لوازم جانبینرم افزار

طراحی گوشی ردمی K60 اولترا فاش شد

شیائومی هنوز از گوشی ردمی K60 اولترا برای بازار چین رونمایی نکرده که قرار است در نهایت تحت عنوان شیائومی ۱۳T پرو راهی بازار جهانی شود. حالا یکی از افشاگران مشهور چینی که با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه‌ اجتماعی Weibo فعالیت دارد، تصویری شماتیک از طراحی بدنه‌ی ردمی K60 اولترا منتشر کرده است. البته در این طرح شماتیک، طبیعتا جزییات طراحی نشان داده نمی‌شود ولی می‌توانیم ببینیم که بخش‌های مختلف پنل پشتی و جلویی به چه شکلی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۵,۲۹۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۲,۲۹۰,۰۰۰

تومان

بر اساس این طرح، نمایشگر این گوشی از حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد و دوربین سلفی هم در مرکز بخش فوقانی نمایشگر تعبیه شده است. ماژول دوربینی که شیائومی در نظر گرفته ابعاد بزرگی دارد و درون این ماژول، با دو دوربین بزرگ روبرو هستیم. همچنین سنسور سوم در سمت راست این دو دوربین اصلی تعبیه شده است که با توجه به ابعاد آن، احتمالا درون آن دوربین ماکرو قرار دارد. در مورد دوربین‌های این گوشی هنوز اطلاعات زیادی فاش نشده است.

ردمی K60 اولترا

با وجود اینکه فقط بر اساس این طرح نمی‌توانیم در مورد تخت بودن لبه‌ها صحبت کنیم، ولی به نظر می‌رسد لبه‌های بدنه و پنل پشتی گوشی کاملا تخت هستند. به طور کلی بعد از اینکه اپل برای آیفون‌ها بار دیگر به بهره‌گیری از لبه‌های تخت روی آورد، شرکت‌های زیادی هم راهی همین مسیر شدند و در نتیجه روز‌به‌روز شمار گوشی‌های دارای لبه‌های تخت بیشتر می‌شود.

بنا به برخی شایعات مطرح شده، ردمی K60 اولترا از چیپست دایمنسیتی ۹۲۰۰ بهره می‌برد و مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۴۴ هرتز است. از دیگر ویژگی‌های فاش شده از آن می‌توانیم به پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی اشاره کنیم.

مطالب مرتبط
محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی ۱۱T پرو ۵G در دیجی کالا

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا