لوازم جانبینرم افزار

راهنمای خرید بهترین گوشی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

در دنیای گوشی‌های هوشمند پیشرفته و مدرن، رفرش ریت نمایشگر اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده و بیشتر آن‌ها با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی روانه‌ی بازار می‌شوند. رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، پویایی برخی از اپلیکیشن‌ها و عناصر رابط کاربری را بسیار روان‌تر به نمایش می‌گذارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین گوشی‌‌های هوشمند با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در دیجی کالا بپردازیم تا اگر رفرش ریت نمایشگر برای شما هنگام خرید گوشی از اهمیت بالایی برخوردار است، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است که گوشی‌های بسیار زیادی با این مشخصه وجود دارند، اما تمرکز این مقاله روی معرفی بهترین گوشی‌های با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی موجود در فروشگاه دیجی کالا است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۵,۳۳۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل نوکیا مدل 105 - 2019 TA-1174 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 4 مگابایت و رم 4 مگابایت

۵۵۵,۰۰۰

۵۳۹,۰۰۰

تومان


شیائومی ۱۲T پرو


لیست بهترین گوشی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در فروشگاه آنلاین دیجی کالا را با معرفی و بررسی یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند شیائومی در بازار ایران یعنی شیائومی ۱۲T پرو آغاز می‌کنیم. این گوشی هوشمند که از آن به عنوان قاتل پرچم‌دار شیائومی یاد می‌ شود، مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از جنس AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برای ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری بسیار روان پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر علاوه‌بر این مشخصه، تصاویر را با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۷ به کاربران نشان می‌دهد.

شیائومی به عنوان پردازنده‌ی این گوشی هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام استفاده کرده که حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۶۵ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را در امر پردازش یاری می‌کنند. این گوشی مجهز به سیستم دوربین سه‌گانه است که سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی ماکرو درون ماژول دوربین به انجام وظیفه می‌پردازند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هوشمند وظیفه‌ی تأمین انرژی این گوشی هوشمند را بر عهده دارد که با شارژر ۱۲۰ واتی انرژی مجدد آن در عرض ۱۹ دقیقه تأمین می‌شود که این موضوع واقعاً بی‌نظیر است.

گوشی موبایل شیائومی مدل 12T Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال

آیفون ۱۳ پرو مکس


پرچم‌دار قدرتمند غول فناوری آمریکایی یعنی آیفون ۱۳ پرو مکس، یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که می‌توانید به لطف بهره‌گیری از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، آن را برای خرید خود در نظر بگیرید. این گوشی هوشمند اپل مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی از جنس Super Retina XDR OLED است که از رزولوشن ۱۲۸۴ در ۲۷۷۸ پیکسل، حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل بر هر اینچ پشتیبانی می‌کند.

پردازنده‌ی ۵ نانومتری A15 Bionic اپل به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند پرچم‌دار در نظر گرفته شده که قادر است از پس انجام همه‌ی اپلیکیشن‌ها روز دنیا به خوبی بر بیاید. علاوه بر آن، حداکثر یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم این تراشه را در امر پردازش یاری می‌کنند. سیستم دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس که یکی از بهترین‌ها در جهان به شمار می‌رود، از سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، دوربین تله‌فوتو و اولترا واید بهره می‌برد. همچنین نباید سنسور عمق میدان TOF 3D LiDAR و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند را از قلم انداخت. باتری ۴۳۵۲ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز با شارژر ۱۵ واتی شارژ می‌شود.

مطالب مرتبط
معرفی بهترین نرم افزارهای ادیت صدا برای گوشی و کامپیوتر+مشخصات آنها
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max A2644 دو سیم‌ کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 6

گلکسی S22 اولترا


گوشی‌های سامسونگ معمولاً با نمایشگرهای بسیار باکیفیتی روانه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند می‌شوند که گل سرسبد آن‌ها گلکسی S22 اولترا، قدرتمندترین گوشی هوشمند حال حاضر این غول فناوری کره‌ای است. گلکسی S22 اولترا مجهز به نمایشگر ۶.۸ اینچی از جنس Dynamic AMOLED 2X است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت و وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل بهره می‌برد. گوریلا گلس ویکتوس پلاس نیز که مقاومت بسیار خوبی در برابر آسیب‌دیدگی‌های احتمالی دارد، به عنوان محافظ نمایشگر در این گوشی به انجام وظیفه می‌پردازد.

سامسونگ از پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در این گوشی هوشمند خود استفاده کرده که حداکثر یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم آن را در امر پردازش یاری می‌کنند. پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 نیز در این گوشی هوشمند پرچم‌دار تعبیه شده است. روی پنل پشتی S22 اولترا، شاهد قرارگیری یک سیستم دوربین چهارگانه هستیم که شامل سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و پریسکوپی و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا می‌شوند. در نهایت باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۴۵ واتی و دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند قدرتمند سامسونگ اشاره کنیم.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت نسخه اسنپدراگون

وان‌پلاس ۱۰ پرو


بهترین گوشی با نمایشگر 120 هرتزی

اگر از طرفداران و علاقه مندان شرکت وان‌پلاس هستید، می‌توانید گوشی هوشمند پرچم‌دار وان‌پلاس ۱۰ پرو را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در دیجی کالا خریداری کنید. این گوشی هوشمند قدرتمند از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از جنس LTPO2 Fluid AMOLED بهره می‌برد که علاوه بر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، از وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۱۶ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

به لطف بهره‌گیری از پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل ۱، کاربران می‌توانند اجرای بدون لگ‌وباگ بازی‌ها و اپلیکیشن‌های روز دنیا را به عهده‌ی وان‌پلاس ۱۰ پرو بسپارند. باید اشاره کنیم که ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 این گوشی هوشمند را در امر پردازش همراهی می‌کنند. سه سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید سیستم دوربین سه‌گانه‌ی این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۸۰ واتی به همراه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات خوب وان‌پلاس ۱۰ پرو به شمار می‌رود.

گوشی موبایل وان پلاس مدل 10 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

پوکو X4 پرو ۵G شیائومی


بهترین گوشی با نمایشگر 120 هرتزی

پوکو X4 پرو ۵G، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر بازار ایران به شمار می‌رود که در لیست بهترین گوشی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در دیجی کالا قرار گرفته است. این گوشی هوشمند شیائومی نمایشگری ۶.۶۷ اینچی دارد که از جنس Super AMOLED است و علاوه بر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، از حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند و تصاویر را نیز با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل به کاربران نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط
ردمی نوت ۱۲S احتمالا همان ۱۱S است ولی با شارژ ۶۷ واتی!

شیائومی به عنوان قلب تپنده‌ی پوکو X4 پرو ۵G، از پردازنده‌ی ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G استفاده کرده که قادر است اپ‌های مورد نظر کاربران را به‌ راحتی اجرا کند. در کنار این تراشه، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 619 قرار گرفته است. همچنین ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، پردازنده‌ی این گوشی را در انجام امور پردازش یاری می‌کنند.

روی پنل پشتی پوکو X4 پرو ۵G شاهد قرارگیری یک سیستم دوربین سه‌گانه هستیم که ۳ سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو را شامل می‌شود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی که وظیفه تأمین انرژی آن را برعهده دارد، با شارژر ۶۷ واتی شارژ می‌شود و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن نیز، نیاز کاربران را از بابت برقراری‌ تماس‌های صوتی و گرفتن عکس‌های سلفی پاسخ می‌دهد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G 2201116PG دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گلکسی A73 سامسونگ


بهترین گوشی با نمایشگر 120 هرتزی

گلکسی A73 سامسونگ را می‌توان به عنوان بهترین گوشی میان‌رده‌ی حال حاضر سامسونگ در لیست گوشی‌های با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی فروشگاه آنلاین دیجی کالا قرار داد. این گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی از جنس Super AMOLED Plus است که علاوه بر پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت دارد و تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل به کاربران نشان می‌دهد.

اسنپدراگون ۷۷۸G 5G کوالکام به عنوان پردازنده‌ی این گوشی هوشمند میان‌رده در نظر گرفته شده که در کنار آن ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای استفاده کاربران تعبیه شده است. همچنین نباید پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 642L این گوشی هوشمند را از قلم بیندازیم. گلکسی A73 سامسونگ یک سیستم دوربین چهارگانه دارد که سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان درون ماژول دوربین آن به چشم می‌خورند. حفره‌ی نمایشگر روی پنل جلویی میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی به عنوان منبع تغذیه‌ی این گوشی هوشمند میان‌رده سامسونگ به انجام وظیفه می‌پردازد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A73 5G SM-A736B/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G شیائومی


بهترین گوشی با نمایشگر 120 هرتزی

از جمله بهترین گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در دیجی کالا می‌توان به گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G اشاره کرد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED بهره می‌برد که علاوه بر پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و حداکثر روشنایی نمایشگر آن نیز ۱۲۰۰ نیت است. پردازنده‌ی ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم برای استفاده‌ی کاربران قرار گرفته است.

مطالب مرتبط
معرفی بهترین لوازم جانبی کنسول نینتند و سوییچ( Nintendo Switch)

روی پنل پشتی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G شیائومی، یک سیستم دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد که متشکل از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی در حفره‌ی نمایشگر جلویی این گوشی دیده می‌شود. در نهایت باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هوشمند اشاره کنیم که شارژر پرسرعت ۶۷ واتی انرژی مجدد آن را تأمین می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - هند

آنر ۷۰


بهترین گوشی با نمایشگر 120 هرتزی

اگر از طرفداران گوشی‌های هوشمند آنر هستید، می‌توانید گوشی هوشمند آنر ۷۰ را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی دیجی کالا در نظر بگیرید. این گوشی هوشمند نمایشگری ۶.۶۷ از جنس OLED دارد و از قابلیت‌های خوب دیگری نظیر HDR10+ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد. مغز متفکر این گوشی هوشمند میان‌رده آنر، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس است که از حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم برای انجام امور پردازشی پشتیبانی می‌کند.

دوربین ۵۴ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی سیستم دوربین این گوشی درون ماژول دوربین در پنل پشتی قرار گرفته و در کنار آن نیز دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و عمق میدان ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورند. انرژی آنر ۷۰ از جانب یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که با پشتیبانی از شارژر ۶۶ واتی در عرض ۲۰ دقیقه حدود ۶۰ درصد شارژ می‌شود. همچنین نباید دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و قابلیت فیلم‌برداری ۴K دوربین اصلی این گوشی هوشمند را از قلم انداخت.

گوشی موبایل آنر مدل 70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گلکسی S22 پلاس سامسونگ


بهترین گوشی با نمایشگر 120 هرتزی

دیگر پرچم‌دار سال ۲۰۲۲ سامسونگ یعنی گلکسی S22 پلاس را می‌توان در لیست بهترین گوشی‌های با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی فروشگاه دیجی کالا قرار داد. این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی از جنس Dynamic AMOLED 2X است که علاوه بر رفرش ریت ۱۲۰، از حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی همانند سایر مدل‌های سری گلکسی S22، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام است که ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار آن برای استفاده کاربران تعبیه شده است.

روی حفره‌ی نمایشگر این گوشی شاهد قرارگیری یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هستیم و همچنین در پنل پشتی گلکسی S22 پلاس سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید جای خوش کرده‌اند. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هوشمند با شارژر ۴۵ واتی شارژ می‌شود و دوربین اصلی آن نیز امکان فیلم‌برداری ۸K را به کاربران ارائه می‌دهد.

مطالب مرتبط
شیائومی به‌زودی اولین گوشی با شارژ ۳۰۰ واتی را عرضه می‌کند
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت نسخه اسنپدراگون

شیائومی ۱۲ پرو


بهترین گوشی با نمایشگر 120 هرتزی

گوشی پرچم‌دار شیائومی ۱۲ پرو با پشتیبانی از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، یکی از بهترین گوشی‌های با این مشخصه در دیجی کالا محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند نمایشگری ۶.۷۳ اینچی از جنس LTPO AMOLED دارد و از قابلیت‌های بسیار خوبی نظیر HDR10+، وضوح تصویر ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ و همچنین حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. شیائومی ۱۲ پرو به عنوان قلب تپنده، از پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد و کاربران می‌توانند از حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی هوشمند استفاده کنند.

در ماژول دوربین این گوشی سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، اولترا واید و تله فوتو تعبیه شده‌اند و همچنین حفره‌ی نمایشگر نیز پذیرای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هوشمند با شارژر ۱۲۰ واتی در کمتر از ۱۸ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. باید اشاره کنیم که دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم‌برداری ۸K نیز دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل 12 Pro 2201122G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

پوکو F4 GT


بهترین گوشی با نمایشگر 120 هرتزی

گوشی‌های هوشمند پوکو که بیشتر برای اهداف گیمینگ مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند، مجهز به نمایشگرهای باکیفیتی هستند که یکی از بهترین آن‌ها، پوکو F4 GT است و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند پیشرفته صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی از جنس AMOLED دارد و تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل به کاربران نشان می‌دهد. به عنوان قلب تپنده، این گوشی هوشمند از پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز این گوشی را در امر پردازش یاری می‌کنند.

سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در ماژول دوربین پوکو F4 GT به انجام وظیفه می‌پردازند که سنسور اصلی آن از قابلیت فیلم‌برداری ۴K نیز پشتیبانی می‌کند. حفره‌ی نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. در نهایت باید به باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ واتی این گوشی هوشمند اشاره کرد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 GT 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گلکسی S21  فن ادیشن سامسونگ


بهترین گوشی با نمایشگر 120 هرتزی

گلکسی S21 فن ادیشن سامسونگ را می‌توان به عنوان یکی از بهترین پرچم‌دارهای اقتصادی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی کرد. این گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی از جنس Dynamic AMOLED 2X است که علاوه بر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. قدرت این گوشی هوشمند از جانب پردازنده‌ی اسپندراگون ۸۸۸ تأمین می‌شود و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در این گوشی هوشمند تعبیه شده است.

سیستم دوربین این گوشی را سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید تشکیل داده‌اند که سنسور اصلی آن از قابلیت فیلم‌برداری ۴K نیز پشتیبانی می‌کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی گلکسی S21  فن ادیشن به انجام وظیفه می‌پردازد و با شارژر ۲۵ واتی نیز شارژ می‌شود. این گوشی از قابلیت شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی نیز بهره می‌برد. همچنین نباید دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند را از قلم بیندازیم.

مطالب مرتبط
بررسی سامسونگ گلکسی اس۲۳ و اس۲۳ اولترا
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

می ۱۱ اولترا شیائومی


بهترین گوشی با نمایشگر 120 هرتزی

لیست بهترین گوشی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در دیجی کالا را با معرفی گوشی پرچم‌دار و قدرتمند می ۱۱ اولترا شیائومی به پایان می‌رسانیم. این گوشی هوشمند نمایشگری ۶.۸۱ اینچی از نوع AMOLED دارد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، HDR10+، حداکثر ۱۷۰۰ نیت روشنایی نمایشگر و وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. گوریلا گلس ویکتوس که مقاومت بسیار خوبی در برابر خط‌وخش و ضربات دارد، به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می‌پردازد.

قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند پرچم‌دار تراشه‌ی ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ ۵G است که از پس اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های روز دنیا به راحتی بر می‌آید. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 660 به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در این گوشی هوشمند تعبیه شده است. سیستم دوربین سه‌گانه‌ی این گوشی هوشمند متشکل از سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید است. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیز روی حفره‌ی نمایشگر این گوشی هوشمند به چشم می‌خورد. از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۷ واتی اشاره کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

سخن پایانی

بهترین گوشی با نمایشگر 120 هرتزی

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین گوشی‌های با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در دیجی کالا پرداختیم تا اگر این مشخصه گوشی هنگام خرید برای شما ار اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است، بتوانید از بین گزینه‌های موجود بهترین انتخاب و خرید را از فروشگاه دیجی کالا تجربه کنید.

آیا شما هم خرید این گوشی‌های هوشمند را به دیگران توصیه می‌کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظرتان گزینه‌های بهتری هم نسبت به گوشی‌های معرفی شده با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در بازار هستند؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه در بخش کامنت‌ها با ما و سایر کاربران دیجی کالا مگ به اشتراک بگذارید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۵,۳۳۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل نوکیا مدل 105 - 2019 TA-1174 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 4 مگابایت و رم 4 مگابایت

۵۵۵,۰۰۰

۵۳۹,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نمایشگر گوشی‌های هوشمند به چه معنی است؟

رفرش ریت یا نرخ تازه‌سازی به تعداد دفعاتی که تصویر یک نمایشگر در هر ثانیه می‌تواند تغییر کند، گفته می‌شود. یعنی اگر نمایشگر مبتنی بر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی باشد، در هر ثانیه می‌تواند ۶۰ مرتبه به‌روزرسانی شود.

آیا گوشی آیفون ۱۳ از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند؟

خیر. نمایشگر این گوشی مبتنی بر رفرش ریت ۹۰ هرتزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا