لوازم جانبینرم افزار

شیائومی ردمی نوت ۱۲T پرو با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

شیائومی ساعاتی قبل گوشی ردمی نوت ۱۲T پرو را برای بازار چین معرفی کرد که البته قرار است در روزهای آینده، تاریخ عرضه و قیمت آن اعلام شود. این گوشی طبیعتا به عنوان جانشین ردمی نوت ۱۱T پرو به دست کاربران چینی می‌رسد.

نمایشگر استفاده شده برای آن ۶.۵۱ اینچ اندازه دارد و مبتنی بر پنل IPS LCD است. این نمایشگر که از رزولوشن FHD+ بهره می‌برد، می‌تواند رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز را ارائه کند. این نمایشگر مانند نسل قبلی، کاملا تخت است و بنابراین می‌تواند توجه علاقه‌مندان به این نوع نمایشگرها را جلب کند. قلب تپنده‌ی این گوشی، چیپست دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا است که مدتی قبل برای گوشی شیائومی Civi 3 مورد استفاده قرار گرفت.

در پنل پشتی آن با سه دوربین روبرو هستیم که به غیر از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، باید به اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی اشاره کنیم. از دیگر مشخصه‌های این گوشی  نباید بهره‌گیری از حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را از قلم بیندازیم. انرژی گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲T پرو از طریق باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی قرار است در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به دست کاربران برسد و همانطور که در ابتدای مطلب نوشتیم، هنوز تاریخ عرضه و قیمت آن رسما اعلام نشده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۵,۵۰۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۹,۴۹۰,۰۰۰

تومان

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط
رندرهای شیائومی ۱۳ اولترا ماژول دوربین غول‌پیکر آن را نشان می‌دهند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا