لوازم جانبینرم افزار

۱۵ بند شیک و جذاب ساعت میبرو لایت؛ بهترین‌ها برای خاص‌پسندان

میبرو، یک برند چینی محبوب و موفق در بازار ایران و از زیر مجموعه‌های شیائومی است که در حوزه تولید و عرضه‌ی گجت‌های پوشیدنی فعالیت می‌کند و محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله پرفروش‌ترین آن‌ها می‌توان به ساعت هوشمند میبرو لایت اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم ۱۵ بند شیک و جذاب ساعت هوشمند میبرو لایت موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا را به شما معرفی کنیم تا اگر تصمیم به خرید لوازم جانبی ساعت میبرو لایت را دارید، به راحتی به لیستی از خاص‌ترین بندهای این گجت پوشیدنی محبوب دسترسی پیدا کنید. با دیجی کالا مگ در این مطلب همراه شوید.

بند درمه مدل Diverse مناسب برای ساعت هوشمند میبرو لایت 2 Mibro Lite

بند درمه مدل Weave مناسب برای ساعت هوشمند میبرو لایت 2 Mibro Lite

بند درمه مدل Sticken از نوع پارچه‌ای

فهرست جذاب‌ترین و خاص‌ترین بندهای ساعت هوشمند میبرو لایت دیجی‌ کالا را با معرفی و بررسی بند درمه مدل Sticken آغاز می‌کنیم. این محصول از پارچه‌ی بسیار باکیفیت و کشی تولید شده، وزن بسیار سبکی دارد و خیلی راحت روی دست کاربران می‌نشیند. سایر این بند ساعت میبرو لایت ۲۰ در ۱۲ است و هم آقایان و هم بانوان می‌توانند از این بند برای ساعت هوشمند خود استفاده کنند. این محصول ضد حساسیت است و خاصیت آنتی‌ باکتریال دارد، همین عامل نیز موجب شده تا کاربران بدون هیچ مشکلی بتوانند از ساعت هوشمند روی مچ دست خود بهره ببرند.

این بند میبرو لایت به دلیل خاصیت کشسانی که دارد، از انعطاف‌پذیری بسیار بالایی برخوردار است و از همین رو، نصب این محصول روی ساعت هوشمند میبرو فرآیند بسیار ساده‌ای دارد. این محصول در رنگ‌های بسیار زیادی در دسترس قرار دارد که باعث می‌شود با هر سلیقه‌ای که دارید بتوانید مدل مورد علاقه‌ی خود را از میان رنگ‌های متنوع آن بیابید. درمه از یک سگک بسیار باکیفیت برای این بند استفاده کرده که کاربران به راحتی می‌توانند آن را متناسب با اندازه‌ی دستشان فیت کنند و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

بند درمه مدل  Sticken  مناسب برای ساعت هوشمند میبرو  MOB Lite Smart Watch Ultra

بند درمه مدل Daily از نوع سیلیکونی

بندهای سیلیکونی، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نوع بندها در میان لوازم جانبی ساعت‌های هوشمند هستند و در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی روانه‌ی بازار شده‌اند که بند درمه مدل Daily، یکی از باکیفیت‌ترین آن‌هاست. این بند ساعت mibro lite از سیلیکون بسیار باکیفیت تولید شده که در برابر ضربات و خط‌وخش‌های احتمالی مقاوم است و وزن بسیار سبک ۲۰ گرمی آن در استفاده‌ی طولانی‌مدت به هیچ عنوان برای کاربران آزاردهنده نخواهد بود، بنابراین کاربران قادر خواهند بود از این محصول در استفاده‌ی روزمره خود بهره ببرند. این بند mibro lite در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها روانه‌ی بازار شده که کاربران به سادگی می‌توانند رنگ مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنند.

این محصول همچنین از خاصیت ضد قارچ و آنتی باکتریال بهره می‌برد تا خیال کاربران از بابت ضد حساسیت‌زا بودن آن راحت شود. درمه برای این بند سیلیکونی خود یک قفل ساده دکمه‌ای در نظر گرفته که مقاومت بالایی دارد و ساعت هوشمند میبرو را محکم روی مچ دست شما نگه می‌دارد. همچنین باز و بسته کردن آن نیز بسیار ساده و آسان است. از دیگر ویژگی‌های خوب این بند ساعت میبرو می‌توان به قابلیت نصب و جداسازی سریع و ضدآب بودن آن اشاره کرد.

مطالب مرتبط
بهترین برندهای کامپیوتر در سال ۲۰۲۳
بند درمه مدل Daily مناسب برای ساعت هوشمند میبرو Lite SmartWatch

بند راینو مدل R-Milanese از نوع فلزی

می‌رسیم به بندهای فلزی در دسته‌ی لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو لایت و با بند راینو مدل R-Milanese آغاز می‌کنیم. در نگاه اول طراحی خاص و جذاب این بند ساعت میبرو خودنمایی می‌کند. در حقیقت طراحی این محصول به شکل حصیری است و فلزهای به کار رفته در آن خیلی ریز و با فاصله‌ی بسیار کمی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. مقاومت این بند بسیار بالاست که می‌تواند خیال کاربران را از بابت خط‌وخش‌ها و ضربات احتمالی به ساعت هوشمندشان راحت کند. علی‌رغم مقاومت بالا، این محصول وزن کمی دارد و در استفاده‌های طولانی‌مدت برای کاربران هیچ مشکلی به وجود نمی‌آورد.

یکی از دغدغه‌های احتمالی خرید بند استیل، ایجاد حساسیت برای پوست دست کاربران است. برند راینو در این زمینه روی ضد حساسیت و آنتی‌باکتریال بودن این محصول تأکید کرده و کاربران نیازی نیست در این رابطه نگران باشند. قفل این بند فلزی ساعت میبرو لایت از نوع کلیپسی بوده که به راحتی باز و بسته می‌شود و در عین حال ساعت هوشمند شما را به صورت محکم روی مچ دستتان نگه می‌دارد. بند راینو مدل R-Milanese در پنج رنگ مختلف در فروشگاه آنلاین دیجی کالا برای خرید در دسترس قرار دارد.

بند راینو مدل R-Milanese مناسب برای ساعت هوشمند میبرو Mibro Lite

بند ساعت میبرو مدل gw1 از نوع سیلیکونی

اگر به دنبال خرید یک بند سیلیکونی باکیفیت و قیمت‌مناسب برای ساعت هوشمند میبرو لایت خود هستید، می‌توانید بند مدل gw1 به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید خود در نظر بگیرید. این محصول از سیلیکون بادوام و باکیفیت تولید شده که وزن بسیار سبکی دارد و در حرکات مچ دست کاربران هیچ محدودیتی ایجاد نمی‌کند. این بند ساعت هوشمند میبرو لایت نرمی و لطافت خاصی دارد و در برابر ضربات و خط‌وخش‌های نیز به خوبی از خود مقاومت نشان می‌دهد. برای این بند از یک سگک فلزی بادوام استفاده شده که در عین داشتن مقاومت بالا، به راحتی باز و بسته می‌شود و از این بابت نیز نگرانی وجود ندارد.

کاربران به راحتی می‌توانند این محصول را روی ساعت هوشمند خود نصب کنند. این بند ساعت میبرو خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچی دارد و قابل شست‌وشو نیز است، بنابراین در صورتی کثیفی می‌توانید آن را با آب تمیز کنید. عرض این بند نیز ۲۰ سانتی‌متر است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بند ساعت میبرو مدل gw1، تنوع رنگی بسیار بالای آن است که سلایق مختلف کاربران را به خوبی پوشش می‌دهد و کاربران می‌توانند رنگ مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنند. قفل این بند سیلیکونی از نوع سگکی بوده که علی‌رغم داشتن مقاومت بالا، به راحتی می‌توان آن را باز و بسته کرد.

مطالب مرتبط
بررسی هدفون بلوتوثی شیائومی Mi Earphones 2 Pro؛ اقتصادی و صدای عالی
بند مدل gw1 مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی مدل mibro lite mibro air / mibro color

بند درمه مدل Lava از نوع استیل

بندهای استیل ساعت‌های هوشمند همواره از جذابیت بسیار منحصر‌به‌فردی بهره می‌برند و این موضوع در مورد بند درمه مدل Lava نیز به درستی صدق می‌کند. این بند از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و همچنین خط‌وخش‌ها از خود نشان می‌دهد. علی‌رغم مقاومت بالا، این بند بسیار سبک است و به هیچ عنوان ساعت هوشمند شما را سنگین نمی‌کند.

از آنجایی که بعضی بندهای استیل سبب ایجاد حساسیت‌های پوستی می‌شوند، باید خاطر نشان کنیم که مواد اولیه مرغوب به کار رفته در این بند استیل ساعت میبرو لایت با پوست دست کاربران سازگاری داشته و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت. قفل این بند استیل از نوع کلیپسی بوده که در عین مقاوم بودن، خیلی ساده و آسان می‌توان آن را روی دست باز و بسته کرد. بانوان می‌توانند از این بند حتی به عنوان زیورآلات نیز استفاده کنند. این محصول در سه رنگ طلایی، رز گلد و مشکی در فروشگاه دیجی کالا به فروش می‌رسد.

بند درمه مدل Lava مناسب برای ساعت هوشمند میبرو  MOB Lite Smart Watch Ultra

بند کروکودیل مدل C-NIK از نوع سیلیکونی

یکی از محبوب‌ترین نوع بندهای سیلیکونی، بندهای با طراحی دو رنگ هستند که در بازار لوازم جانبی گجت‌های پوشیدنی در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها به فروش می‌رسند و بند کروکودیل مدل C-NIK نیز جزو همین دسته از محصولات به شمار می‌رود. این بند ساعت میبرو لایت وزن بسیار سبکی دارد و انعطاف‌پذیری بالای آن نیز موجب شده تا کاربران برای استفاده روزمره، روی این محصول حساب باز کنند. حفره‌های بسیار ریزی که در تمامی بخش‌های این بند دیده می‌شود، علاوه‌بر جذابیت طراحی آن، جریان هوا را بین ساعت و پوست دست کاربران برقرار می‌سازد و موجب می‌شود تا در استفاده‌ی طولانی‌مدت از ساعت، پوست دست کاربران دچار تعرق و حساسیت نشود.

برند کروکودیل از یک قفل دکمه‌ای ساده برای این بند سیلیکونی خود استفاده کرده که در عین داشتن مقاومت به راحتی می‌توان آن را باز و بسته کرد. این بند ساعت میبرو کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان در طول زمان استفاده با مشکلاتی نظیر رنگ رفتگی و پوسته شدن مواجه نخواهد شد. تنوع رنگی این بند سیلیکونی بسیار بالاست و دست کاربران از بابت انتخاب رنگ مورد علاقه‌شان کاملاً باز است. از دیگر ویژگی‌های خوب این بند می‌توان به قابلیت نصب و جداسازی سریع و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

بند کروکودیل مدل C-NIK مناسب برای ساعت هوشمند میبرو Mibro Lite

بند ساعت میبرو مدل onebead از نوع استیل

در بین لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو لایت مدل‌های گران‌قیمت و خاص نیز دیده می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بند مدل onebead اشاره کرد. این بند ساعت میبرو از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر خط‌وخش و ضربات احتمالی دارد و خیال کاربران از این بابت کاملاً راحت خواهد بود. همچنین علی‌رغم مقاومت بالا، وزن این محصول بسیار پایین است و در استفاده‌ی طولانی‌مدت از آن به هیچ عنوان دچار مشکل نخواهید شد.

مطالب مرتبط
اسکرین میرورینگ چیست؟ + نحوه فعال سازی و استفاده در آیفون و اندروید چگونه است؟

این بند استیل، خاصیت ضد قارچ و آنتی‌باکتریال دارد و به همین دلیل نیز برای پوست دست کاربران هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. عرض این بند ۲۰ میلی‌متر و طول بند دوم آن نیز به ۸۶ میلی‌متر می‌رسد. این بند ساعت میبرو دوام بسیار بالایی دارد و رنگ آن در طول زمان هیچ تغییری نخواهد کرد. قفل این بند استیل از نوع کلیپسی بوده که در عین داشتن مقاومت بالا، به راحتی می‌توان آن را باز و بسته کرد. این بندها در حال حاضر در پنج رنگ نقره‌ای، استیل، رز گلد، مشکی و طلایی در دسترس قرار دارند.

بند مدل onebead مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mibro lite

بند گودزیلا مدل Ro-Silic از نوع سیلیکونی

بند ساعت میبرو

بند گودزیلا مدل Ro-Silic، از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت و بادوام تولید شده که برای استفاده‌ی روزمره از ساعت هوشمند میبرو لایت کاملاً مناسب است و به لطف انعطاف‌پذیری بسیار خوبش، هیچ محدودیتی برای حرکت مچ دست کاربران ایجاد نمی‌کند. این بند ضد حساسیت و دارای خاصیت آنتی باکتریال است و در صورت کثیفی می‌توان آن را با آب تمیز کرد. وزن این بند بسیار سبک است و به هیچ عنوان به وزن نهایی ساعت هوشمند شما اضافه نمی‌کند. بند گودزیلا مدل Ro-Silic رنگ‌بندی‌های بسیار متنوعی دارد که کاربران بر اساس سلیقه‌ی خود می‌توانند دست به انتخاب بزنند.

بند گودزیلا مدل Ro-Silic مناسب برای ساعت هوشمند میبرو C2 / Lite / Air / Color

بند درمه مدل Nova از نوع استیل

بند ساعت میبرو

برند درمه محصولات بسیار باکیفیتی را برای ساعت هوشمند میبرو لایت روانه‌ی بازار کرده که بند مدل Nova، یکی از جذاب‌ترین آن‌هاست. این بند که از استیل ضد زنگ ساخته شده، کیفیت و دوام بسیار خوبی دارد و در اثر استفاده‌ی طولانی‌مدت به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی‌دهد. وزن این محصول علی‌رغم استیلی بودن جنسش، بسیار کم است و روی مچ دست کاربران سنگینی نمی‌کند. طراحی این محصول به گونه‌ای است که هم آقایان و هم بانوان می‌توانند در مراسمات گوناگون و جلسات رسمی از آن استفاده کنند. برای این بند استیل ساعت میبرو لایت یک قفل کلیپسی در نظر گرفته شده که فرآیند باز و بسته کردن بسیار ساده‌ای دارد.

بند درمه مدل Nova  مناسب برای ساعت هوشمند میبرو Lite

بند ساعت میبرو مدل tvf از نوع سیلیکونی

بند ساعت میبرو

بند مدل tvf که برای ساعت هوشمند میبرو لایت طراحی شده، وزن بسیار سبکی دارد و برای استفاده روزمره گزینه‌ی ایده‌آلی به شمار می‌رود. بارزترین ویژگی این بند، حفره‌های متعددی است که روی آن تعبیه شده تا جریان هوا به خوبی بین پوست دست کاربران جابه‌جا شود و در استفاده‌ی طولانی‌مدت پوست دست کاربران عرق نکند. انعطاف‌پذیری این بند سیلیکونی بسیار بالاست و به خوبی روی مچ دست کاربران جابه‌جا می‌شود. بند مدل tvf در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف در فروشگاه دیجی کالا به فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط
آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت ۱۰ پرو منتشر شد
بند مدل tvf مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mibro lite

بند وایت ولف مدل W-Milanase از نوع فلزی

بند ساعت میبرو

بند وایت ولف مدل W-Milanase، از فلز بسیار باکیفیت تولید شده که طراحی جذابی دارد و ظاهر خاصی به ساعت هوشمند شما می‌دهد. وزن این محصول بسیار پایین است و به راحتی می‌توانید بدون هیچ مشکلی در مدت زمان طولانی از آن روی مچ دست خود بهره ببرید. این بند فلزی همچنین انعطاف‌پذیری بالایی دارد و هیچ محدودیتی برای حرکت مچ دست کاربران به وجود نمی‌آورد. بند وایت ولف مدل W-Milanase به جای گیره و سگک، از آهنربا برای باز و بسته شدن روی مچ دست بهره برده تا کاربران بسیار راحت‌تر از قبل بتوانند از ساعت هوشمندشان استفاده کنند. این محصول رنگ‌بندی متنوعی دارد و دست کاربران از این بابت بسیار باز است.

بند وایت ولف مدل W-Milanase مناسب برای ساعت هوشمند میبرو Lite

بند درمه مدل Daniel از نوع سیلیکونی

بند ساعت میبرو

اگر به دنبال یک بند سیلیکونی خاص و جذاب برای ساعت هوشمند میبرو لایت خود هستید، پیشنهاد ما به شما بند درمه مدل Daniel است. اول از همه باید به طراحی منحصر‌به‌فرد این محصول اشاره کنیم که ظاهر خاصی به ساعت هوشمند شما می‌بخشد. این بند از سیلیکون بسیار باکیفیت و سبک تولید شده که در استفاده طولانی‌مدت مچ دست کاربران را آزار نمی‌دهد و خاصیت آنتی‌باکتریال و ضد قارچی نیز دارد.

بند درمه مدل Daniel، دوام بالایی دارد و با سلیقه‌ی نسل جوان کاملا جور درمی‌آید. درمه برای این محصول خود از یک سگک فلزی باکیفیت استفاده کرده که مقاومت بسیار خوبی دارد و خیلی راحت نیز می‌توان آن را روی مچ دست باز و بسته کرد. این بند از تنوع رنگی بسیار بالایی بهره می‌برد و دست کاربران برای انتخاب رنگ مورد علاقه‌شان بسیار باز خواهد بود.

بند درمه مدل  Daniel  مناسب برای ساعت هوشمند میبرو  MOB Lite Smart Watch Ultra

بند رینیکا مدل Line از نوع سیلیکونی

بند ساعت میبرو

اگر برای استفاده‌های روزمره و ورزش کردن به دنبال خرید یک بند جذاب و خاص برای ساعت هوشمند میبرو لایت خود هستید، بند رینیکا مدل Line، یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای شما به حساب می‌آید. جنس این بند از سیلیکون درجه یک بوده و این یعنی برای ساخت آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این بند بسیار سبک است و در استفاده‌های طولانی‌مدت از ساعت به هیچ عنوان مچ دست کاربران را خسته نمی‌کند.

این محصول از طراحی بسیار زیبا و اسپرت بهره می‌برد. برای این بند از یک سگک فلزی بادوام استفاده شده که در عین داشتن مقاومت بالا، به راحتی باز و بسته می‌شود و از این بابت نیز نگرانی وجود ندارد. انعطاف‌پذیری بالای این بند موجب شده تا کاربران به راحتی بتوانند مچ دست خود را حرکت دهند. بند رینیکا مدل Line در دو رنگ مشکی و سرمه‌ای در دیجی کالا به فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط
شیائومی پیش از رونمایی گوشی ۱۳ اولترا طراحی آن را تایید کرد
بند رینیکا مدل Line مناسب برای ساعت هوشمند میبرو Lite

بند درمه مدل Alexa از نوع پارچه‌ای

بند ساعت میبرو

علاقه مندان به بندهای پارچه‌ای می‌توانند بند درمه مدل Alexa را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید خود برای ساعت هوشمند میبرو لایت در نظر بگیرند. این محصول از پارچه‌ی کشی بادوامی تولید شده که قابل شست‌وشو است و در صورت کثیفی می‌توان آن را با آب تمیز کرد. این بند پارچه‌ای چسب قدرتمندی دارد و کاربران می‌توانند آن را متناسب با اندازه‌ی دستشان در هر اندازه‌ای فیت کنند. بند درمه مدل Alexa وزن بسیار سبک و انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد و به لطف منافذی که روی آن تعبیه شده، مانع از عرق کردن پوست دست کاربران می‌شود. درمه از طراحی و سبک جدید سگک در این بند بهره برده که در نوع خودش بی‌نظیر است.

بند درمه مدل  Alexa  مناسب برای ساعت هوشمند میبرو  MOB Lite Smart Watch Ultra

بند درمه مدل Leon از نوع چرمی

بند ساعت میبرو

لیست بهترین بندهای ساعت هوشمند میبرو لایت موجود در فروشگاه دیجی کالا را با معرفی و بررسی یک بند چرمی از برند محبوب درمه به پایان می‌رسانیم. بند درمه مدل Leon از جنس چرم مصنوعی بسیار باکیفیت تولید شده که دوام خوبی دارد و در اثر استفاده‌ی زیاد به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی‌شود. این محصول بسیار سبک، انعطاف‌پذیر و نرم است و با داشتن خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ، به هیچ عنوان پوست دست شما را اذیت نمی‌کند. این بند به خاطر طراحی جذابی که دارد هم برای آقایان مناسب است و هم خانم‌ها و شکل بسته شدن آن هم به گونه‌ای است که به هیچ عنوان از روی دست کاربران باز نمی‌شود.

بند درمه مدل  Leon  مناسب برای ساعت هوشمند میبرو  MOB Lite Smart Watch Ultra

سخن پایانی

در این مطلب جذاب‌ترین و خاص‌ترین بندهای ساعت هوشمند میبرو لایت موجود در فروشگاه دیجی کالا را با طرح‌ها و مدل‌های مختلف به شما معرفی کردیم. آیا شما تجربه‌ی خرید بند برای ساعت میبرو لایت را دارید؟ لطفاً تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بند درمه مدل Diverse مناسب برای ساعت هوشمند میبرو لایت 2 Mibro Lite

بند درمه مدل Weave مناسب برای ساعت هوشمند میبرو لایت 2 Mibro Lite

سوالات متداول

بندهای ساعت میبرو لایت چه جنسی هستند؟

اکثر بندهای ساعت میبرو لایت از جنس سیلیکونی، پارچه‌ای، چرمی و فلزی هستند.

مقاومت کدام نوع از بندهای ساعت میبرو لایت در برابر ضربات بهتر است؟

بندهای سیلیکونی در برابر ضربات و خط‌وخش‌های احتمالی از خود مقاومت بیشتری نشان می‌دهند.

برای ورزش کردن استفاده از کدام نوع بند ساعت میبرو لایت بهتر است؟

بندهای سیلیکونی به دلیل سبک بودن و انعطاف‌پذیری بالایی که دارند، بهترین گزینه برای ورزش کردن به شمار می‌روند.

آیا بندهای ساعت میبرو لایت قابلیت شست‌وشو دارند؟

بله. اکثر این بندها را می‌توان با آب تمیز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا