لوازم جانبینرم افزار

سری شیائومی ۱۳ در تاریخ ۷ اسفند راهی بازار جهانی می‌شوند

شیائومی قصد دارد در تاریخ ۷ اسفند (۲۶ فوریه) از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ برای بازار جهانی رونمایی کند. محصولاتی که فعلا فقط در بازار چین موجود هستند.

شیائومی تأیید کرده که سری ۱۳ از پرچم‌دارانش قرار است رسما وارد بازار جهانی شوند. این گوشی‌ها که اواخر سال ۲۰۲۲ رونمایی شدند، هم اکنون در بازار چین برای خرید در دسترس قرار دارند اما مثل همیشه با تأخیر وارد بازار جهانی می‌شوند. این سیاستی است که شیائومی مدت‌هاست در پیش گرفته و در ابتدا گوشی‌های پرچم‌دار خود را وارد بازار چین و سپس بازار جهانی می‌کند.

این گوشی‌ها در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند) برای بازار جهانی رونمایی خواهند شد. این در حالی است که دقیقا یک روز بعد از این تاری به مدت تقریبا ۴ روز (۲۷ فوریه تا ۲ مارس = ۸ اسفند تا ۱۱ اسفند) شاهد برگزاری نمایشگر MWC 2023 خواهیم بود. این خبر کاملا رسمی است و از تیزر منتشر شده توسط خود شیائومی برداشته شده است.

روز گذشته در رابطه با گوشی شیائومی ۱۳ لایت هم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی هم قرار است سومین عضو این خانواده برای عرضه به بازار جهانی باشد. اطلاعات خیلی زیادی از این گوشی به بیرون درز نکرده جز اینکه گفته می‌شود در گران‌ترین مدل خود ۵۵۰ دلار قیمت خواهد داشت و احتمالا مدل تغییر برند یافته‌ی شیائومی CIVI 2 خواهد بود. محصولی که به صورت انحصاری فقط در بازار کشور چین در دسترس قرار دارد.

آخرین عضو از این مجموعه که در واقع قدرتمندترین و بهترین مدل از این سری هم محسوب می‌شود هنوز تکلیف نامشخصی دارد. در رابطه با شیائومی ۱۳ اولترا صحبت می‌کنیم. وقتی شیائومی ۱۲S اولترا راهی بازار شد، شیائومی اعلام کرد قصد ندارد آن را در بازار جهانی به فروش برساند و هنوز هم از این گوشی در بازار جهانی خبری نشده اما نائب رئیس این شرکت در پاسخ به پرسش یکی از کاربران درباره‌ی برنامه‌های شیائومی جهت عرضه‌ی ۱۳ اولترا به بازار گفت که چنین قصدی را دارند. در نتیجه انتظار می‌رود این گوشی هم وارد بازار جهانی شود اما گفته می‌شود آن هم در ابتدا در بازه‌ی ماه آوریل تا مه (فصل بهار) در بازار چین در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط
ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس در تاریخ ۱۵ دی راهی بازارهای جهانی می‌شود

به تازگی اطلاعاتی هم راجع به شارژر شیائومی ۱۳ اولترا منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول ۹۰ واتی است. این محصول با شماره مدل MDY-14-EC شناخته می‌شود و اخیرا در پایگاه داده ۳C دیده شده است. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر باید منتظر بمانیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۸,۸۹۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت - گلوبال

۳,۰۴۵,۰۰۰

تومان

منبع: NotebookCheck

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا