک صدا با فناوری Dolby Atmos تولید می‌کند که از اسپیکرهای چهارگانه‌ی تبلت پخش می‌شود. اسپیکرها در لبه‌های راست و چپ وجود دارند.

تبلت شیائومی ردمی پد

در این تبلت یک کارت‌خوان MicroSD هم تعبیه شده اما سرعت انتقال اطلاعات تقریبا متوسط است. با این‌که نرخ خواندن و نوشتن به ترتیب ۶۶.۱ و ۳۵.۸ مگابایت بر ثانیه گزارش شده، در طول پروسه خوانش افت مکرر در عمل مشاهده می‌شود. همچنین، تبلت شیائومی در تست کپی بسیار کند عمل کرده و عدد ۹.۴۸ مگابایت به ازای هر ثانیه در آزمون کپی رویت شد.

تبلت Redmi Pad

نرم‌افزار اندروید ۱۲ و برنامه MIUI 13

تبلت شیائومی ردمی پد

تبلت Redmi Pad با اندروید ۱۲ اجرا می‌شود و رابط کاربری MIUI نسخه ۱۳.۱ روی این تبلت به طور پیش‌فرض نصب شده است. با این حال تبلت ردمی پد از لحاظ نرم‌افزاری هیچ چیز اضافه بر سازمانی را ارائه نمی‌کند. نرم‌افزارهای پیش فرض که روی تبلت نصب شده شامل برنامه‌های گوگل و مجموعه‌ای از ابزارهای شیائومی است. به دلیل پشتیبانی تبلت از DRM Widevine L1، این دستگاه می‌تواند برای استریم محتوای با کیفیت HD مورد استفاده قرار گیرد.

رابط MIUI 13 نه تنها کمک می‌کند تا برنامه‌ها در حالت تمام صفحه (Full-Screen) اجرا شوند، حتی در حالت پنجره‌ای هم می‌توان برنامه‌های متعددی را در یک پنجره به طور هم‌زمان اجرا کرد. علاوه بر این موضوع، دو پنجره‌ی نرم افزار می‌توانند به طور خودکار به گونه‌ای در کنار هم اجرا شوند که صفحه نمایش تبلت به طور مساوی بین دو برنامه پخش شود. البته استفاده از چنین قابلیتی تنها روی نسخه چهار گیگابایت رم تبلت اجرا می‌شود و نسخه‌ی ۳ گیگابایت در اجرای این ویژگی به احتمال زیاد ناتوان خواهد بود.

مطالب مرتبط
شیائومی چگونه به برندی محبوب تبدیل شد؟ [زیرنویس فارسی]

ارتباطات جانبی

تبلت Redmi Pad دارای وای-فای ۵ و بلوتوث ۵.۳ است. این دستگاه فاقد NFC یا WWAN است. همچنین ماژول GPS هم ندارد. با این حال، نقل و انتقال سرعت با اتصال وای-فای با ثبات بوده و این تبلت توانسته با استاندارد وای-فای ۵ عدد ۳۶۹ مگابایت بر ثانیه را رقم بزند. کمترین سرعت اینترنت مربوط به ابتدای تست بود.

دوربین تبلت شیائومی ردمی پد

تبلت Redmi Pad دارای دوربین سلفی ۸ مگابایت است که دامنه‌ی ۱۰۵ درجه را پوشش می‌دهد. این دوربین می‌تواند ویدیوهایی تا حداکثر کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل با ۳۰ فریم بر ثانیه را ضبط کند. همچنین در دوربین این تبلت قابلیت FocusFrame وجود دارد که در هنگام تماس‌های ویدیویی گروهی، کیفیت تصاویر را بهبود می‌بخشد.

قابلیت فوکوس فریم شبیه به Center Stage اپل است. در جریان تماس‌های ویدیویی، دوربین سلفی تبلت Redmi Pad به طور خودکار تمامی افراد جلوی دوربین را شناسایی و روی آنها فوکوس می‌کند؛ حتی اگر سوژه‌ها حرکت کنند. البته، این قابلیت فعلا تنها برای چند برنامه‌ی محدود در دسترس است. بر اساس گفته‌ی شیائومی، فوکوس فریم در حال حاضر برای فیس‌بوک مسنجر، وی‌چت و واتس‌اپ اجرا می‌شود.

دوربین اصلی تبلت Redmi Pad دارای وضوح تصویر ۸ مگابایت است که این دوربین هم قابلیت ضبط ویدیو را تا ۱۰۸۰ پیکسل با ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. شبیه به دوربین سلفی، کیفیت ضبط ویدیو تحت شرایط نورپردازی مناسب عالی است اما اگر وضعیت نورپردازی در منطقه ضعیف باشد، امکان دارد نویز قابل توجهی در حین تصویربرداری و فیلم‌برداری دیده شود.

دوربین اصلی می‌تواند تصاویر با رنگ‌های طبیعی و کنتراست خوب تحت شرایط نوری مناسب ضبط کند. با وجود این‌که جزئیات بسیار خارق العاده‌ای در تصاویر دیده نمی‌شود، کیفیت تصاویر قابل قبول است. البته، به نظر باید از خیرِ قابلیت زوم بگذرید؛ چراکه هنگام تصویربرداری و فیلم‌برداری با نویز قابل توجهی احتمالا مواجه خواهید شد. شبیه به دوربین سلفی، دوربین اصلی هم در وضعیت نورپردازی ضعیف، عملکرد پایینی از خود نشان خواهد داد.

لوازم جانبی

شیائومی برای این تبلت یک شارژر ۲۲.۵ وات، یک کابل USB (نوع A به C)، یک ابزار برای خارج کردن میکرو SD کارت از جایگاه، یک دفترچه راهنما و یک کارت گارانتی در نظر گرفته است. به جز این موارد، لوازم جانبی دیگری در جعبه موجود نیست.

مطالب مرتبط
اسکرین میرورینگ چیست؟ + نحوه فعال سازی و استفاده در آیفون و اندروید چگونه است؟

دستگاه‌ها و متعلقات

به دلیل وجود صفحه نمایش ۹۰ هرتزی و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MediaTek Helio G99 SoC، تبلت Redmi Pad به شدت رسپانسیو بوده و کار صفحه‌ی لمسی آن بسیار روان است. حتی نرم‌افزارهای سنگین هم به راحتی و بدون مشکل روی این تبلت اجرا می‌شوند. می‌توان چند برنامه را به راحتی و هم‌زمان با یکدیگر باز کرد. البته به این موضوع باید خاطر نشان کنیم که در این بررسی، از تبلت دارای چهار گیگابایت رم استفاده کرده‌ایم.

از آنجایی که در این تبلت از حس‌گر اثر انگشت خبری نیست، شناسایی دو بعدی چهره تنها گزینه‌ی بیومتریک برای ورود به دستگاه است. با وجود این‌که قفلِ تبلت به راحتی و بدون هیچ مشکلی یا تاخیری با شناسایی چهره باز می‌شود، این نوع پروسه نسبت به حالت امنیتی مبتنی بر PIN یا الگو دارای ایمنی کمتر است. تبلت همچنین می‌تواند با یک دستگاه بلوتوثی دیگر باز شود اما این ویژگی تنها برای برخی مچ‌بند و ساعت‌های هوشمند شیائومی امکان‌پذیر است.

تبلت شیائومی ردمی پد

صفحه نمایش

تبلت Redmi Pad دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۶ اینچ است که رزولوشن ۲۰۰۰×۱۰۰۰ پیکسل دارد. نسبت تصویر ۱۵:۹ بوده و تراکم پیکسلی صفحه‌ی این تبلت PPI ۲۲۰ است. شفافیت پنل صفحه نمایش IPS این تبلت ۴۰۰ نیت دانسته می‌شود. بنابراین، کیفیت صفحه نمایش این تبلت به شدت برای عموم کاربران جذاب خواهد بود.

زمانی که یک تصویر خام سفید از صفحه نمایش تبلت پخش می‌شود، میزان شفافیت تصویر به ۴۰۱.۶ نیت هم می‌رسد. با تصاویر کوچکتر، این رقم به ۴۱۴ نیت هم افزایش پیدا می‌کند. بیشترین حد نور در این تبلت در تست‌های ما ۴۱۸ نیت و کمترین میزان نور هم ۱.۵۴ نیت گزارش شده است.

تبلت Redmi Pad

رنگ‌های صفحه منایش IPS تبلت را می‌توان بین سه مدل تحت عنوان شفاف (Vivid)، اشباع شده (Saturated) و استاندارد (Standard) انتخاب کرد. علاوه بر این موضوع، می‌توان دمای رنگ را هم با استفاده از مدل‌های از پیش تعیین شده به استاندارد، گرم یا سرد تغییر داد.

بر اساس تست‌هایی که روی تبلت Redmi Pad در زمینه‌ی نور و رنگ انجام شد، این تبلت از دقت و کنتراست بسیار عالی برخوردار است. اگر قرار باشد از تبلت برای کاربردهای روزمره استفاده کنید، صفحه نمایش Redmi Pad برای کار شما بسیار عالی خواهد بود.

از این تبلت می‌توان در بیرون از یک محیط بسته هم استفاده کرد. بنابراین، نور آفتاب نمی‌تواند به یک عامل مخل و آزاردهنده برای کار با گوشی تبدیل شود. قابلیت تنظیم شفافیت نور خودکار دستگاه به شما کمک می‌کند تا در هر محیطی بتوانید از تبلت خود به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کنید.

تبلت Redmi Pad

عملکرد تبلت شیائومی ردمی پد

پردازنده MediaTek Helio G99 در اواسط سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی شد. این پردازنده که هشت هسته‌ای با ابعاد ۶ نانومتر بوده، مبتنی بر دو هسته‌ی ARM Cortex-A76 با سرعت کلاک تا ۲.۲ گیگاهرتز بر اساس میزان کار کشیدن از پردازنده افزایش می‌یابد. پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه هم از نوع ARM Mali-G57 MP2 است.

مطالب مرتبط
شیائومی ۱۳ پرو در مقابل گلکسی S23 اولترا؛ بهترین پرچم‌دار اندروید کدام است؟

بر اساس تست بنچمارک‌هایی که انجام داده‌ایم، نتایج تبلت Redmi Pad از بسیاری از تبلت‌های گران قیمت مشابه بهتر بود. در میان محصولات شیائومی شاید بتوان تبلت Xiaomi Pad 5 را بهتر از ردمی پد دانست؛ چراکه شیائومی پد ۵ از یک پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۸۶۰ استفاده می‌کند. همچنین اپل آی‌پد مدل ۲۰۲۱ هم عملکرد به مراتب بهتری نسبت به تبلت ردمی پد دارد.

فضای ذخیره‌سازی UFS-2.2 موجب شده تا تبلت ردمی پد در اجرای برنامه‌های مختلف از مدت زمان بارگذاری کمتری بهره‌مند شود.

تبلت شیائومی ردمی پد

عملکرد تبلت شیائومی ردمی پد بر بازی‌های ویدیویی

دو قطعه‌ی گرافیک ARM Mali-G57 MP2 و پردازنده‌ی مدیاتک Helio G99 برای اجرای بازی‌های ویدیویی اندرویدیِ حال حاضر کفایت می‌کنند. بعضی از ادعاها در اجرای بازی‌ها با نرخ فریم ۹۰ روی این تبلت بی‌اساس بوده و به دلیل پردازنده‌ی گرافیکی متوسطی که روی این تبلت تعبیه شده، نرخ فریم ۹۰ یک ادعا بیشتر نیست. در تست های ما مشخص شده که تبلت Redmi Pad می‌تواند بازی‌های Armajet و Subway Surfers را به طور پایدار با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند. این عدد در بازی PUBG Mobile صرفا به ۳۰ فریم بر ثانیه افت می‌کند. ما برای بررسی میزان نرخ فریم از نرم‌افزار Gamebench استفاده کرده‌ایم.

دما و حرارت

از جنبه‌ی تولید حرارت می‌توان با خیال راحت از تبلت Redmi Pad استفاده کرد؛ چراکه در هنگام اجرای تست استرس، دستگاه پس از یک ساعت، به دمای ۳۰.۲ درجه‌ی سانتی‌گراد رسیده است. ما بر اساس نتایج تست برنامه‌ی ۳DMark Wild Life، دمای پردازنده‌ را بررسی کرده‌ایم. به نظر هم نمی‌رسید که پردازنده‌ی مدیاتک Helio G99 آنچنان حرارت زیادی را تولید کند.

تبلت شیائومی ردمی پد

اسپیکرها

با وجود این‌که تبلت Redmi Pad چهار باند اسپیکر بسیار خوب دارد، فشار زیاد روی صدای زیر می‌تواند روی کیفیت صدا تاثیر منفی بذارد. دالبی اتموس به صورت پیش‌فرض فعال بوده و می‌توان از بخش تنظیمات اندروید به آن دسترسی پیدا کرد. با استفاده از قابلیت‌های این برنامه می‌توان از حالت‌های از پیش تعیین شده‌ی داینامیک، ویدیو، موسیقی و گفتمان استفاده کرد.

دستگاه‌های صوتی خارجی را می‌توان از طریق USB-C یا کدک‌های مشهور بلوتوث ۵.۳ نظیر AAC، LDAC، aptX و aptX HD به تبلت متصل کرد.

باتری و مدیریت انرژی

تبلت Redmi Pad به طرز حیرت‌آوری از جنبه‌ی انرژی، کم‌مصرف است. در حالی‌که تبلت‌های مشابه برای مثال، هوآوی MatePad T10S که اقتصادی‌تر از تبلت شیائومی هستند، از بابت انرژی پرمصرف‌تر محسوب می‌شوند.

تبلت ردمی‌ پد به مدد باتری قدرتمند هشت هزار میلی آمپر، عملکرد شگفت‌انگیزی دارد. این تبلت را که با شارژر ۲۲.۵ وات می‌توان شارژ کرد، ۲ ساعت و ۳۷ دقیقه به طول می‌انجامد تا باتری تبلت به طور کامل شارژ شود.

مطالب مرتبط
۵ چیز که دوست داریم در گوشی‌های ۲۰۲۳ شیائومی ببینیم

تبلت Redmi Pad

می‌توان با تبلت شیائومی ردمی پد به مدت ۱۷ ساعت و ۳۷ دقیقه به وب‌گردی پرداخت یا بالغ بر ۱۶ ساعت ویدیو تماشا کرد. این تبلت ۱۰.۶ اینچ نسبت به رقبای خود به طرز قابل توجهی از جنبه‌ی باتری دوام بیشتری دارد.

تبلت شیائومی ردمی پد؛ یک دستگاه شگفت‌انگیز و مقرون به صرفه

تبلت شیائومی ردمی پد

اگر شما به دنبال خرید یک تبلت میان‌رده هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، تبلت Redmi Pad می‌تواند یک گزینه‌ی خوب برای شما تلقی شود. این تبلت همان‌طور که قبلا هم به آن اشاره کرده‌ایم، ۲۴۰ دلار قیمت دارد.

از مزیت‌های تبلت شیائومی ردمی پد می‌توان به وزن سبک، صفحه نمایش IPS با قدرت ۹۰ هرتز، چهار اسپیکر دالبی اتموس و عمر باتری فوق‌العاده اشاره کرد. با این حال، از نقاط منفی این دستگاه یعنی عملکرد متوسط تبلت در حین اجرای بازی‌های ویدیویی می‌توان فاکتور گرفت؛ مگر این‌که به دنبال خرید یک تبلت فوقِ حرفه‌ای گیمینگ باشید. تنها در این صورت، تبلت Redmi Pad به کار شما نخواهد آمد.

اگر قصد خرید این تبلت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مدلی را خریداری کنید که حداقل چهار گیگابایت رم داشته باشد؛ چراکه از بابت اجرای برنامه‌ها به طور هم‌زمان با مشکل روبه‌رو نخواهید شد.

  توضیحات
نقاط قوت
  • وزن سبک با متریال فلزی خوب
  • صفحه نمایش IPS بسیار حیرت انگیز
  • باتری هشت هزار میلی آمپر
نقاط ضعف
  • عملکرد متوسط در بازی‌های ویدیویی
  • ایجاد نویز در هنگام تصویربرداری و فیلم‌برداری در محیط کم نور

از رقبای حائز اهمیتِ این تبلت خوش ساختِ شیائومی می‌توان به تبلت Samsung Galaxy Tab A8 2022 و همچنین Xiaomi Pad 5 اشاره کرد. با این حال، تبلت Xiaomi Pad 5 تقریبا ۱۲۰ دلار گران قیمت‌تر از تبلت ردمی‌ پد بوده اما از لحاظ عملکردی به دلیل وجود ۶ گیگابایت رم و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت قوی‌تر است. همچنین این تبلت از صفحه نمایش HDR IPS با قدرت ۱۲۰ هرتز و پردازنده‌ی قوی اسنپ‌ دراگون ۸۶۰ استفاده می‌کند. روی هم رفته، خرید تبلت Redmi Pad برای افرادی که به دنبال خرید یک تبلت با کیفیت و مقرون به صرفه هستند توصیه می‌شود.

تبلت شیائومی مدل Redmi Pad ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

منبع: notebookcheck

سوال و جواب‌های رایج

آیا تبلت Redmi Pad برای گیم مناسب است؟

دو قطعه‌ی گرافیک ARM Mali-G57 MP2 و پردازنده‌ی مدیاتک Helio G99 که در این تبلت تعبیه شده برای اجرای بازی‌های ویدیویی اندرویدیِ حال حاضر کفایت می‌کنند.

آیا تبلت Redmi Pad باتری خوبی دارد؟

تبلت ردمی‌ پد به مدد باتری قدرتمند هشت هزار میلی آمپر، عملکرد شگفت‌انگیزی دارد. می‌توان با تبلت Redmi Pad به مدت ۱۷ ساعت و ۳۷ دقیقه به وب‌گردی پرداخت یا بالغ بر ۱۶ ساعت ویدیو تماشا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا