لوازم جانبینرم افزار

مشخصات کامل گوشی پوکو F5 پرو لو رفت

اواخر سال گذشته‌ی میلادی، شیائومی از گوشی‌های سری ردمی K60 رونمایی کرد که از عضو تشکیل شده است. حالا به نظر می‌رسد مدل استاندارد این خانواده قرار است با نامی جدید راهی بازارهای جهانی شود. یکی از افشاگران مشهور، ساعاتی قبل مشخصات کامل گوشی پوکو F5 پرو را منتشر کرده که با توجه به این مشخصات، به نظر می‌رسد با همان گوشی ردمی K60 سروکار داریم.

بر اساس این مشخصه‌ها، این گوشی از نظر سخت‌افزاری حرف زیادی برای گفتن دارد. به‌عنوان مثال چیپست آن اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است که قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. همچنین باید به بهره‌گیری از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اشاره کنیم که مبتنی بر پنل OLED است و رزولوشن QHD+ را ارائه می‌کند. انرژی پوکو F5 پرو از طریق باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های فاش شده از آن می‌توانیم به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کنیم که مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال است. در کنار این دوربین، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده و نباید بهره‌گیری از اسپیکرهای استریو را از قلم بیندازیم. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنید. بنابراین تمام مشخصات سخت‌افزاری این گوشی، هیچ تفاوتی با ردمی K60 ندارد.

البته گفتنی است ردمی K60 از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند ولی مشخص نیست که آیا پوکو F5 پرو هم از این قابلیت بهره می‌برد یا نه. ممکن است شیائومی برای کاهش هزینه‌های ساخت، این قابلیت را کنار گذاشته باشد. اما اگر شاهد ارائه‌ی این مشخصه باشیم، پوکو F5 پرو اولین گوشی برند پوکو با قابلیت شارژ بی‌سیم خواهد بود. هنوز مشخص نیست این گوشی در چه تاریخی معرفی می‌شود ولی طبق معمول طی هفته‌ها و ماه‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد این گوشی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط
بررسی چراغ مطالعه شیائومی ۱S؛ مینیمال ولی گران‌قیمت

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۳۹,۰۰۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۷,۰۹۹,۰۰۰

تومان

منبع: Android Authority

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا