لوازم جانبینرم افزار

محبوب‌ترین لوازم جانبی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G در دیجی کالا

ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G، گوشی میان‌رده پرفروش شیائومی توانسته‌ با بهره بردن از مشخصات فنی بسیار خوب و قیمتی مناسب، توجه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به بهترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

مشخصات ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G

ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت بسیار خوب ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۲۰۰ نیت، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند تراشه‌ی شش نانومتری اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G کوالکام است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 619 به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۴ یا ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور بسیار باکیفیت ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده که قابلیت خوبی برای این گوشی هوشمند میان‌رده شیائومی به شمار می‌آید.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. این دوربین نیز همانند سنسور اصلی، امکان فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. ردمی نوت ۱۱ پرو به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۶۷ وات، انرژی مجدد خود را در عرض ۴۲ دقیقه تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا می‌کند که البته قابل ارتقاء به اندروید ۱۲ است. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از نسل پنجم اینترنت همراه (۵G) و کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز جهت افزایش فضای دخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در چهار بخش می‌پردازیم:

۱. قاب‌ محافظ

۲. گلس‌ محافظ

۳. محافظ لنز دوربین

۴. شارژر


قاب‌های محافظ ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G


کاور ونزو مدل Prime

کاور ونزو مدل Prime، از جدیدترین لوازم جانبی برای گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G به شمار می‌رود که به دلیل داشتن قابلیت‌های منحصربه‌فرد و طراحی فوق‌العاده ارزش خرید بسیار بالایی دارد. در تهیه این قاب از بهترین مواد اولیه A+ استفاده شده که باعث زیبایی دو چندان آن می‌شود. قاب مدل Prime دارای یک نگهدارنده دو حالته مخفی است که می‌توانید گوشی را در حالت ایستاده افقی و عمودی نگه دارید و یا به عنوان یک هولدر رومیزی از آن بهره ببرید. علاوه بر آن، این قاب قابلیت اتصال مستقیم به هولدر‌های آهنربایی ماشین را دارد. این قاب محافظ به صورت ۳۶۰ درجه‌ای از گوشی شما محافظت می‌کند و جزبه‌جز قسمت‌های آن را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط
بررسی ردمی A2 پلاس شیائومی؛ بهترین گوشی فوق اقتصادی بازار؟
  کاور ونزو مدل Prime مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G / Note 11 Pro 5G

کاور ونزو مدل Dexter

کاور ونزو مدل Dexter، یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G محسوب می‌شود که با طراحی و ساختار شبیه به کیسه هوا در چهار طرف گوشی از آن در برابر ضربات محافظت خواهد کرد. این قاب محافظ، تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر را دارد. این کاور به طور کامل دکمه‌های روی گوشی هوشمند شما را پوشش می‌دهد که باعث جلوگیری از خط و خش و ورود گرد و غبار خواهد شد. علاوه بر این با استفاده از این قاب، لنز دوربین گوشی نیز تحت محافظت قرار می‌گیرد و همانند قسمت جلویی کاور که لبه‌های بلندتری دارد، این قسمت هم به همین گونه طراحی شده است. کاور ونزو مدل Dexter با داشتن رنگ شفاف، زیبایی اصلی گوشی را حفظ خواهد کرد و همچنین دارای لبه‌هایی بالاتر از صفحه‌نمایش است.

 کاور ونزو مدل Dexter مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G / Note 11 Pro 5G

کاور نیلکین مدل CamShield pro 

لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرو

کیفیت بالای محصولات نیلکین نیازی به تعریف ندارند. برش‌های کاور مدل CamShield Pro نیلکین در قسمت پورت‌ها و دوربین با دقت بسیار بالایی انجام شده و همچنین پوششی از همان جنس منعطف TPU بر روی دکمه‌ها تعبیه شده تا آن‌ها را نیز مورد محافظت قرار دهد. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. همانند اکثر قاب‌های این شرکت، این قاب محافظ نیز مجهز به کاور کشویی روی دوربین‌ها است که مانع آسیب دیدن آن‌ها می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این لوازم جانبی پرفروش ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G می‌توان به پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

کاور نیلکین مدل CamShield pro مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco M4 Pro 5G/Xiaomi Redmi Note 11T 5G/Xiaomi Redmi Note 11S 5G

کاور لوکسار مدل Duty

لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرو

کاور لوکسار مدل Duty ساختاری سه لایه دارد. لایه اول که در تماس با بدنه‌ی گوشی است، از پلی‌کربنات ساخته شده و در برابر ضربات معمولی، مقاومت خوبی دارد. لایه بعدی، نوعی ورقه کاغذی اکلیلی است که باعث درخشش و زیبایی خیره‌کننده این قاب می‌شود. لایه آخر، از مواد TPU ساخته شده و در برابر ضربه، خراش، گرد و خاک و رطوبت مقاوم است. این قاب اکلیلی در قسمت دوربین پشت گوشی، لبه‌ای ضخیم‌‌تر دارد که باعث محافظت از دوربین هنگام سقوط می‌شود. در تهیه این قاب از بهترین مواد اولیه A+ استفاده شده که باعث زیبایی دو چندان آن می‌شود و همچنین از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات از خود نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط
بهترین ماوس پد (در سال 1401، 2022)
کاور لوکسار مدل Duty مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G / 5G

کاور کلاسیک طرح رنگین کمانی مدل سیلیکونی

لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرو

کاور رنگین‌ کمانی با طراحی زیبا و جذابی که دارد، یکی از پرطرفدارترین قاب‌های گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود که به بازار عرضه شده است. این قاب رنگین کمانی از سیلیکون بسیار نرم و لطیف ساخته شده که وقتی آن را لمس می‌‌کنید، این نرمی و لطافت به شما القا خواهد شد. این قاب محافظ سیلیکونی به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت‌های آن را آسان نموده است. این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد.

کاور کلاسیک طرح رنگین کمانی مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی REDMi NOTE 11 PRO 4G / NOTE 11 PRO 5G

کاور قاب تک مدل New Skin

لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرو

کاور قاب تک مدل New Skin از مواد سیلیکونی TPU تولید شده و ساختاری ژله‌ای و انعطاف‌پذیر دارد. این کاور ضخامت مناسبی داشته و از تمام زوایای گوشی در برابر ضربات و خط و خش محافظت می‌کند. ساختار ژله‌ای این قاب امر نصب و خارج کردن قاب از روی گوشی را نیز سهولت بخشیده است. برآمدگی اطراف لنز دوربین سبب خواهد شد تا در زمان قرار گرفتن گوشی بر روی سطوح صاف و مسطح لنز دچار خط و خش نشود. وزن و ضخامت کم این محافظ حس خوشایندی را به کاربران پس از در دست گرفتن منتقل می‌کند. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی‌کند. دسترسی به کلیدها در این قاب بسیار ساده است به گونه‌ای که هنگام کلیک کردن روی آن‌ها با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.

کاور قاب تک مدل New Skin مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro

کاور سامورایی مدل Gorgeous

کاور سامورایی مدل Gorgeous به گونه‌ای طراحی شده که همه لبه‌های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب دیدن گوشی شما می‌شود. گرچه این قاب با لبه‌های ژله‌ای هر چهار طرف گوشی را پوشانده اما به دلیل انعطاف‌پذیری لبه‌ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مشکلی نخواهند داشت. ژله‌ای بودن دور کاور باعث می‌شود در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. ارتفاع میان قاب و لنز دوربین پشت باعث می‌شود تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می‌دهید، لنز آن دچار خراشیدگی نشود.

مطالب مرتبط
تبلت‌های شیائومی پد ۶ و پد ۶ پرو با قیمت مناسب رونمایی شدند
کاور سامورایی مدل Gorgeous مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G

کاور گارد ایکس مدل Pheonix

لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرو

این کاور که جزو پرفروش‌ترین لوازم جانبی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G به شمار می‌رود، از سیلیکونی ساخته شده که نه خیلی انعطاف‌پذیری دارد و نه خیلی خشک و شکننده است. این قاب محافظ دور تا دور لنز دوربین را پوشش می‌دهد و فقط قسمت‌های لنز دوربین خالی می‌ماند. لبه‌های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات از خود نشان می‌دهد. این قاب محافظ مجهز به یک استند نیز است که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

کاور گارد ایکس مدل Pheonix مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus

کاور اپیکوی مدل Horse-Leather

لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرو

کاور چرمی اپیکوی مدل Horse-Leather از قاب‌های لوکس و در عین حال بسیار مقاوم شرکت اپیکوی است که کناره‌های آن از پلاستیک نرم (Tpu) و پشت قاب از ترکیب پلاستیک سخت و چرم مصنوعی (PU) ساخته شده است. این قاب با پوشش کامل پشت، نمایشگر و دور تا دور گوشی به خوبی از آن در برابر آسیب‌هایی مانند خراشیدگی، ضربات احتمالی و گردوغبار محافظت می‌کند. کاور اپیکوی مدل Horse-Leather در قسمت دوربین پشت گوشی، لبه‌ای ضخیم‌‌تر دارد که باعث شده که در صورت سقوط گوشی و ضربه خوردن به آن، دوربین با سطح برخورد فاصله داشته باشد و به آن آسیبی نرسد. عدم جذب جربی و لکه، محافظت از دوربین، انعطاف‌پذیری بالا و… از جمله ویژگی‌های خوب این قاب به حساب می‌آید.

کاور اپیکوی مدل Horse-Leather مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 GT/Redmi Note 11T Pro / Note 11T Pro Plus / K50i 5G

کاور قاب ناب مدل PAFER

لایه داخلی کاور مدل PAFER در قسمت بدنه گوشی روکش میکرو فیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه‌های گوشی را در بر می‌گیرد؛ بنابراین کاربران می‌توانند از ایمنی بدنه و لبه‌های گوشی خود اطمینان خاطر داشته باشند. پوشش بیرونی این قاب محافظ از موادی نرمی و در عین حال باد کرده شبیه به پافر ساخته شده که از روی دست سر نمی‌خورد. همچنین بدنه‌ی مات این قاب سیلیکونی ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت و ظاهر زیبای محافظ همواره حفظ می‌شود. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد. این قاب لبه‌های برجسته‌ای دارد که می‌تواند از نمایشگر مراقبت کند. همچنین در بخش دوربین هم برای هر لنز یک محافظ مجزا در نظر گرفته شده که باعث می‌شود عملاً هیچ آسیبی به ماژول دوربین و لنزهای آن وارد نشود.

مطالب مرتبط
تصاویر واقعی ردمی واچ ۳ لایت طراحی این ساعت را نشان می‌دهند
کاور قاب ناب مدل PAFER مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G / 5G

گلس‌های محافظ ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G


محافظ صفحه‌نمایش سرامیکی حریم شخصی گلس راک مدل PRCR

لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرو

این گلس، یک محافظ سرامیکی با مقاومت بالا بوده و از ایجاد خط و خش و آسیب‌دیدگی نمایشگر گوشی شما جلوگیری می‌کند. انعطاف‌پذیری این محافظ سرامیکی جلوی خرد شدن و شکستن آن را می‌گیرد و باعث دفع ضربات وارد شده به صفحه گوشی و در نتیجه محافظت هر چه بیشتر آن می‌شود. یکی از قابلیت‌های بسیار جالب این گلس سرامیکی، حفظ حریم خصوصی شما در هنگام کار کردن با گوشی است. در حالی که از زاویه روبرو به طور کاملا واضح شاهد محتویات نمایشگر گوشی خود هستید، سایر افراد از زوایای دیگر قادر به مشاهده نمایشگر گوشی شما نیستند. به بیانی دیگر این گلس از نظر ظاهری دقیقا مشابه یک گلس معمولی است اما یک فیلتر ضد جاسوسی روی آن نصب می‌شود و به صورت یک لایه‌ی محدود کننده‌ی زاویه‌ی دید عمل می‌کند تا فقط شما بتوانید محتویات نمایشگر را ببینید.

  محافظ صفحه نمایش سرامیکی حریم شخصی گلس راک مدل PRCR مناسب برای گوشی موبایل شیائومی ردمی Note 11 Pro Plus 5G

محافظ صفحه‌نمایش شهر گلس مدل SUPERD

لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرو

محافظ صفحه‌نمایش شهرگلس مدل CMT با کیفیت بسیار خوبی که دارد از نمایشگر شما با قدرت و اطمینان بسیار زیادی محافظت می‌کند و پس از نصب، شفافیت و وضوح تصویر را کاهش نمی‌دهد؛ با این تفاسیر کیفیت تصویر نمایشگر شما تفاوت چندانی با قبل از نصب گلس نخواهد داشت. برش‌های دقیق، منظم و استاندارد این گلس موجب شده تا این محافظ شیشه‌ای صفحه‌نمایش به شکلی کاملا منطبق و راحت بر روی گوشی هوشمند شما نصب شود. همچنین ۱۸ لایه نازک برای محافظت بیشتر درون گلس تعبیه شده است. این گلس به گونه‌ای طراحی شده که اصلا باعث کاهش حساسیت لمس نمی‌شود واز طرفی جلوی روشنایی صفحه را هم نمی‌گیرد.

محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 Pro / Note 10 Pro Max / Note 11 Pro

محافظ‌های لنز دوربین ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G


محافظ لنز دوربین ایگل مدل LN-SD

لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرو

این روزها محافظت از لنز دوربین اهمیت بالایی دارد، چرا که در صورت آسیب دیدن شیشه‌ی لنز، کاربران برای تعمیر آن متحمل هزینه‌های گزافی خواهند شد. محافظ لنز دوربین نایت مدل FK-3D با طراحی باریک و سبک خود و در عین حال محکم، نه تنها وزن کلی گوشی را تغییری نمی‌دهد، بلکه به دلیل طراحی بسیار باریک و شفافیت بالا، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی‌گذارد و عکس‌های ثبت شده، مانند قبل با کیفیت و شفاف هستند. این محافظ صفحه‌نمایش چربی‌ گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی‌کند. این محافظ لنز دورتادور لنز دوربین را پوشش می‌دهد ولی روی قسمتی که با آن به ثبت تصاویر و ویدیوها می‌پردازید، پوششی وجود نداشته تا کیفیت دوربین را حفظ کند.

مطالب مرتبط
چگونه با کمک اپلیکیشن و ساعت هوشمند ۱۰۰ کالری در روز بسوزانیم؟
محافظ لنز دوربین ایگل مدل LN-SD مناسب برای گوشی موبایل شیائومی  Redmi Note 11 Pro 4G/5G

محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل GL

لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرو

این روزها انواع مختلفی از محافظ بخش‌های مختلف گوشی‌های هوشمند در بازار دیده می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، محافظ لنز دوربین گوشی‌های هوشمند است. محافظ لنز دوربین بادیگارد با طراحی باریک و سبک خود و در عین حال محکم، نه تنها وزن کلی گوشی را تغییری نمی‌دهد، بلکه به دلیل طراحی بسیار باریک و شفافیت بالا، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی‌گذارد و عکس‌های ثبت شده، مانند قبل با کیفیت و شفاف هستند. این محافظ چربی‌ گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی‌کند. انعطاف‌پذیری این محافظ جلوی خرد شدن و شکستن آن را می‌گیرد و باعث دفع ضربات وارد شده به سیستم دوربین گوشی و در نتیجه محافظت هر چه بیشتر از آن می‌شود.

محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل GL مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro

شارژرهای ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G


شارژر دیواری ۶۷ واتی مناسب ردمی نوت ۱۱ پرو

لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرو

شارژر دیواری شیائومی، یکی از محصولات بسیار باکیفیت این شرکت است که از فناوری QUiCK CHARGE 3.0 بهره می‌برد. این شارژر پر سرعت ۶۷ واتی همچنین با حفاظت از شدت جریان برق از فشار بالای ولتاژ جلوگیری می‌کند، می‌تواند دمای پایین خود را حفظ کرده و از قابلیت فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند. این شارژر دیواری به همراه یک کابل USB-C با کیفیت، در قالب یک پک به شما ارائه می‌شود. این کابل نه تنها در برابر پوسیدگی و پاره‌ شدن مقاومت خوبی دارد، بلکه از پیچ خوردگی هم جلوگیری می‌کند.

شارژر دیواری شیائومی مدل  POCO X3GT به همراه کابل USB-C

شارژر دیواری باسئوس مدل GaN3 Pro-65W مناسب ردمی نوت ۱۱ پرو

لوازم جانبی

ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G درون جعبه از شارژر ۶۷ واتی بهره می‌برد، اما اگر به هر دلیلی قصد تعویض یا خرید یک شارژر جدید را داشتید می‌توانید شارژر دیواری باسئوس مدل GaN3 Pro-65W را به عنوان یک محصول بسیار باکیفیت خریداری کنید. این محصول از سرعت شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند و گوشی شما به سرعت شارژر خواهد شد. روی بدنه‌ی این شارژر ۳ پورت کاربردی شامل یک پورت USB و دو پورت USB-C فست شارژ تعبیه شده که کاربران می‌توانند از آن بهره ببرند. همچنین سری این شارژر از متریال PC ساخته شده و بسیار باکیفیت است. طیف گسترده از فناوری‌های ایمن روز دنیا در این محصول استفاده شده تا فرآیند شارژ به درستی صورت بگیرد.

شارژر دیواری باسئوس مدل GaN3 Pro-65W به همراه کابل USB-C

کلام پایانی

لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرو

در این مقاله به معرفی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند دیجی کالا یعنی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G پرداختیم. به نظر شما خرید کدام‌ یک از این لوازم جانبی پوکو X4 پرو اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران دیجی کالا مگ در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا