لوازم جانبینرم افزار

بررسی ساعت میبرو لایت ۲؛ طراحی کاربرپسند با دنیایی از امکانات

میبرو را می‌توان یکی از موفق‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین برندهای چینی حاضر در بازار ایران دانست که در زمینه گجت‌های پوشیدنی فعالیت می‌کند و محصولاتش را با کیفیت و قیمت بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله جدیدترین آن‌ها می‌توان به ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی این ساعت هوشمند جدید میبرو بپردازیم و ببینیم که آیا با توجه به مشخصات و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، خرید آن منطقی است یا نه. با دیجی کالا مگ همراه باشید.

ساعت هوشمند میبرو مدل Watch Lite2 به همراه بند

مشخصات کلی ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ در یک نگاه


پس از گذشت حدود یک و نیم سال از زمان عرضه‌ی ساعت هوشمند اقتصادی میبرو لایت به بازار گجت‌های پوشیدنی، این بار این شرکت موفق چینی نسخه‌ی به‌روزرسانی شده و جدید این ساعت را با نام میبرو لایت ۲ روانه‌ی بازار کرده تا با امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، باز هم بتواند در این زمینه و در میان رقبای پرتعداد خود عرض اندام کند. قبل از اینکه به نقد و بررسی بخش‌های مختلف ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ بپردازیم، خالی از لطف نیست که نگاهی به جدول مشخصات فنی این گجت پوشیدنی اقتصادی داشته باشیم تا ببینیم وضعیت آن روی کاغذ به چه صورت است.

نام ساعت هوشمند ساعت هوشمند میبرو لایت ۲
ابعاد و وزن  ۴۴.۷ در ۴۴.۷ در ۱۱.۵ میلی‌متر / ۵۴.۲ گرم (با بند چرمی) – ۵۳.۸ گرم (با بند سیلیکونی)
سیم‌کارت  خیر
کیفیت ساخت بدنه‌ی آلومینیومی با بند سیلیکونی
نوع و اندازه نمایشگر AMOLED با ابعاد ۱.۳ اینچ
رزولوشن و روشنایی نمایشگر رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل – تراکم پیکسلی ۳۹۱ پیکسل بر اینچ- پشتیبانی از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display)
سیستم‌عامل و نحوه اتصال به ساعت سیستم‌عامل اختصاصی سازگار با اندروید ۵.۰ و بالاتر و iOS نسخه ۱۰.۰ و بالاتر – بلوتوث
نوع هشدار ویبره
 اسپیکر دارد
باتری باتری با ظرفیت ۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی
حسگرها  حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، شتاب‌سنج
پیام‌رسانی اعلام نوتیفیکیشن‌های دریافتی – نمایش پیام‌های متنی
فناوری بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱
میزان شاژردهی باتری تا ۱۲ روز (استفاده عادی) – تا ۸ ساعت (مکالمه) – تا ۷.۵ ساعت (پخش موزیک) – تا ۶۰ روز در حالت استندبای
رنگ‌های قابل عرضه  مشکی
سایر قابلیت‌ها قابلیت مکالمه دارد / فاقد ارتباطات سلولار / پشتیبانی از ۶۰ حالت ورزشی مختلف، پایش ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون، سنجش فشار خون، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت سلامت بانوان، پایش سطح استرس، برنامه‌ی تمرین تنفس، هشدار بی‌تحرکی، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، نمایش روز و ساعت، هشدار بیدارباش، تایمر، نمایش وضعیت آب و هوا، ماشین حساب، قفل صفحه، پیدا کردن ساعت از طریق گوشی، استفاده به عنوان شاتر برای دوربین گوشی
منبع شارژ شارژر مغناطیسی اختصاصی
ضد آب مقاوم در برابر نفوذ آب تا فشار ۲ اتمسفر (عمق ۲۰ متری)

طراحی و کیفیت ساخت


نمی‌توانیم از ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ صحبت کنیم، اما از طراحی واقعاً جذاب و مدرن این محصول باکیفیت حرفی به میان نیاوریم. این گجت پوشیدنی برخلاف رقبای پرتعدادش حرف‌های زیادی برای زدن دارد و میبرو اول از همه با طراحی خاص و منحصر‌به‌فردی که برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته، روی این موضوع تأکید زیادی کرده است. وقتی میبرو لایت ۲ را از جعبه‌اش خارج می‌کنیم با بدنه‌ی فلزی مقاومش و نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۳ اینچی بزرگش روبرو می‌شویم. نمایشگر AMOLED با شیشه منحنی ۲.۵ بعدی که روی آن قرار گرفته، حس یک ساعت هوشمند پرچم‌دار را به کاربران القا می‌کند. ممکن است شما نیز با دیدن این ساعت هوشمند به یاد طراحی ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ سامسونگ افتاده باشید. به طور کلی، طراحی یکی از مواردی است که میبرو در این محصول هوشمند مانور زیادی روی آن داده و شما می‌توانید هم در موقعیت‌های رسمی و هم برای ورزش کردن از این ساعت هوشمند بهره ببرید.

مطالب مرتبط
بهترین لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچ و بزرگ‌تر در سال ۲۰۲۳

از نظر کیفیت ساخت، این محصول هیچ عیب و نقصی ندارد. میبرو برای این ساعت هوشمند خود از بدنه‌ی آلومینیومی استفاده کرده که ضمن سبک نگه داشتن وزن ساعت، مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها از خود نشان می‌دهد. ساختار براق بدنه‌ی این ساعت نیز موجب شده تا جذابیت خاصی روی دست شما داشته باشد. وقتی به ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ کمی دقیق‌تر نگاه می‌کنیم، در بخش زیرین آن شاهد قرارگیری سنسورهای مختلفی هستیم که در بخش‌های دیگر به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. روی بدنه‌ی سمت راستی این ساعت هوشمند دو دکمه‌ قرار گرفته که یکی از آن‌ها دکمه‌ی چرخان است که از طریق آن می‌توانید در محیط کاربری ساعت به اسکرول بپردازید و دیگری یک دکمه‌ی ثابت است که از طریق آن می‌توانید مستقیماً به منوی اصلی دسترسی پیدا کنید. درست در زیر این دکمه‌ها، یک میکروفون کوچک تعبیه شده تا برخلاف نسل قبلی، قابلیت مکالمه در اختیار کاربران این ساعت هوشمند قرار بگیرد.

همچنین در سمت چپ بدنه‌ی ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ حفره‌های بلندگو را شاهد هستیم تا کاربران بتوانند به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند و در مکالمه نیز، صدای طرف مقابل را به خوبی بشنوند. این گجت پوشیدنی همانند میبرو لایت در رنگ مشکی جذاب و براق روانه‌ی بازار شده و برای استفاده‌ی آقایان و بانوان مناسب است. همچنین حداکثر روشنایی نمایشگر آن به حدی است که می‌توان در زیر نور شدید آفتاب نیز از آن بهره برد. به طور کلی باید اشاره کنیم که از لحاظ ظاهری این ساعت، شباهت‌های بسیار زیادی به ساعت‌های هوشمند لوکس و گران‌قیمت دارد. از آنجا که بند ساعت اهمیت بسیار زیادی در تکمیل کردن طراحی ظاهری آن دارد، میبرو برای این محصول خود دو عدد بند سیلیکونی و بند چرمی در نظر گرفته و آن را درون جعبه‌ی این ساعت قرار داده تا کاربران مطابق با سلیقه‌ی خود در این زمینه دست به انتخاب بزنند. هر دو بند این ساعت دوام بالایی دارند و وزن سبک آن‌ها موجب می‌شود تا بدون هیچ مشکلی ساعت‌ها از آن روی مچ دست خود استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید طبق سلیقه‌ی خود از هر بند ۲۲ میلی‌متری برای این محصول بهره ببرید.

مطالب مرتبط
سری شیائومی ۱۳ در تاریخ ۷ اسفند راهی بازار جهانی می‌شوند

نمایشگر ساعت


آن طور که به نظر می‌رسد، میبرو سرمایه‌ گذاری‌های زیادی روی مهم‌ترین جنبه ساعت‌های هوشمندش که کیفیت نمایشگر آن‌هاست، انجام داده و از این بابت توانسته رضایت کاربران زیادی را نسبت به محصولاتش جلب کند. کیفیت نمایشگر این ساعت هوشمند چینی در یک کلام بسیار عالی است و وقتی آن را برای اولین بار روشن می‌کنید، از کیفیت بسیار بالای آن به شدت شگفت‌زده خواهید شد. در این صفحه‌نمایش رنگ‌های اشباع شده و سایه‌های عمیق سیاه که تقریباً به‌طور یکپارچه با قاب آن ترکیب شده‌اند، جذابیت زیادی به آن بخشیده‌اند. ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ مجهز به یک نمایشگر ۱.۳ اینچی دایره‌ای شکل AMOLED است که رزولوشن تصویر ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و تراکم پیکسلی آن نیز به ۳۹۱ پیکسل بر اینچ می‌رسد. یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی که برای این نمایشگر باکیفیت در نظر گرفته شده، قابلیت محبوب نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) است که ۴ حالت مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با بهره‌گیری از این قابلیت کاربردی شما این امکان را خواهید داشت تا بدون روشن کردن نمایشگر ساعت هوشمند به یک سری اطلاعات کاربردی نظیر زمان فعلی، تعداد مراحلی را که انجام داده‌اید، تعداد گام‌هایی که طی کرده‌اید، میزان باتری، نوتیفیکیشن‌هایی که در گوشی هوشمند خود دریافت کرده‌اید و اطلاعات مختلف دیگر دسترسی پیدا کنید. برای استفاده از بخش‌های مختلف ساعت و تنظیمات آن‌ها، نیاز است تا اپلیکیشن Mibro Fit را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و پس از همگام‌سازی با ساعت میبرو لایت ۲ خود، به طیف گسترده‌ای از واچ‌فیس‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و موارد دلخواه را برای خود نصب کنید.

ساعت هوشمند میبرو لایت 2

به طور کلی می‌توان اشاره کرد که صفحه‌نمایش واضح و باکیفیت در میزان محبوبیت یک گجت پوشیدنی نقش اساسی دارد و واچ‌فیس‌ها نیز جذابیت‌های بسیار خاصی به این موضوع اضافه می‌کنند. این دقیقاً همان کاری است که شرکت‌های بزرگی نظیر اپل و سامسونگ در ساعت‌های هوشمند خود به خوبی آن را انجام می‌دهند. در مورد روشنایی نمایشگر این ساعت عدد دقیقی از سوی شرکت سازنده یعنی میبرو اعلام نشده، اما بررسی‌های صورت گرفته نشان داده که در زیر نور شدید آفتاب شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی به محتواهای درون ساعت دسترسی پیدا کنید و از آن بهره ببرید. متون و اعداد برای خوانده شدن در این نمایشگر کاملا شفاف هستند. بنابراین نمایش محتویات مختلف بر روی صفحه‌نمایش ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ هیچ مشکلی ندارد. کنتراست و وضوح ارائه شده توسط این پنل با پشتیبانی از نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتزی با اکثر رقبای محبوب همتراز این ساعت برابری می‌کند.

مطالب مرتبط
شیائومی از دو مانیتور اقتصادی با رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتز رونمایی کرد

واچ‌فیس‌های ساعت


ساعت هوشمند میبرو لایت 2

اگر دوست دارید ساعت هوشمندی داشته باشید که واچ‌فیس‌های مختلفی را برای استفاده در اختیار شما قرار دهد و هیچ وقت واچ‌فیس ساعت شما تکراری نشود، میبرو در این ساعت هوشمند خود اقدامات لازم را برای طراحی مجموعه‌ای از واچ‌فیس‌های اختصاصی با پشتیبانی از قابلیت سفارشی‌سازی انجام داده تا بتوانید از بین بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس با موضوعات مختلف در اپلیکیشن Mibro Fit دست به انتخاب بزنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا به روش‌های مختلفی، با فشردن صفحه اصلی ساعت به مدت طولانی یا از طریق اپلیکیشن Mibro Fit و یا به سادگی با استفاده از دکمه چرخان، بین واچ‌فیس‌های مختلف جابه‌جا شوید. شما همچنین می‌توانید تصویر خود را روی پس‌زمینه ساعت قرار دهید و با یک سری قابلیت‌هایی که در دسترس شما قرار دارد، به شخصی‌سازی آن‌ها بپردازید.


ضد آب بودن ساعت


ساعت هوشمند میبرو لایت 2

ساعت هوشمند میبرو لایت ۲، همانند نسل قبلی خود، دارای گواهینامه ضد آب ۵ATM است. این گواهی نشان‌دهنده یک ارتقای عالی نسبت به نسل قبلی است، چراکه شما اکنون می‌توانید از ساعت هنگام دوش گرفتن استفاده کنید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. این گواهی که بهتر از گواهی IP68 نسل قبلی است، امکان استفاده از ساعت هنگام شنا کردن را نیز به شما می‌دهد، زیرا می‌تواند فشار عمق ۵۰ متری آب را تحمل کند و این را در هیچ ساعت هوشمند اقتصادی دیگری نخواهید یافت. با این حال، قرار گرفتن در معرض آب شور یا آب داغ می‌تواند به ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ آسیب برساند، بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که پس از استفاده از ساعت در محیط‌های مرطوب و در زیر آب، همه‌ی بخش‌های آن را خشک کنید تا دوام بسیار بیشتری برای شما داشته باشد.


نحوه استفاده از ساعت هوشمند میبرو لایت ۲


ساعت هوشمند میبرو لایت 2

نمایشگر این ساعت هوشمند اسکرول بسیار روانی دارد و بدون هیچ تأخیر دستورات مورد نظر شما را اجرا می‌کند. با سوایپ کردن نمایشگر به سمت پایین در صفحه‌ی اصلی، بخش Control Center به شما نشان داده می‌شود؛ جایی که شما یک سری گزینه‌ها برای فعال کردن صفحه قفل، حالت مزاحم نشوید، تنظیم روشنایی، درصد باتری و موارد دیگر را مشاهده خواهید کرد. با سوایپ کردن نمایشگر به سمت بالا بخش نوتیفیکیشن‌ها برای شما به نمایش در می‌آید که صرفا می‌توانید آن‌ها مشاهده کنید و متاسفانه امکان پاسخگویی به آن‌ها در این ساعت وجود ندارد. سوایپ کردن به سمت چپ و راست نیز شما را به بخش‌های مختلفی نظیر وضعیت فعالیت، ضربان قلب، خواب، پخش‌کننده موسیقی و آب‌وهوا هدایت می‌کند. همچنین منوی اصلی ساعت با فشار دادن دکمه ثابت قابل دسترسی است.


عملکرد سخت‌افزاری


ساعت هوشمند میبرو لایت 2

از لحاظ سخت‌افزاری ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ تغییرات قابل توجهی پیدا کرده و با تراشه‌ی بلوتوث دو هسته‌ای، مصرف کمتر انرژی و پردازنده‌ی گرافیکی ۲.۵ بعدی ۲۴۰ مگاهرتز در اختیار کاربران قرار گرفته که سرعت پردازش بسیار بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. سنسور‌ ضربان قلب این ساعت هوشمند یکی از بهترین‌ها در بازار است که به دلیل ارائه‌ی نتایج خوب شناخته شده و به شما کمک می‌کند تا بیش از سلامت خود مراقبت کنید. این ساعت هوشمند با بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱ به دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود و اتصال پایداری را ارائه می‌دهد. همچنین با این اتصال بلوتوث تماس‌های صوتی شما بدون تأخیر از طریق خود ساعت قابل پاسخ‌گویی خواهد بود.

مطالب مرتبط
مقایسه گلکسی A73 و شیائومی ۱۱T پرو؛ بهترین میان‌رده‌های بازار

حالت‌های سلامتی و ورزشی ساعت


ساعت هوشمند میبرو لایت 2

ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ در تمام جنبه‌هایی که یک ساعت هوشمند عمدتاً به آن نیاز دارد، قابل رقابت است. لایت ۲ با پشتیبانی بیش از ۶۰ نوع حالت ورزشی مختلف عملاً برای هر نوع تمرینی، از پیاده‌روی گرفته تا دوچرخه‌سواری، تا تمام ورزش‌های زمستانی و ورزش‌هایی که شامل استفاده از توپ هستند، می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این ساعت هوشمند پرامکانات علاوه بر فعالیت‌های ورزشی، مجهز به سنسورهای مختلفی برای تشخیص ضربان قلب و ردیابی خواب، استرس، سطح SpO2 و تعداد تنفس نیز است تا پکیج سلامتی کاملی را به کاربران ارائه دهد. از لحاظ عملکردی، این سنسورها بسیار خوب کار می‌کنند و نتایج به دست آمده‌ی آن‌ها نیز تا حد بسیار زیادی دقیق است. البته باز هم باید اشاره کنیم که نتایج این سنسورها، صرفاً وضعیت کلی از سلامت شما را در دسترستان قرار می‌دهند و جنبه‌ی پزشکی ندارند.


قابلیت تماس صوتی و نوتیفیکیشن‌ها


ساعت هوشمند میبرو لایت 2

بر خلاف اکثر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار که فقط هنگام تماس به شما اطلاع می‌دهند، یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ این است که شما می‌توانید مستقیماً از ساعت هوشمند به تماس‌های گوشی هوشمند خود پاسخ دهید. برای این کار، کافی است تا گوشی خود را به ساعت هوشمندتان متصل کنید و به محض دریافت تماس، روی دکمه‌ای که روی صفحه‌نمایش ساعت شما ظاهر می‌شود ضربه بزنید تا به آن پاسخ دهید. این ساعت مجهز به یک میکروفون و بلندگو است که بلندگوی آن کیفیت و حجم صدای بسیار بالایی دارد، به طوری که می‌توانید در محیط‌های شلوغ نیز صدا کاربر طرف مقابل خود را بشنوید. بنابراین نیازی نیست هر بار که می‌خواهید یک تماس ساده برقرار کنید یا به آن پاسخ دهید، گوشی خود را از جیب خود بیرون بیاورید.

در مورد نوتیفیکیشن‌های این ساعت، باید اشاره کنیم که با فونت و وضوح بسیار خوبی به شما نمایش داده می‌شوند و با این تفاسیر شما هیچ پیام مهمی را از دست نخواهید داد. با این حال، شما نمی‌توانید به پیام‌ها پاسخ دهید. این ساعت با گوشی هوشمند شما همگام می‌شود تا تماس‌های دریافتی، پیام‌های رسانه‌های اجتماعی (فیس‌بوک، واتساپ، توییتر) و سایر نوتیفیکیشن‌‌های اپ‌های مختلف را به شما نمایش دهد.


باتری و شارژدهی ساعت


ساعت هوشمند میبرو لایت 2

عملکرد باتری ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ بسته به نحوه‌ی استفاده از آن متفاوت است، زیرا برخی از قابلیت‌ها موجب مصرف بیشتر باتری می‌شوند. یک باتری ۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی این ساعت هوشمند در نظر گرفته که در حالت استندبای تا ۶۰ روز شارژدهی به کاربران ارائه می‌کند. اگر در حالت عادی (فعال بودن سنسور ضربان قلب به صورت ۲۴ ساعته) از این ساعت استفاده کنید، تا ۱۲ روز بدون نیاز به شارژ کردن دوام می‌آورد. شارژ شدن کامل این ساعت نیز به حدود ۲ ساعت زمان نیاز دارد. البته باید اشاره کنیم که قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن نیز مصرف باتری را تا حد زیادی بالا می‌برد، بنابراین با غیرفعال‌سازی آن نیز می‌توانید میزان شارژدهی ساعت را تا حد زیادی افزایش دهید.

مطالب مرتبط
شیائومی می بند ۷ در مقابل می بند ۷ پرو؛ کدام یک بهتر است؟

جمع‌بندی و سخن پایانی


ساعت هوشمند میبرو لایت 2

میبرو لایت ۲، یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است که در عین داشتن قیمتی مناسب، دنیایی از امکانات پیشرفته را که در یک ساعت هوشمند پرچم‌دار فقط آن را پیدا می‌کنید، در دسترس شما قرار می‌دهد. این ساعت نمایشگر AMOLED با قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن دارد. باتری آن شارژدهی بسیار خوبی را ارائه می‌کند و به لطف میکروفون و اسپیکر تعبیه شده روی آن می‌توانید بدون استفاده از گوشی به تماس‌های خود پاسخ دهید. این ساعت ضدآب است و از بیش از ۶۰ حالت مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند. به طور کلی، اگر به دنبال یک ساعت هوشمند پیشرفته و در عین حال با قیمت مناسب هستید، ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ می‌تواند تجربه‌ی خرید یک ساعت هوشمند عالی را برای شما به ارمغان بیاورد.

مزایای ساعت هوشمند میبرو لایت ۲

  • طراحی جذاب و مدرن
  • نمایشگر AMOLED باکیفیت
  • شارژدهی ۱۲ روزه
  • پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از حالت‌های ورزشی
  • ضدآب
  • قابلیت مکالمه
  • قیمت مناسب

معایب ساعت هوشمند میبرو لایت ۲

در این مطلب به نقد و بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ پرداختیم و آن را در بخش‌های مختلف مورد ارزیابی قرار دادیم. آیا شما هم خرید این ساعت هوشمند را به دیگران توصیه می‌کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظرتان گزینه‌های بهتری هم نسبت به این ساعت در بازار هست؟ بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

منبع: techxreviews

ساعت هوشمند میبرو مدل Watch Lite2 به همراه بند

سوالات متداول

آیا ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند؟

بله. این ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر AMLOED است که از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند.

آیا ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ ضد آب است؟

بله. این ساعت ضدآب است و می‌توانید آن را در محیط‌های مرطوب مورد استفاده قرار دهید.

میزان شارژدهی باتری ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ به چه صورت است؟

این محصول در صورت استفاده عادی می‌تواند تا ۱۲ روز شارژدهی به کاربران ارائه دهد.

آیا ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ قابلیت مکالمه دارد؟

بله. این ساعت هوشمند قابلیت مکالمه نیز دارد.

آیا ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ امکان نصب اپلیکیشن را دارد؟

خیر. نمی‌توان روی این ساعت هوشمند اپلیکیشن جدیدی را نصب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا