لوازم جانبینرم افزار

با ۱۲ ساعت هوشمند برتر با نمایشگر مستطیلی آشنا شوید

این روزها دیگر ساعت‌ هوشمند یک ابزار جدید و فانتزی از نگاه کاربران محسوب نمی‌شود. این گجت‌ پوشیدنی به یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم جانبی دیجیتال بین افراد مختلف تبدیل شده و شرکت‌های گوناگونی نیز در سراسر جهان اقدام به تولید و عرضه ساعت‌های هوشمند متناسب با نیاز کاربران کرده‌اند. ساعت‌های هوشمند موجود در بازار در طرح‌ها و شکل‌های مختلفی به چشم می‌خورند که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها، ساعت‌های هوشمند با نمایشگر مستطیلی شکل هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی ۱۲ ساعت هوشمند برتر با نمایشگر مستطیلی موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا بپردازیم تا اگر قصد خرید این مدل از گجت‌های پوشیدنی را دارید، با توجه به بودجه‌ی خود بهترین انتخاب را از فروشگاه دیجی کالا داشته باشید.

ساعت هوشمند مدل DT70 Premium

۷,۴۹۰,۰۰۰

۴,۲۱۹,۰۰۰

تومان

ساعت هوشمند مدل T500-Smart watch

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا

بدون شک ساعت‌های هوشمند اپل را می‌توان بهترین ساعت‌های هوشمند با طراحی مستطیلی شکل در بازار گجت‌های پوشیدنی به شمار آورد. در این میان، اپل واچ اولترا، ساعت هوشمند جان‌سخت و جدید اپل که سال گذشته روانه‌ی بازار شده، به دلیل مجهز بودن به پیشرفته‌ترین قابلیت‌های روز دنیا به شدت مورد استقبال و محبوبیت کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. این ساعت هوشمند مستطیلی که برای ورزشکاران ورزش‌های پرتحرک مانند دوچرخه‌سواران، کوهنوردان و سایر ورزش‌ها طراحی شده، نمایشگری با اندازه‌ی ۲ اینچی دارد که تصاویر و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل به کاربران ارائه می‌دهد. بدنه‌ی ۴۹ میلی‌متری این ساعت هوشمند، علاوه‌بر مجیک باتن معروف اپل، میزبان یک دکمه‌ی جدید دیگر به نام اکشن است که قابلیت شخصی‌سازی دارد و کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک میان‌بر برای انجام کارهای مد نظر خود استفاده کنند.

نمایشگر مستطیلی شکل این ساعت هوشمند حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیتی دارد که این میزان بسیار بیشتر از دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است. این ساعت هوشمند جان‌سخت عمر باتری ۳۶ ساعته دارد که با استفاده از حالت ذخیره باتری، این میزان می‌تواند به ۶۰ ساعت نیز برسد. اپل واچ اولترا یک سری ویژگی‌های جذاب برای غواصی نیز دارد و کاربران بدون هیچ مشکلی می‌توانند تا عمق ۴۰ متری آب از آن استفاده کنند. اپل برای این محصول از چیپ GPS قدرتمندی استفاده کرده تا کاربران با دقیق‌ترین موقعیت مکانی روبرو شوند. آژیر اورژانسی را هم باید به عنوان یکی دیگر از امکانات پرتعداد اپل واچ اولترا به شمار آورد که به کاربران کمک می‌کند در صورت گم شدن، مجروح شدن یا روبرویی با دیگر شرایط اضطراری، دیگران را از این قضیه مطلع سازند.

ساعت هوشمند اپل واچ مدل Ultra 49 mm Alpine Loop
ساعت هوشمند اپل واچ مدل Ultra 49 mm Ocean Band

اپل واچ سری ۸

اپل واچ سری ۸، جدیدترین ساعت هوشمند از سری گجت‌های پوشیدنی غول فناوری آمریکایی است که با یک سری قابلیت‌های جدید و طراحی تقریباً دست‌ نخورده نسبت به نسل قبلی تولید و در اختیار کاربران قرار گرفته است. مشخصاً باید به نمایشگر مستطیلی شکل این محصول فوق‌العاده باکیفیت و پیشرفته اشاره کنیم که اندازه‌ای ۱.۹۹ اینچی از جنس Retina LTPO OLED دارد و رزولوشن تصویر ۳۹۶ در ۴۸۴ پیکسل را به کاربران ارائه می‌دهد. اپل از پردازنده‌ی S8 به عنوان قلب تپنده‌ی این ساعت هوشمند قدرتمند استفاده کرده که از لحاظ عملکردی خیلی تفاوتی با نسل‌ قبلی‌اش ندارد. ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز، پردازنده‌ی این ساعت هوشمند را در اجرای روان و بدون لگ‌وباگ اپلیکیشن‌ها همراهی می‌کنند.

مطالب مرتبط
گوشی‌های شیائومی و ریلمی با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ در راه هستند

این ساعت هوشمند مستطیلی، فریمی از جنس آلومینیوم دارد و از سیستم‌عامل watchOS 9.0 نیز بهره می‌برد. نسل هشتم ساعت هوشمند اپل به قابلیتی به نام سیستم تشخیص تصادف مجهز شده که قادر است در هنگام وقوع تصادف، نیروهای امدادی را باخبر کند. همچنین باید به حسگر جدید دمای بدن این گجت پوشیدنی اشاره کنیم که می‌تواند تغییرات دما در بدن انسان را تشخیص دهد. البته این دو قابلیت جدید در ایران قابل استفاده نیستند. اپل به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند از یک باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت ۳۰۹ میلی‌آمپر ساعتی بهره برده که در حالت عادی تا ۱۸ ساعت و در صورت استفاده از حالت ذخیره باتری، تا حداکثر ۳۶ ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 45mm
ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 41mm

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 4

ساعت‌های هوشمند برند امیزفیت، همواره جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی موجود در بازار بوده‌اند و از جمله‌ بهترین آن‌ها می‌توان به مدل GTS 4 این شرکت اشاره کرد. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 4، مجهز به یک نمایشگر مستطیلی ۱.۷۵ اینچی از جنس AMOLED است که کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد و رزولوشن آن نیز به ۴۵۰×۳۹۰ پیکسل می‌رسد. این ساعت هوشمند امیزفیت مجهز به GPS داخلی است و قابلیت مکالمه را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. GTS 4 از یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره می‌برد که در استفاده‌های معمولی حدوداً ۸ روز و در حالت صرفه‌جویی باتری، تا حداکثر ۱۶ روز شارژدهی به کاربران ارائه می‌دهد.

بدنه‌ی این ساعت از آلومینیوم ساخته شده و تا عمق ۵۰ متری سطح آب نیز مقاوم است. ۲.۳ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گجت پوشیدنی محبوب امیزفیت در نظر گرفته شده و از سیستم‌عامل Zepp OS نیز پشتیبانی می‌کند. شارژ شدن باتری این ساعت نیز حدود ۲ ساعت به طول می‌انجامد. از جمله دیگر مشخصات بسیار خوب این ساعت هوشمند مستطیلی می‌توان به سازگاری با iOS 12.0 و بالاتر، اندروید ۷.۰ به بالا، بلوتوث نسخه ۵.۰، سنسور بیومتریک ۴.۰ PPG، حسگر مانیتورینگ کیفیت خواب، پشتیبانی از ۱۵۴ حالت ورزشی مختلف و همچنین پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کرد.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 4

اپل واچ SE 2022

ساعت هوشمند اقتصادی اپل یعنی اپل واچ SE سال گذشته با اضافه شدن یک سری قابلیت‌های بسیار خوب به‌روزرسانی شده و مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است. این ساعت هوشمند مستطیلی شکل، نمایشگری ۱.۷۸ اینچی از جنس Retina LTPO OLED دارد که تصاویر را با رزولوشن ۴۴۸ در ۳۴۸ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد و حداکثر روشنایی تصویر آن نیز ۱۰۰۰ نیت است. اپل گجت پوشیدنی مقرون‌به‌صرفه‌ی خود را به پردازنده S8 مجهز کرده که حدود ۲۰ درصد عملکرد سریع‌تری از نسل پیشین، یعنی مدل SE دارد. سیستم‌عامل watchOS 9.0 در این ساعت هوشمند به صورت پیش‌فرض نصب شده که قابلیت ارتقاء به watchOS 9.4 را نیز دارد.

همچنین ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم برای کاربران این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده تا به راحتی اپلیکیشن‌های مد نظر خود را دانلود و اجرا کنند. علاوه بر برخی قابلیت‌های سری اپل واچ ۸ نظیر حسگر ضربان قلب اپتیکال، تشخیص سقوط فرد و تماس اورژانسی، سیستم تشخیص تصادف نیز به این ساعت هوشمند افزوده شده که متاسفانه در ایران کاربردی ندارد. باتری ۲۹۶ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند مستطیلی در نظر گرفته شده که شارژدهی مناسبی به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین باید به طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های ورزشی و سلامتی در این ساعت هوشمند اشاره کرد.

مطالب مرتبط
نکات مثبت و منفی تقویت‌کننده WiFi شیائومی AC1200
ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 44mm
ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 40mm

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT 2 Classic Edition بند چرمی

ساعت هوشمند مستطیلی

هواوی در حوزه گجت‌های پوشیدنی، برخلاف حوزه گوشی‌های هوشمند، بسیار خوب و موفق ظاهر شده و محصولات این شرکت باسابقه‌ی چینی فروش بسیار خوبی در بازار تجربه می‌کنند که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به ساعت هوشمند WATCH FIT 2 Classic Edition اشاره کرد. این ساعت هوشمند مجهز به یک نمایشگر مستطیلی شکل ۱.۷۴ اینچی از نوع AMOLED است که وضوح تصویر ۴۸۰ در ۳۳۶ پیکسل دارد. وزن این ساعت هوشمند حدود ۳۰ گرم است که در استفاده‌های طولانی‌مدت به هیچ عنوان کاربران را اذیت نخواهد کرد. این ساعت هوشمند مستطیلی، فریمی آلومینومی دارد و امکان مکالمه را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

فناوری سنجش میزان اکسیژن خون و یا همان SpO2، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این ساعت هوشمند پرچم‌دار هواوی به شمار می‌رود و همچنین تا عمق ۵۰ متری سطح آب مقاوم است، بنابراین هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. سیستم‌عامل HarmonyOS در این ساعت هوشمند به صورت پیش‌فرض نصب شده و با انواع گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ و بالاتر و همچنین iOS نسخه ۹.۰ و بالاتر سازگار است. باتری این محصول می‌تواند با یک بار شارژ کامل، تا ۱۰ روز در استفاده‌های معمولی و ۷ روز در استفاده‌های سنگین به کاربران شارژدهی ارائه دهد. این ساعت هوشمند از قابلیت بسیار کاربردی مکان‌یابی نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT 2 Classic Edition بند چرمی

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 3 بند سیلیکونی

ساعت هوشمند مستطیلی

از جمله دیگر ساعت‌های هوشمند با نمایشگر مستطیلی شکل برتر موجود در بازار گجت‌های پوشیدنی می‌توان به نماینده‌ی دیگری از امیزفیت یعنی مدل GTS 3 اشاره کرد. این ساعت هوشمند امیزفیت از یک نمایشگر ۱.۷۵ اینچی از جنس Ultra HD AMOLED بهره می‌برد که وضوح تصویر آن ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل است و  تا ۱۰۰۰ نیت روشن می‌شود، بنابراین به راحتی می‌توانید از این ساعت هوشمند در زیر نور شدید آفتاب نیز استفاده کنید. این ساعت هوشمند از فریم آلومینیومی ساخته شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها دارد و همچنین تا فشار ۵ اتمسفر در مقابل نفوذ آب مقاوم است. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 3 از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱ برای اتصال به گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند و قابلیت پیگیری ۱۵۰ حالت مختلف ورزشی را نیز دارد.

این ساعت هوشمند از زبان فارسی نیز به طور کامل پشتیبانی می‌کند و امکان دیدن نوتیفیکیشن‌ها و رد تماس را برای کاربران به همراه می‌آورد. امیزفیت از یک باتری ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند استفاده کرده که تا حداکثر ۲۰ روز در استفاده سبک، ۱۲ روز در استفاده عادی، ۶ روز در استفاده زیاد و ۲۰ ساعت در استفاده از GPS دوام می‌آورد. از جمله سنسورهای سلامتی این ساعت هوشمند می‌توان به سنسور ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون، سطح استرس، تعداد تنفس و ناظر کیفی خواب اشاره کرد.

مطالب مرتبط
ردمی از فناوری شارژ ۳۰۰ واتی رونمایی کرد؛ شارژ کامل در ۵ دقیقه
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 3  بند سیلیکونی

ساعت هوشمند دات کاما مدل X8P

ساعت هوشمند مستطیلی

طراحی بسیار جذاب و البته قیمت بسیار گران گجت‌های پوشیدنی اپل موجب شده تا برخی از شرکت‌های عمدتاً چینی اقدام به طراحی و تولید ساعت‌های طرح اپل با قابلیت‌های متعدد و قیمت مناسب کنند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به شرکت دات کاما اشاره کرد. این برند با همکاری شرکت Wearfit pro، ساعت هوشمند مدل X8P را تولید و روانه‌ی بازار کرده که آن را می‌توان کپی دقیق و لوکسی از اپل واچ سری ۸ به شمار آورد. این ساعت هوشمند از یک بدنه‌ی ۴۵ میلی‌متری آلومینیومی تولید شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر آسیب‌های احتمالی نشان می‌دهد. ساعت هوشمند مستطیلی دات کاما مدل X8P، نمایشگری ۲.۰۲ اینچی از جنس OLED دارد که تصاویر را با وضوح بسیار خوبی به کاربران نشان می‌دهد.

این گجت پوشیدنی قابلیت مکالمه را نیز به کاربران ارائه می‌دهد و از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل به طور کامل پشتیبانی می‌کند. تمام سنسورها و دکمه‌های این ساعت هوشمند های کپی اپل فعال هستند و باتری آن در استفاده‌های معمول بین ۳ تا ۷ روز شارژدهی به کاربران ارائه می‌دهد. از دیگر مشخصات بسیار خوب این ساعت می‌توان به شارژر وایرلس، بند قابل تعویض با تمامی بندهای اپل واچ، قابلیت قرار دادن رمز، سنسور چرخش دست، پشتیبانی از کنترل صوتی، ضدآب ( فقط در مقابل قطرات باران) و ده‌ها مدل واچ فیس قابل تغییر به همراه قابلیت انتخاب تصویر پس‌زمینه دلخواه اشاره کرد.

ساعت هوشمند دات کاما مدل X8P

ساعت هوشمند مدل X ULTRA Max

ساعت هوشمند مستطیلی

ساعت هوشمند مدل X ULTRA Max، از جمله ساعت‌های هوشمند های کپی بسیار باکیفیت اپل واچ اولترا به شمار می‌رود که توانسته با قیمت مناسب و قابلیت‌های معقولی که ارائه می‌دهد، نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. این ساعت هوشمند مستطیلی، مجهز به یک نمایشگر ۲.۲ اینچی از جنس LCD IPS است که رزولوشن ۴۱۰ در ۵۱۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل بر اینچ را به کاربران ارائه می‌دهد. پردازنده‌ی MTK۲۵۰۲، به عنوان قلب تپنده‌ی این ساعت هوشمند های کپی در نظر گرفته شده که عملکرد بسیار روان و خوبی دارد. وزن این ساعت هوشمند حدود ۴۰ گرم است و از فریم آلومینومی نیز ساخته شده تا همانند اپل واچ اولترا، مقاومت خوبی داشته باشد.

ساعت هوشمند مدل X ULTRA Max انرژی خود را از جانب یک باتری ۳۹۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند که شارژدهی قابل قبولی را ارائه می‌دهد. این گجت پوشیدنی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربران از این بابت نیز هیچ نگرانی نداشته باشند. قابلیت بسیار محبوب نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) نیز در این ساعت هوشمند تعبیه شده و امکان مکالمه را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. مجیک باتن، اکشن باتن و دکمه پاور در این ساعت هوشمند فعال هستند. X ULTRA Max از طیف گسترده‌ای از حالت‌های ورزشی و سنسورهای سلامتی پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند مدل X ULTRA Max

ساعت هوشمند ردمی واچ ۲ لایت شیائومی

ساعت هوشمند مستطیلی

محصولات شیائومی همواره از کیفیت و قیمت بسیار خوبی برخوردار بوده‌اند و این قضیه در مورد گجت‌های پوشیدنی این شرکت نیز به درستی صدق می‌کند. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند باکیفیت، با امکانات بسیار خوب و از یک برند معتبر هستید، ساعت هوشمند ردمی واچ ۲ لایت شیائومی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید شما محسوب شود. این ساعت هوشمند مستطیلی شکل، نمایشگری ۱.۵۵ اینچی از جنس LCD IPS دارد که کیفیت تصویر بسیار خوبی را برای کاربران به نمایش می‌گذارد. در ردمی واچ ۲ لایت شیائومی یک حاشیه‌ی باریک میان قاب ساعت و نمایشگر ساعت به چشم می‌خورد که بر جذابیت این گجت پوشیدنی افزوده است. این ساعت هوشمند شیائومی وزنی ۳۵ گرمی دارد و همین عامل نیز موجب شده تا کاربران در استفاده‌ی طولانی‌مدت از ساعت به هیچ عنوان احساس خستگی نکنند.

مطالب مرتبط
بررسی سامسونگ گلکسی اس۲۳ و اس۲۳ اولترا

این محصول مستطیلی شکل، با سیستم‌عامل‌های اندروید نسخه ۶.۰ و iOS 10 یا بالاتر سازگاری دارد و به مدت ۱۰ دقیقه نیز می‌توان از آن تا عمق ۵۰ متری سطح آب استفاده کرد. یک باتری ۲۶۲ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند به انجام وظیفه می‌پردازد که قادر است در حالت استفاده معمولی تا ۱۰ روز و استفاده سنگین تا ۵ روز به کاربران شارژدهی ارائه دهد. از جمله دیگر قابلیت‌های بسیار خوب این ساعت هوشمند قیمت‌مناسب می‌توان به قابلیت نمایش نوتیفیکیشن‌ها و کنترل پخش موسیقی، پیدا کردن گوشی، هشدار زیاد نشستن، حالت بی‌صدا، دسترسی به بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی و سنسور ضربان قلب اشاره کرد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل EDE Redmi Watch 2 Lite - Full phone specifications

ساعت هوشمند دی تی نامبر وان مدل ۷MAX

ساعت هوشمند مستطیلی

ساعت هوشمند دی تی نامبر وان مدل ۷MAX، یکی از بهترین های کپی‌های سری اپل واچ ۷ موجود در بازار است که علاوه بر طراحی بسیار جذابی که دارد، قابلیت‌های خوبی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. در نگاه اول نمایشگر مستطیلی شکل کم حاشیه‌ی این ساعت به چشم می‌خورد؛ نمایشگری که ابعادی ۱.۹۵ اینچی دارد و از جنس IPS است. این نمایشگر می‌تواند محتواهای تصویری را با رزولوشن ۳۹۰ در ۴۳۵ پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد. این ساعت هوشمند باکیفیت از طریق بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ و اپلیکیشن Wear Pro به همه‌ی گوشی‌های هوشمند با اندروید ۵ به بالا و IOS۱۰ به بالا متصل می‌شود.

دو دکمه‌ی این ساعت هوشمند به خوبی کار می‌کنند و تمام سنسورهای سلامتی و ورزشی آن فعال هستند. کاربران با استفاده از این ساعت هوشمند امکان مکالمه و پاسخگویی به تماس‌ها را نیز خواهند داشت و همچنین تمام نوتیفیکیشن‌ها نیز برای آن‌ها روی ساعت به نمایش در می‌آیند. باتری ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی این محصول، شارژدهی ۲ الی ۵ روزه بستگی به نوع استفاده کاربر دارد و از زبان فارسی نیز به طور کامل پشتیبانی می‌کند. همچنین پشتیبانی از شارژر بدون سیم و ضدآب بودن در حد شست و شوی دستان و قطرات باران نیز از دیگر مشخصه‌های بسیار عالی این گجت پوشیدنی پرفروش محسوب می‌شود.

ساعت هوشمند دی تی نامبر وان مدل 7MAX

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini بند سیلیکونی

امیزفیت ساعت هوشمند GTS 2 mini برای افرادی که ساعت‌های مستطیلی و اسپرت را می‌پسندند، طراحی و روانه‌ی بازار کرده است. این گجت پوشیدنی پرفروش امیزفیت به یک نمایشگر ۱.۵۵ اینچی از جنس AMOLED مجهز شده که رزولوشن آن ۳۵۴ در ۳۰۶ پیکسل است و حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت را به کاربران ارائه می‌دهد که می‌توانند حتی در زیر نور خورشید نیز از ساعت هوشمند خود بهره ببرند.

این ساعت قابلیت محبوب نمایشگر همیشه روشن (Always ON Display) را نیز دارد و تا عمق ۵۰ متری سطح آب نیز مقاوم است. پشتیبانی از بیش از ۶۰ حالت ورزشی علاوه بر وجود سنسورهای پیشرفته نظیر سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، ارزش خرید این محصول را بسیار بالا برده است. باتری ۲۲۰ میلی‌آمپر ساعتی امیزفیت مدل GTS 2 mini می‌تواند تا حداکثر ۲۱ روز در استفاده سبک، ۱۴ روز در استفاده متوسط و ۷ روز در استفاده زیاد شارژدهی به کاربران ارائه دهد. با توجه به اندازه‌ی کوچک و ظرافت خاص طراحی این ساعت، خرید این محصول به بانوان توصیه می‌شود.

مطالب مرتبط
بهترین کامپیوتر‌های کوچک در سال ۲۰۲۳
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini  بند سیلیکونی

ساعت هوشمند ویرفیت مدل X8 ULTRA

لیست ۱۲ ساعت هوشمند برتر با نمایشگر مستطیلی را با معرفی و بررسی یکی از بهترین های کپی‌های اپل واچ اولترا موجود در بازار یعنی ویرفیت مدل X8 ULTRA به پایان می‌رسانیم. این محصول مجهز به نمایشگر مستطیلی ۲.۰۸ اینچی از جنس OLED با حاشیه فوق‌العاده کم است که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و از قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کند. درست مانند اپل واچ اولترا، روی بدنه‌ی این ساعت باکیفیت شاهد قرارگیری سه دکمه‌ی پاور، اکشن و چرخان هستیم که کاربران می‌توانند از هر سه‌تای آن‌ها استفاده کنند.

یک میکروفون و یک اسپیکر برای مکالمه به سبک مدل اولترای اپل واچ نیز روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند دیده می‌شود. همه‌ی سنسورهای سلامتی این ساعت هوشمند فعال هستند و کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این گجت پوشیدنی طرح اصل اپل، در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است و از زبان فارسی به طور کامل در پیام‌ها و سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند به گوشی‌های اندرویدی و آیفون متصل می‌شود و امکان آپلود واچ‌ فیس‌های بیشتر و تصویر زمینه دلخواه را نیز دارد. باتری ساعت هوشمند ویرفیت مدل X8 ULTRA شارژدهی قابل قبولی را ارائه می‌دهد و با شارژ وایرلس انرژی مجدد خود را به دست می‌آورد.

ساعت هوشمند ویرفیت مدل X8 ULTRA

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی ۱۲ ساعت هوشمند برتر با نمایشگر مستطیلی موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا پرداختیم. به نظر شما بهترین ساعت هوشمند مستطیلی شکل موجود در بازار کدام است؟ به نظرتان گزینه‌های بهتری هم نسبت به این محصولات در بازار هستند؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران دیجی کالا مگ در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ساعت هوشمند مدل DT70 Premium

۷,۴۹۰,۰۰۰

۴,۲۱۹,۰۰۰

تومان

ساعت هوشمند مدل T500-Smart watch

سوالات متداول در مورد ساعت‌های هوشمند مستطیلی

بهترین ساعت‌های هوشمند مستطیلی شکل جزو کدام برند هستند؟

بهترین ساعت‌های هوشمند مستطیلی شکل مربوط به برند اپل هستند.

مزیت ساعت هوشمند با نمایشگر مستطیلی شکل چیست؟

نمایشگر مستطیلی این دسته از ساعت‌های هوشمند، فضای بیشتری را برای نمایش محتواهای تصویری در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

آیا ساعت‌های هوشمند مستطیلی شکل طرح اپل کیفیت خوبی دارند؟

بله. بسیاری از ساعت‌های های کپی طرح اپل که نمایشگر مستطیلی شکل دارند، امکانات بسیار خوبی را در ازای پرداخت هزینه‌ای مناسب به کاربران ارائه می‌دهند.

بهترین ساعت‌ هوشمند مستطیلی شکل طرح اپل کدام است؟

بسته به نیاز کاربران، پاسخ به این سوال متفاوت است اما می‌توان از جمله بهترین ساعت‌های های کپی طرح اپل به ساعت هوشمند ویرفیت مدل X8 ULTRA و دی تی نامبر وان مدل ۷MAX اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا