لوازم جانبینرم افزار

تبلت‌های شیائومی پد ۶ و پد ۶ پرو با قیمت مناسب رونمایی شدند

شیائومی در کنار گوشی جذاب ۱۳ اولترا، از دو تبلت جدید هم رونمایی کرده است. این دو تبلت شیائومی پد ۶ و پد ۶ پرو نام دارند که قرار است با قیمت مناسبی راهی بازار شوند.

مدل استاندارد این خانواده از نمایشگر ۱۱ اینچی با رزولوشن ۲.۸K و پنل LCD بهره می‌برد که رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز ارائه می‌کند. قلب تپنده‌ی آن چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ است که اگرچه یک چیپست قدیمی محسوب می‌شود، اما هنوز هم از نظر توان سخت‌افزاری حرف زیادی برای گفتن دارد. در کنار این چیپست، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد.

از سوی دیگر شیائومی پد ۶ پرو از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کند و در ضمن نباید بهره‌گیری از حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را از قلم بیندازیم. شیائومی برای تبلت مدل استاندارد از باتری ۸۸۴۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده ولی مدل پرو باتری کوچک‌تری دارد و ظرفیت آن به ۸۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. البته مدل پرو از سرعت شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در عرض ۶۲ دقیقه باتری را به طور کامل شارژ کند. اما مدل استاندارد با توجه به پشتیبانی از از شارژ ۳۳ واتی، در عرض ۹۹ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

شیائومی پد 6

این تبلت‌ها راهی بازار چین می‌شوند و هنوز مشخص نیست که آیا در سایر کشورها هم به دست کاربران می‌رسند یا نه. قیمت مدل‌های مختلف این دو تبلت در بازار چین از این قرار است:

  • مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی پد ۶: ۲۷۵ دلار
  • مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی پد ۶: ۲۹۰ دلار
  • مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی پد ۶: ۳۳۵ دلار
  • مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی پد ۶ پرو: ۳۵۰ دلار
  • مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی پد ۶ پرو: ۳۹۰ دلار
  • مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی پد ۶ پرو: ۴۳۵ دلار
  • مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی پد ۶ پرو: ۴۸۰ دلار
مطالب مرتبط
محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی می بند ۷ در دیجی‌کالا

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 ظرفیت 32 گیگابایت

۷,۶۵۰,۰۰۰

تومان

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite - T225 ظرفیت 32 گیگابایت

۸,۹۹۰,۰۰۰

تومان

منبع: notebookcheck

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا