لوازم جانبینرم افزار

ردمی نوت ۱۲S و نوت ۱۲ پرو ۴G به زودی از راه می‌رسند

اینطور که به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد به زودی از دو گوشی اقتصادی ردمی نوت ۱۲S و ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G هم رونمایی کند.

شیائومی در حال حاضر سری ردمی نوت ۱۲ را راهی بازار کرده است. این گوشی‌ها شامل ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس، نوت ۱۲ پرو، نوت ۱۲ و نوت ۱۲ ۴G می‌شوند. همچنین گفته می‌شود یک مدل توربو هم از این سری قرار است به زودی راهی بازار شود که سرعت شارژر آن مثال‌زدنی خواهد بود. اما اینطور که به نظر می‌رسد، ظاهرا دو گوشی دیگر هم به این مجموعه اضافه خواهند شد؛ ردمی نوت ۱۲S و ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G.

ردمی نوت ۱۲S یک گوشی میان‌رده‌ی اقتصادی است که نمایشگری ۶٫۴۳ اینچی با وضوح +FHD خواهد داشت. نوع پنل به کار رفته در این گوشی AMOLED است و رفرش‌ریت آن هم به ۹۰ هرتز می‌رسد. به عنوان قلب تپنده، در این گوشی پردازنده‌ی مدیاتک هلیو G96 ایفای نقش می‌کند که از هشت هسته شامل ۲ هسته از نوع Cortex-A76 با فرکانس ۲٫۰۵۰ گیگاهرتز و ۶ هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد.

این پردازنده از اینترنت ۵G پشتیبانی نمی‌کند؛ در نتیجه ردمی نوت ۱۲S یک گوشی با اینترنت ۴G خواهد بود. این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور سوم با مشخصات نامعلوم آن را همراهی خواهند کرد. سایر مشخصات این گوشی از قبلی دوربین سلفی، باتری، سرعت شارژر، قیمت و… هنوز مشخص نیست و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در رابطه با این محصول باشیم.

مطالب مرتبط
محبوب‌ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند شیائومی می واچ XMWTCL02

ردمی نوت 12 پرو

ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G اما یک گوشی با مشخصات بهتر از مدل S خواهد بود. این گوشی اگرچه همچنان ۴G است و نمی‌تواند از سریع‌ترین فناوری اینترنت داده پشتیبانی کند اما از نمایشگری ۶٫۶۷ اینچی با وضوح +FHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که پنل به کار رفته در آن هم مثل مدل ۱۲S از نوع AMOLED خواهد بود.

انتظار می‌رود به عنوان قلب تپنده، پردازنده‌ی قدیمی اسنپدراگون ۷۳۲G را در این گوشی شاهد باشیم. دوربین‌های پنل پشتی این گوشی شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور سوم نامشخص می‌شوند. البته اطلاعاتی که در رابطه با ردمی نوت ۱۲ پرو و ردمی نوت ۱۲S منتشر شده هنوز به صورت رسمی تأیید نشده و برای دریافت اطلاعات بیشتر و موثق‌تر باید اندکی منتظر بمانیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

۸,۹۰۴,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۵,۷۵۰,۰۰۰

تومان

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا