لوازم جانبینرم افزار

نقد و بررسی کلاسیک ماوس بی‌سیم شیائومی Silent Edition

با وجود اینکه تعداد زیادی از کاربران به ماوس‌ها و کیبورد‌های پرسروصدا علاقه‌ی زیادی دارند، ولی ممکن است شما علاقه‌ی زیادی به سروصدای زیاد این محصولات نداشته باشید. اگر جزو این دسته از کاربران هستید و به دنبال یک ماوس بی‌صدای باکیفیت هستید، ماوس بی‌سیم شیائومی Silent Edition یک گزینه‌ی مناسب برای خرید محسوب می‌شود. در این ویدیو به بررسی این ماوس می‌پردازیم.

ماوس بی سیم شیائومی مدلSilent Edition

ماوس بی‌سیم شیائومی Silent Edition ارگونومی خوبی دارد و اگرچه نمی‌توانید آن را به‌عنوان یک ماوس حرفه‌ای در نظر بگیریم، اما در کل چندان هم کوچک نیست و در نتیجه مچ دست را چندان خسته نمی‌کند. حساسیت ماوس به ۱۳۰۰ DPI می‌رسد که برای کارهای روزمره کافی است. کلید‌ها نرم و بی‌صدا هستند و بنابراین وقتی آن‌ها را فشار می‌دهید، حس خوشایندی را به کاربر منتقل می‌کنند.

به جز دو کلید اصلی، در سمت چپ بدنه هم با دو کلید دیگر روبرو هستیم که در برنامه‌های مختلف برای Back و Forward می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های مهم ماوس بی‌سیم شیائومی Silent Edition، باید به امکان اتصال همزمان به چند دستگاه اشاره کنیم. پایین اسکرول یک دکمه تعبیه شده که به شما اجازه می‌دهد برای اتصال ماوس بین بلوتوث و امواج وای‌فای سوئیچ کنید. در میان این دکمه، یک چراغ قرار گرفته که با نمایش رنگ سبز و آبی، نشان می‌دهد در حال حاضر کدام امواج مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انرژی ماوس از دو باتری نیم‌قلمی تامین می‌شود و وقتی که ماوس مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، به طور خودکار خاموش می‌شود. ماوس بی‌سیم شیائومی Silent Edition یک ماوس همه‌کاره و جذاب است و بدون شک خرید آن را توصیه می‌کنیم.

نقد و بررسی کلاسیک، یکی از نوستالژیک‌ترین برنامه‌های ویدیویی دیجی‌کالا مگ، یک بار دیگر بازگشته است؛ با شکل و شمایلی جدید، اما در عین حال با حفظ المان‌هایی که شما همراهان همیشگی دیجی‌کالا مگ طی این سال‌ها دوست داشته‌اید.

مطالب مرتبط
۱۵ بند شیک و جذاب ساعت میبرو لایت؛ بهترین‌ها برای خاص‌پسندان

سری جدید نقد و بررسی کلاسیک دیجی‌کالا مگ به نویسندگی «محمد یوسفی‌زاده»، فیلمبرداری و تدوین «فرزان دلدار» و روایت گرم و آشنای «شاهین شرافتی» هر هفته به نقد و بررسی گجت‌های خاص دنیای فناوری می‌پردازد؛ گجت‌هایی که شاید بسیاری از شما دوست داشته باشید آن‌ها را خریداری کنید اما نیاز به یک راهنمای دقیق و تخصصی برای این کار دارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا