لوازم جانبینرم افزار

۱۵ ساعت هوشمند با نمایشگر گرد؛ از گران‌ترین تا ارزان‌ترین

ساعت‌های هوشمند بازار در انواع‌ و طرح‌های مختلفی به فروش می‌رسند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، ساعت‌ هوشمند گرد است. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی ۱۵ ساعت هوشمند صفحه گرد برتر موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا بپردازیم تا اگر قصد خرید این نوع از ساعت‌ها را دارید، با توجه به بودجه‌ی در نظر گرفته‌ی خود، خرید بسیار خوبی را از فروشگاه دیجی کالا تجربه کنید.

ساعت هوشمند مدل DT70 Premium

۷,۴۹۰,۰۰۰

۳,۴۹۰,۰۰۰

تومان

ساعت هوشمند مدل T500-Smart watch

ساعت هوشمند گارمین مدل Descent Mk1

ساعت هوشمند گارمینلیست ۱۵ ساعت هوشمند صفحه گرد برتر فروشگاه آنلاین دیجی کالا را با معرفی و بررسی یکی از گران‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار یعنی گارمین مدل Descent Mk1 آغاز می‌کنیم. این ساعت هوشمند صفحه گرد که برای استفاده‌ی غواصان و ورزشکاران طراحی شده، نمایشگری ۱.۲ اینچی دارد که تصاویر و اطلاعات لازم را با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. این ساعت هوشمند دایره‌ای گارمین مجهز به GPS و GLONASS است که به شما امکان می‌دهد نقاط ورودی و خروجی غواصی خود را برای ناوبری بهتر علامت‌گذاری کنید. گارمین برای این ساعت دایره‌ای هوشمند خود از یک باتری بسیار پرظرفیت استفاده کرده که در حالت عادی تا ۱۹ روز و در حالت مخصوص غواصی تا ۴۰ روز شارژدهی به کاربران ارائه می‌دهد.

این محصول تا عمق ۱۰۰ متری آب مقاوم است و از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز برای نصب اپ‌های مورد نظر شما بهره می‌برد. طیف گسترده‌ای از سنسورهای سلامتی و حالت‌های ورزشی در این ساعت هوشمند صفحه گرد گارمین تعبیه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به سنسور شمارنده ضربان قلب، شتاب‌سنج، فشارسنج و موارد دیگر اشاره کرد. این ساعت از یاقوت و استیل ضدزنگ ساخته شده و با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نیز سازگار است.

ساعت هوشمند گارمین مدل Descent Mk1

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 3 46mm بند پلاستیکی

ساعت هوشمند هواویاگرچه هواوی در سال‌های اخیر در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند خیلی موفق ظاهر نشده، اما در حوزه‌ گجت‌های پوشیدنی و ساعت‌های هوشمند محصولات بسیار خوب و باکیفیتی را روانه‌ی بازار کرده که ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 3 یکی از بهترین‌های آن است. این ساعت هوشمند صفحه گرد موجود در فروشگاه دیجی کالا، از یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۶۶×۴۶۶ و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بهره می‌برد و تا عمق ۵۰ متری سطح آب نیز مقاوم است.

هواوی از یک باتری ۴۵۵ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی این ساعت هوشمند باکیفیت و محبوب استفاده کرده که در استفاده‌های عادی تا حداکثر دو هفته نیز دوام می‌آورد. ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 3 مجهز به GPS است و از زبان فارسی در سیستم‌عامل و برای نمایش پیام‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 3 46mm بند پلاستیکی

گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ

ساعت سامسونگ

گلکسی واچ ۵ پرو، جدیدترین و پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند سامسونگ است که اواخر تابستان سال ۱۴۰۱ با قابلیت‌های بسیار خوبی روانه‌ی بازار گجت‌های پوشیدنی شد. این ساعت هوشمند صفحه گرد سامسونگ از یک نمایشگر ۱.۴ اینچی از جنس AMOLED با رزولوشن ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل بهره می‌برد و قابلیت محبوب صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always On Display) را نیز به کاربرانش ارائه می‌دهد. این محصول برای تأمین انرژی خود به یک باتری ۵۷۲ میلی‌آمپر ساعتی وابسته است که می‌تواند تا بیش از ۲ روز در استفاده‌ی معمولی، کاربران را همراهی کند.

مطالب مرتبط
محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی ۱۲T پرو در دیجی‌کالا

غول کره‌ای دنیای فناوری از تراشه‌ی اگزینوس W920 به عنوان پردازنده‌ی این ساعت هوشمند گرد بهره برده که به همراه ۱٫۵ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به انجام وظیفه می‌پردازد. پشتیبانی از استاندارد IP۶۸ (مقاوم در برابر آب تا عمق ۵۰ متر)، پشتیبانی از شارژ وایرلس با توان ۱۰ وات، سنسور BioActive و قابلیت کنترل سطح اکسیژن خون از جمله دیگر مشخصات بسیار پیشرفته این ساعت هوشمند گرد سامسونگ به شمار می‌رود.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 Pro

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-rex 2 smartwatch

امیزفیت

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-rex 2 smartwatch، یک گجت پوشیدنی عادی نیست و برای استفاده‌ی ورزشکاران طراحی و تولید شده است. این ساعت هوشمند نمایشگری ۱٫۳۹ اینچی از جنس AMOLED دارد که تصاویر را با رزولوشن ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. این محصول قدرتمند امیزفیت در برابر نفوذ آب و گردوغبار کاملاً مقاوم است و در دمای منفی ۴۰ تا مثبت ۷۰ درجه‌ی سانتی‌ گراد بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی امیزفیت مدل T-rex 2 smartwatch شارژدهی بسیار خوبی دارد و تا حداکثر ۲۴ روز برای استفاده‌ی کاربران دوام می‌آورد. این ساعت صفحه گرد امیزفیت از زبان فارسی به طور کامل پشتیبانی می‌کند و توانایی تشخیص بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی را نیز دارد. کاربران این گجت پوشیدنی می‌توانند از GPS، ارتفاع‌سنج و قطب‌نما این ساعت هوشمند در مواقع لزوم استفاده کنند.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-rex 2 smartwatch

گلکسی واچ ۵ سامسونگ

سامسونگ

گلکسی واچ ۵، دیگر گجت پوشیدنی جدید و پرامکانات سامسونگ است که در دو مدل ۴۴ و ۴۰ میلی‌متری در بازار گجت‌های پوشیدنی به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند، یک نمایشگر صفحه گرد ۱٫۳۶ اینچی از جنس AMOLED دارد که وضوح تصویر آن به ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل می‌رسد و همچنین قابلیت نمایش ۳۲۱ پیکسل در هر اینچ را دارد. وزن این ساعت هوشمند سامسونگ نیز ۳۳ گرم است.

سامسونگ به عنوان قلب تپنده‌ی این ساعت از پردازنده‌ی اگزینوس W920 همراه با ۱٫۵ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده کرده است. گلکسی واچ ۵ سامسونگ قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن را دارد، تا عمق ۵۰ متری سطح آب مقاوم است و طیف گسترده‌ای از سنسورهای سلامتی و حالت‌های ورزشی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. همچنین نباید باتری ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعتی این ساعت هوشمند را از قلم بیندازیم.

مطالب مرتبط
نقد و بررسی معروف ترین لپ تاپ های 1402
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 40mm

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 بند لاستیکی

اسمارت واچ شیائومی

شیائومی در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی نیز محصولات بسیار باکیفیتی دارد که ساعت هوشمند مدل S1، یکی از پرامکانات‌ترین آن‌هاست. این ساعت هوشمند صفحه گرد شیائومی مجهز به یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی از جنس AMOLED است و با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل، محتواهای تصویری را با جزئیات کامل برای شما به نمایش می‌گذارد.

این ساعت هوشمند گرد شیائومی از میکروفون و اسپیکر داخلی برای مکالمه نیز بهره می‌برد و به کاربردی‌ترین سنسورهای سلامتی نظیر سنجش اکسیژن خون مجهز شده است. ۳۲ مگابایت حافظه‌ی رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار پردازنده‌ی BES۲۵۰۰BP این ساعت به انجام وظیفه می‌پردازند. ساعت هوشمند مدل S1 از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و باتری آن نیز شارژدهی بسیار خوبی دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 40mm

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

اسمارت واچ سامسونگ

گجت پوشیدنی پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ، با قابلیت‌های بسیار خوبش، همچنان یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار به شمار می‌رود. ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ مجهز به نمایشگر ۱.۴ اینچی Super AMOLED است که از وضوح تصویر ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل و تراکم ۳۲۱ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. این ساعت صفحه گرد، که قابلیت محبوب نمایشگر همیشه روشن (Always-on display) را نیز به کاربران ارائه می‌دهد، از پردازنده‌ی ۵ نانومتری اگزینوس W920 به عنوان مغز متفکر استفاده می‌کند.

سامسونگ از یک باتری با ظرفیت ۳۶۱ میلی‌آمپر ساعتی در این محصول بهره برده که شارژدهی حداکثر ۴۰ ساعته را به کاربران ارائه می‌دهد. از دیگر مشخصات خوب این ساعت هوشمند دایره مانند سامسونگ می‌توان به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱.۵ گیگابایت رم و طیف گسترده‌ای از حالت‌های ورزشی و سنسورهای سلامتی اشاره کرد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic 42mm  بند سیلیکونی
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic 46mm  بند سیلیکونی

ساعت هوشمند موبووی مدل tic watch pro3 gps

اسمارت واچ دیجی کالا

ساعت هوشمند موبووی مدل tic watch pro3 gps، از یک نمایشگر ۱.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل بهره می‌برد و همچنین یک نمایشگر ثانویه از نوع FSTN تک رنگ نیز دارد. این ساعت هوشمند صفحه گرد تا عمق ۵۰ متری سطح آب مقاوم است و ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم پردازنده‌ی آن را همراهی می‌کنند. موبووی از یک باتری پرظرفیت ۵۹۵ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند دایره‌ای استفاده کرده که در حالت عادی تا حداکثر ۴ روز و با بهره‌گیری از حالت کم مصرف تا ۲ هفته شارژدهی به کاربران ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند موبووی مدل tic watch pro3 gps، قابلیت مکالمه و امکان نمایش نوتیفیکیشن‌های با زبان فارسی را نیز دارد و با هر دو سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS سازگار است. گوریلا گلس ۳ نیز به عنوان محافظ نمایشگر در این ساعت به انجام وظیفه می‌پردازد. از جمله سنسورهای سلامتی این گجت پوشیدنی می‌توان به سنسور کنترل سطح اکسیژن خون، شمارنده ضربان قلب، فشارسنج و ژیروسکوپ اشاره کرد.

مطالب مرتبط
ارزان ترین گوشی نوکیا ( کیفیت خوب در سال 1401، 2022)
ساعت هوشمند موبووی مدل tic watch pro3 gps

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 3 Pro بند چرمی

Amazfit

محصولات برند امیزفیت همواره با قابلیت‌های بسیار کاربردی روانه‌ی بازار شده‌اند و این موضوع در مورد ساعت هوشمند مدل GTR 3 Pro این شرکت نیز صدق می‌کند. این ساعت هوشمند صفحه گرد، نمایشگری ۱.۴۵ اینچی از جنس Ultra HD AMOLED دارد و رنگ‌ها را به صورت زنده و پویا برای کاربران به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر همچنین از حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

این گجت پوشیدنی محبوب امیزفیت از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و قابلیت پاسخ به مکالمه و مشاهده نوتیفیکیشن‌ها را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. انرژی این محصول از جانب یک باتری ۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که شارژدهی خوبی دارد. سیستم‌عامل Zepp OS این ساعت با سیستم‌عامل اندروید ۷ یا iOS ۱۱ به بالا سازگار است و از ۱۵۰ فعالیت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 3 Pro بند چرمی

گلکسی واچ ۴ سامسونگ

گلکسی واچ ۴ سامسونگ را می‌توان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار با نمایشگر دایره‌ای در بازار گجت‌های پوشیدنی دانست. این ساعت هوشمند از یک نمایشگر نمایشگر ۱.۳۶ اینچی Super AMOLED بهره می‌برد که تصاویر را با رزولوشن ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل به کاربران نشان می‌دهد. غول کره‌ای دنیای فناوری به عنوان مغز متفکر این ساعت هوشمند خود، از پردازنده‌ی اگزینوس W920 در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 استفاده کرده و همچنین باید به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱.۵ گیگابایت حافظه‌ی رم این ساعت هوشمند نیز اشاره کنیم.

باتری مدل ۴۴ میلی‌متری واچ ۴ ۳۶۱ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد، اما مدل ۴۰ میلی‌متری از باتری ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که طبیعتاً دوام کمتری خواهد داشت. پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و سنجش فشار خون از دیگر قابلیت‌های بارز این ساعت صفحه گرد سامسونگ هستند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm  بند سیلیکونی
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 40mm  بند سیلیکونی

ساعت هوشمند مدل NDW05 به همراه هندزفری بلوتوث

ساعت هوشمند گردساعت هوشمند مدل NDW05، یکی از خاص‌ترین گجت‌های پوشیدنی موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا است که از یک هدفون بلوتوثی داخلی نیز بهره می‌برد. این ساعت هوشمند صفحه گرد، نمایشگری ۱.۲۸ اینچی از جنس از LCD IPS دارد و از رزولوشن تصویر ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. یک باتری ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی این ساعت هوشمند را بر عهده دارد و می‌تواند تا حداکثر ۷ روز شارژدهی به کاربران ارائه دهد. درون این ساعت، یک جفت هدفون بلوتوثی تعبیه شده که  کیس شارژ آن خود ساعت است و کاربران امکان مکالمه با استفاده از آن را دارند.

ساعت هوشمند مدل NDW05 از ۱۲۸ مگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و جنس بدنه‌ی آن از آلومینیوم و سیلیکون است. این گجت پوشیدنی از گواهی ضدآب و ضدگرد‌وغبار IP68 نیز پشتیبانی می‌کند و قابلیت نمایش نوتیفیکیشن‌های به زبان فارسی را نیز دارد. طیف گسترده‌ای از حالت‌های ورزشی و سلامتی در این ساعت هوشمند در دسترس است.

مطالب مرتبط
بررسی شیائومی ردمی نوت ۱۱S 5G؛ عرض اندام ردمی برای رقبا
ساعت هوشمند مدل NDW05 به همراه هندزفری بلوتوث

ساعت هوشمند مدل DT70 Premium

ساعت هوشمند دایره ایاگر از علاقه مندان و طرفداران ساعت‌های هوشمند با ظاهر کلاسیک هستید، می‌توانید ساعت هوشمند مدل DT70 Premium را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید خود از فروشگاه آنلاین دیجی کالا در نظر بگیرید. این ساعت هوشمند صفحه گرد از جنس استیل ضدزنگ و بسیار مقاوم ساخته و نمایشگر ۱.۳۹ اینچی از جنس LCD IPS آن، تصاویر را با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. این گجت پوشیدنی پرفروش، قابلیت محبوب صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always on Display) را نیز دارد.

ساعت هوشمند مدل DT70 Premium از گواهی ضدآب و ضدگردوغبار IP68 نیز پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ و بالاتر و همچنین سیستم‌عامل iOS 8 به بالا نیز سازگار است. روی بدنه‌ی این محصول یک دکمه‌ی چرخشی تعبیه شده که از آن می‌توان برای اسکرول در ساعت استفاده کرد. یک باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند صفحه گرد در نظر گرفته شده که شارژدهی قابلی قبولی دارد. از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند محبوب می‌توان به پشتیبانی از زبان فارسی، امکان برقراری تماس‌های بلوتوثی، حالت‌های ورزشی متنوع و سنسور سنجش اکسیژن خون اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل DT70 Premium

ساعت هوشمند آی می لب مدل Smart Watch W12 New Version

برند آی می لب (IMILAB) که یکی از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی شیائومی به شمار می‌رود، محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کرده که ساعت هوشمند W12، از جمله‌ بهترین‌ آن‌هاست. این ساعت هوشمند گرد ارزان نمایشگر ۱.۳۲ اینچی از جنس AMOLED دارد که از ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل و ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند. این گجت پوشیدنی صفحه گرد بسیار سبک وزن است و در استفاده‌های طولانی‌مدت کاربران را به هیچ عنوان خسته نمی‌کند. باتری ۳۳۰ میلی‌آمپر ساعتی این ساعت هوشمند قادر است تا حداکثر ۱۰ روز شارژدهی به کاربران ارائه دهد.

این ساعت هوشمند قابلیت نمایش همه‌ی نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند شما را دارد و از GPS نیز بهره می‌برد. نمایشگر ساعت هوشمند W12 آی می لب، روشنایی بسیار خوبی دارد و کاربران به راحتی قادر خواهند بود تا در زیر نور شدید آفتاب نیز از گجت پوشیدنی خود بهره ببرند. همچنین نباید پشتیبانی از گواهی IP68 (ضدآب) این ساعت هوشمند صفحه گرد باکیفیت را از قلم بیندازیم.

ساعت هوشمند آی می لب مدل Smart Watch W12 New Version

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW 13

ساعت هوشمند گرد

برند آلمانی هاینو تکو ساعت هوشمند مدل RW 13 با قابلیت‌های پیشرفته و قیمتی بسیار مناسب روانه‌ی بازار گجت‌های پوشیدنی کرده است. این محصول از یک نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۵ اینچی LCD IPS بهره می‌برد که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و در زیر نور شدید آفتاب نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این گجت پوشیدنی هاینو تکو از جنس استیل ضدزنگ مرغوب تولید شده است.

مطالب مرتبط
ارزان ترین کارت گرافیک (در سال 1401، 2022)

روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند شاهد قرارگیری دو دکمه هستیم که یکی برای خاموش و روشن کردن ساعت و دیگری برای اسکرول کردن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به لطف اسپیکر و میکروفون تعبیه شده روی این ساعت هوشمند، کاربران امکان مکالمه نیز خواهند داشت. ساعت هوشمند مدل RW 13 ضدآب است و از گواهی IP68 نیز پشتیبانی می‌کند. پیام‌های با زبان فارسی نیز در این ساعت به درستی به کاربران نشان داده می‌شود.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW 13

ساعت هوشمند میبرو مدل Lite SmartWatch

قیمت ساعت هوشمند صفحه گرد

لیست ۱۵ ساعت هوشمند صفحه گرد برتر موجود در فروشگاه دیجی کالا را با معرفی و بررسی یک محصول بسیار باکیفیت در عین حال قیمت مناسب یعنی ساعت هوشمند میبرو لایت به پایان می‌رسانیم. این محصول مجهز به نمایشگر ۱.۳ اینچی AMOLED است که از وضوح تصویر ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل و تراکم ۳۹۲ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند گواهی ضد آب و ضد گرد‌وغبار IP68 را نیز دارد و با دستگاه‌های با اندرویدی و iOS سازگار است.

میبرو لایت انرژی خود را از جانب یک باتری ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند که در استفاده‌های زیاد تا حداکثر ۸ روز و در استفاده‌های معمولی تا ۱۵ روز می‌تواند دوام بیاورد. این ساعت هوشمند باکیفیت از زبان فارسی نیز در نمایش پیام‌ها پشتیبانی می‌کند و ۱۵ حالت ورزشی مختلف نیز دارد.

ساعت هوشمند میبرو مدل Lite SmartWatch

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی ۱۵ ساعت هوشمند صفحه گرد برتر موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا پرداختیم تا به راحتی به لیستی از بهترین محصولات دسترسی پیدا کنید. به نظر شما بهترین ساعت هوشمند صفحه گرد متعلق به کدام برند است؟ خواهشمندیم نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ساعت هوشمند مدل DT70 Premium

۷,۴۹۰,۰۰۰

۳,۴۹۰,۰۰۰

تومان

ساعت هوشمند مدل T500-Smart watch

سوالات متداول

گران‌ترین ساعت‌های هوشمند صفحه گرد مربوط به کدام برند هستند؟

گران‌ترین ساعت‌های هوشمند صفحه گرد مربوط به برند سامسونگ و گارمین هستند.

مزیت نمایشگر گرد در مقابل نمایشگر مستطیلی شکل چیست؟

نمایشگر گرد به لطف نداشتن زوایا، ظاهر جمع‌وجورتری دارند و برای کاربران ظریف‌پسند بسیار مناسب هستند.

آیا ساعت‌های هوشمند با نمایشگر دایره‌ ای شکل ضد آب هستند؟

بله. بسیاری از این ساعت‌های هوشمند نظیر گلکسی واچ ۵ پرو و T-rex 2 امیزفیت ضد آب هستند.

آیا بند ساعت‌های هوشمند گرد را می‌توان عوض کرد؟

بله. این ساعت‌ها نیز همانند ساعت‌های مستطیلی شکل بندهای قابل تعویض دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا