لوازم جانبینرم افزار

این رندرها طراحی پنل پشتی شیائومی ۱۳ اولترا را نشان می‌دهند

طی ماه‌های گذشته گزارش‌های زیادی در مورد گوشی شیائومی ۱۳ اولترا منتشر شده است. با وجود اینکه اواخر سال گذشته‌ی میلادی گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ رسما رونمایی شدند، ولی هنوز خبری از مدل اولترا این سری نیست. سه روز قبل یک عکس واقعی منتسب به این گوشی منتشر شد که پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. حالا در همین رابطه، بر اساس اطلاعات فاش شده تعدادی تصویر رندر از پنل پشتی این گوشی منتشر شده که البته رندرهای رسمی نیستند ولی طراحی پنل پشتی را با جزئیات زیادی نشان می‌دهند.

با وجود اینکه در این رندرها گوشی شیائومی ۱۳ اولترا در ۴ رنگ به تصویر کشیده شده، ولی در رابطه با عرضه در این رنگ‌ها نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم. همانطور که می‌توانید ببینید، در پنل پشتی شاهد یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل بزرگ هستیم که درون آن ۴ دوربین تعبیه شده است. ظاهرا دو تا از این دوربین‌ها از سنسور غول‌پیکر ۱ اینچی استفاده می‌کنند و این یعنی قرار است با کیفیت عکس‌های فوق‌العاده‌ای روبرو شویم. ظاهرا شیائومی قصد دارد این گوشی را در تابستان سال آینده راهی بازار جهانی کند و بنابراین ممکن است چند ماه قبل از عرضه‌ی جهانی، به دست کاربران چینی برسد.

هنوز در مورد این گوشی ابهامات زیادی وجود دارد که البته با نزدیک شدن به زمان عرضه، حجم گزارش‌های مربوط به این گوشی افزایش پیدا خواهد کرد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

۳,۳۶۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 21061119AG دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

منبع: notebookcheck

مطالب مرتبط
معرفی 6 نرم افزار عالی برای فشرده سازی فایل

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا