لوازم جانبینرم افزار

محبوب‌ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو X1

میبرو، یکی از شرکت‌های موفق‌ زیر مجموعه شیائومی به شمار می‌رود که در حوزه تولید و عرضه‌ی گجت‌های پوشیدنی حرف‌های زیادی برای زدن دارد. ساعت‌های هوشمند این شرکت با قابلیت‌های خوب و قیمت مناسبی که دارند، در بازار ایران بسیار محبوب هستند که یکی از بهترین آن‌ها، ساعت هوشمند میبرو مدل X1 محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو مدل X1 در فروشگاه آنلاین دیجی کالا را به شما معرفی کنیم تا اگر تصمیم خرید آن را دارید یا از آن بهره می‌برید، به راحتی به بهترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید. با دیجی کالا مگ در این مقاله همراه شوید.

مشخصات ساعت هوشمند میبرو مدل X1

ساعت هوشمند میبرو مدل X1 مجهز به نمایشگر ۱.۳ اینچی AMOLED با طراحی دایره‌ای شکل است که از وضوح تصویر ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل و تراکم ۳۹۲ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. نمایشگر AMOLED، این ساعت هوشمند را در این رنج قیمتی از رقبای خود متمایز کرده است. همچنین حداکثر روشنایی نمایشگر این ساعت هوشمند میبرو ۵۰۰ نیت است و این یعنی کاربران در زیر نور شدید آفتاب نیز به راحتی می‌توانند از ساعت خود استفاده کنند. ابعاد این گجت پوشیدنی ۴۷ در ۴۷ در ۱۱.۴ میلی‌متر است و وزن ۵۲ گرمی نیز دارد. جنس بدنه‌‌ی ساعت هوشمند میبرو مدل X1 از آلیاژ آلومینیوم است که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات از خود نشان می‌دهد. پشت بدنه‌ی این ساعت نیز از پوشش پلاستیکی با پین‌های شارژ مغناطیسی و سنسور ضربان قلب تشکیل شده و در یک مدل با اندازه‌ی ۴۵ میلی‌متری در بازار گجت‌های پوشیدنی به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند گواهی ضد آب و ضد گرد‌وغبار IP68 را نیز دارد و با دستگاه‌های اندرویدی و iOS سازگار است.

میبرو برای این ساعت هوشمند خود از یک باتری با ظرفیت ۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده کرده که در استفاده‌های زیاد تا حداکثر ۱۴ روز و در استفاده‌های معمولی تا ۲۵ روز می‌تواند برای کاربران شارژدهی به همراه داشته باشد. این گجت پوشیدنی به عنوان قلب تپنده‌ی خود از تراشه‌ی XPAW004 بهره می‌برد که سرعت پاسخ خوبی دارد و عملکردهای مد نظر کاربران را با سرعت بالایی روی ساعت اجرا می‌کند. از جمله سنسورهای این ساعت هوشمند می‌توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2) و فشارسنج اشاره کرد. همچنین ۳۸ حالت‌های ورزشی در این ساعت هوشمند در دسترس است. ساعت هوشمند میبرو مدل X1 از زبان فارسی در منو و رابط کاربری به خوبی پشتیبانی می‌کند و باتری آن نیز در عرض ۴.۵ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro Watch X1

در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این ساعت هوشمند پرفروش در سه بخش می‌پردازیم:

۱. بند ساعت

۲. گلس‌ و کاور محافظ ساعت

۳. شارژر ساعت


بندهای ساعت هوشمند میبرو مدل X1


بند راینو مدل R-Silicon (سیلیکونی)

لیست محبوب‌ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو مدل X1 را با معرفی و بررسی بند مدل R-Silicon آغاز می‌کنیم. این بند از جنس سیلیکون بسیار نرم و انعطاف‌پذیر تولید شده که کیفیت و دوام بسیار خوبی دارد و به هیچ عنوان در اثر استفاده‌ی زیاد تغییر رنگ نخواهد داد. وزن این بند سیلیکونی ساعت هوشمند میبرو مدل X1 بسیار سبک است و در طولانی‌مدت مچ دست کاربران را اذیت نمی‌کند. بند راینو مدل R-Silicon در طیف رنگی بسیار گسترده‌ای در فروشگاه آنلاین دیجی کالا عرضه شده که همه‌ی سلایق را پوشش می‌دهد.

مطالب مرتبط
چندین کاربر در ویندوز10 (نحوه اشتراک گذاری یک رایانه شخصی)

این محصول ضد حساسیت است و خاصیت آنتی‌ باکتریال دارد، همین عامل نیز موجب شده تا کاربران به راحتی بتوانند از ساعت هوشمند روی مچ دست خود بهره ببرند. راینو برای این بند خود از یک قفل دکمه‌ای ساده استفاده کرده که جنسی فلزی دارد و در عین داشتن مقاومت بسیار بالا، به راحتی می‌توان آن را متناسب با اندازه‌ی مچ دست خود باز و بسته کرد. مچ دست کاربران هنگام استفاده از این بند هیچ محدودیتی ندارد و از این بند می‌توان برای استفاده‌ی روزانه نیز بهره برد.

بند راینو مدل R-Silicon مناسب برای ساعت هوشمند میبرو Mibro Watch X1

بند درمه مدل Pirana (استیل)

اگر از علاقه مندان و طرفداران بندهای استیلی هستید، برند درمه به عنوان لوازم جانبی محبوب ساعت هوشمند میبرو X1، بند مدل Pirana را تولید و روانه‌ی بازار کرده است. این بند از استیل ضد زنگ ساخته شده که دوام و استقامت بسیار بالایی دارد و ظاهر بسیار جذابی به ساعت هوشمند شما می‌بخشد. یکی از نگرانی‌هایی که کاربران هنگام خرید بندهای استیلی دارند، حساسیت‌زا بودن آن‌هاست. در همین رابطه، برند درمه تأکید کرده که بند مدل Pirana از خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچی بهره می‌برد و هیچ مشکلی برای پوست دست کاربران ایجاد نمی‌کند.

این بند، علی‌رغم استیل بودن جنسش، وزن بسیار سبکی دارد و کاربران می‌توانند برای طولانی‌مدت از ساعت هوشمند خود استفاده کنند. اندازه‌ی این بند را نیز می‌توان مطابق با اندازه‌ی مچ دست کاربران تغییر داد. درمه این بند را در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های فوق‌العاده جذاب نظیر نقره‌ای، رز گلد و طلایی روانه‌ی بازار کرده است. قفل این بند از نوع کلیپسی ساده بود که مقاومت بسیار خوبی دارد و به سادگی می‌توان آن را باز و بسته کرد. همچنین باید اشاره کنیم که رنگ این بند در طول زمان هیچ تغییری نمی‌کند و ثابت می‌ماند. بند درمه مدل Pirana ظاهر اسپرت و ورزشی هم دارد تا در شرایط مختلف بتوانید از آن استفاده کنید.

بند درمه مدل Pirana مناسب برای ساعت هوشمند میبرو Watch X1

بند راینو مدل R-Nik (سیلیکونی)

بندهای دو رنگ همواره از محبوبیت بسیار بالایی میان کاربران ساعت هوشمند برخوردار بوده‌اند و از همین رو، شرکت راینو بند مدل R-Nik را برای کاربران ساعت هوشمند میبرو X1 تولید و روانه‌ی بازار کرده است. این بند از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت و بادوام تولید شده که وزن بسیار سبکی دارد و ظاهر اسپرتش، آن را برای استفاده‌های روزمره به گزینه‌ی بسیار مناسبی تبدیل می‌کند. اگر به طراحی این بند دقت کنید، حفره‌های بسیار زیادی را روی آن می‌بینید که به لطف آن‌ها جریان هوا به خوبی بین ساعت و مچ دست جابه‌جا می‌شود و به هیچ عنوان موجب تعریق پوست دست کاربران نخواهد شد.

مطالب مرتبط
بررسی مچ‌بند هوشمند شیائومی Mi Band 7؛ همچنان جذاب و اقتصادی

رنگ‌بندی این بند سیلیکونی بسیار زیاد است و کاربران به سادگی می‌توانند رنگ مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنند. این بند همچنین از خاصیت ضد قارچ و آنتی باکتریال بهره می‌برد تا خیال کاربران از بابت ضد حساسیت‌زا بودن آن راحت شود. راینو برای این بند سیلیکونی خود یک قفل ساده دکمه‌ای در نظر گرفته که مقاومت بالایی دارد و ساعت هوشمند را محکم روی مچ دست شما نگه می‌دارد. همچنین باز و بسته کردن آن نیز بسیار ساده است. از دیگر ویژگی‌های خوب این بند می‌توان به قابلیت نصب و جداسازی سریع آن اشاره کرد.

بند راینو مدل R-Nik مناسب برای ساعت هوشمند میبرو X1

بند کروکودیل مدل C-Milanese (استیل)

بند کروکودیل مدل C-Milanese، از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و طراحی بسیار منحصر‌به‌فردی دارد. این بند که جزو لوازم جانبی محبوب و پرفروش ساعت هوشمند میبرو X1 به شمار می‌رود، علی‌رغم فلزی بودن جنسش، وزن بسیار سبکی دارد و هیچ محدودیتی برای حرکت مچ دست کاربران ایجاد نمی‌کند. استیل این بند ضد حساسیت و ضد قارچ بوده و به لطف خاصیت آنتی‌باکتریالش، هیچ مشکل پوستی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد. طول این بند ۲۲ سانتی‌متر است و به خوبی درون شیار ساعت هوشمند میبرو X1 چفت می‌شود.

بند کروکودیل مدل C-Milanese دوام بسیار بالایی دارد و در برابر خط‌وخش و آسیب‌های احتمالی از خود مقاومت نشان می‌دهد. برند سازنده‌ی این بند، از قفل آهنربایی و مگنتی برای این محصول استفاده کرده که از یک طرف به خوبی ساعت هوشمند را روی مچ دست کاربران نگه می‌دارند و از طرفی دیگر به راحتی می‌توان آن را از روی مچ دست باز کرد. نصب این محصول بسیار ساده است و کاربران هیچ مشکلی از این بابت نخواهند داشت. رنگ‌های مشکی، استیل، نقره‌ای و زر گلد این بند استیلی در فروشگاه آنلاین دیجی کالا برای خرید در دسترس قرار دارند.

بند کروکودیل مدل C-Milanese مناسب برای ساعت هوشمند میبرو Mibro Watch X1

بند تراستکتور مدل Sticken (پارچه‌ای)

در بازار لوازم جانبی ساعت‌های هوشمند علاوه بر بندهای استیل و سیلیکونی، بندهای پارچه‌ای نیز به چشم می‌خورد که بند تراستکتور مدل Sticken یکی از بهترین آن‌ها برای ساعت هوشمند میبرو X1 است. این بند از جنس پارچه‌ی کشی بسیار نرم و لطیف ساخته شده که لطافت بالای آن هنگام استفاده، حس بسیار خوبی را به مچ دست کاربران القا می‌کند. این بند انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد و همچنین وزن بسیار سبک آن موجب شده تا کاربران برای استفاده‌ی طولانی‌مدت از ساعت هوشمندشان هیچ مشکلی نداشته باشند.

مطالب مرتبط
نقد و بررسی کلاسیک گوشی شیائومی ۱۲ لایت

به لطف پارچه‌ای بودن، این بند به هیچ عنوان روی پوست دست شما عرق نمی‌کند و به راحتی می‌توانید آن را متناسب با اندازه‌ی مچ دست خود تنظیم کنید. این محصول که در رنگ‌های قرمز، صورتی، بنفش و چند رنگ در دسترس قرار دارد هم برای بانوان مناسب است و هم آقایان اما به خاطر طراحی ظریفش بیشتر به دست خانم‌ها می‌آید. در نهایت باید به خاصیت آنتی باکتریال بند تراستکتور مدل Sticken اشاره کنیم که خیال کاربران را از این بابت نیز راحت می‌کند.

بند تراستکتور مدل Sticken مناسب برای ساعت هوشمند میبرو X1

بند درمه مدل Lava (استیل)

بند درمه مدل Lava، از جمله محبوب‌ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو X1 به شمار می‌رود که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و مقاومت و دوام بسیار بالایی دارد. این بند طراحی بسیار جذابی دارد و نمای خاصی به ساعت هوشمند شما می‌بخشد. با وجود اینکه این بند از فلز ساخته شده، اما وزن بسیار سبکی دارد و همین عامل نیز موجب شده تا مچ دست کاربران در استفاده طولانی مدت از ساعت به هیچ عنوان خسته نشود.

همانند سایر بندهای استیل درمه، این بند نیز ضد حساسیت و آنتی باکتریال است و هیچ مشکلی برای پوست دست کاربران ایجاد نمی‌کند. بند درمه مدل Lava به جای گیره از آهنربا برای باز و بسته شدن روی مچ دست استفاده می‌کند تا کاربران بسیار راحت‌تر از قبل بتوانند از ساعت هوشمندشان بهره ببرند. این بند بسیار جذاب در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، رز گلد و طلایی در فروشگاه آنلاین دیجی کالا به فروش می‌رسد. همچنین این بند دوام بسیار بالایی دارد و رنگ آن در طول زمان هیچ تغییری نخواهد کرد.

بند درمه مدل Lava  مناسب برای ساعت هوشمند میبرو X1

بند دریم مدل Brindle Plus (سیلیکونی)

بند دریم مدل Brindle Plus، نوع دیگری از بندهای سیلیکونی موجود برای ساعت هوشمند میبرو X1 است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. این بند از سیلیکون گرید A+ ساخته شده که لطافت خاصی دارد و هیچ محدودیتی را برای مچ دست کاربران ایجاد نمی‌کند. بند دریم مدل Brindle Plus بسیار انعطاف‌پذیر و سبک است و به هیچ عنوان به وزن نهایی ساعت هوشمند شما اضافه نمی‌کند. تکسچرهای بسیار جذابی روی این بند طراحی شده که مانع از سر خوردن آن روی پوست دست کاربران می‌شود.

این بند سیلیکونی ضد قارچ است و از خاصیت آنتی باکتریال نیز بهره می‌برد تا خیال کاربران از بابت ضد حساسیت بودن آن راحت شود. برند دریم برای این محصول از قفل فلزی سگک‌دار استفاده کرده که علی‌رغم فلزی بودن وزن سبکی دارد و به راحتی می‌توان آن را باز و بسته کرد.  این بند کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان در طول زمان استفاده با مشکلاتی نظیر رنگ رفتگی و پوسته شدن مواجه نخواهد شد. این بند به گونه‌ای طراحی شده که هم آقایان و هم بانوان می‌توانند در موقعیت‌های گوناگون و جلسات رسمی از آن استفاده کنند. تنوع رنگی این محصول بسیار بالاست و کاربران به سادگی می‌توانند رنگ مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنند.

مطالب مرتبط
سری شیائومی ۱۳ رسما در تاریخ ۱۰ آذر رونمایی می‌شود
بند دریم مدل Brindle Plus مناسب برای ساعت هوشمند میبرو X1

بند دریم مدل Diamond (استیل)

در بین لوازم جانبی محبوب ساعت هوشمند میبرو X1 مدل‌های خاص نیز دیده می‌شود که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به بند مدل Diamond برند دریم اشاره کرد. این بند که از جنس استیل بسیار باکیفیت ساخته شده، طراحی بسیار جذابی دارد و انتخاب خوبی برای خانم‌های خوش سلیقه خواهد بود. این محصول با وجود جنس فلزی که دارد، وزنش بسیار سبک است و به خوبی درون شیار ساعت هوشمند میبرو X1 قرار می‌گیرد. علاوه بر این، استیل این بند از نوع ضد زنگ بوده و هیچ‌گونه حساسیتی برای پوست مچ دست کاربران ایجاد نمی‌کند.

برند دریم برای این محصول خود از قفل کلیپسی ساده استفاده کرده تا کاربران به راحتی بتوانند ساعت را متناسب با اندازه‌ی مچ دست خود ببندند و باز کنند. این بند که قیمت نسبتا بالایی هم دارد از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. این بند به مرور زمان دچار افت کیفیت و رنگ‌ رفتگی نمی‌شود و در برابر خط‌وخش و آسیب‌های احتمالی نیز از خود مقاومت نشان می‌دهد. بند دریم مدل Diamond در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و رز گلد در فروشگاه آنلاین دیجی کالا به فروش می‌رسد.

بند دریم مدل Diamond مناسب برای ساعت هوشمند میبرو X1

محافظ نمایشگر ساعت هوشمند میبرو مدل X1


محافظ صفحه‌نمایش بادیگارد مدل GW برای میبرو مدل X1

لوازم جانبی میبرو X1

افزایش قابل توجه قیمت گجت‌های پوشیدنی موجب شده تا کاربران هنگام خرید این دسته از محصولات، به دنبال روش‌هایی برای محافظت هرچه بهتر از آن‌ها باشند و خرید محافظ نمایشگر ساعت یکی از مهم‌ترین این روش‌هاست. اگر به دنبال یک محافظ نمایشگر بسیار باکیفیت برای ساعت هوشمند میبرو مدل X1 خود هستید، ما محافظ صفحه‌نمایش بادیگارد مدل GW را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محافظ که از جنس شیشه نشکن ساخته شده، دوام بسیار بالایی دارد و از همه‌ی بخش‌های ساعت هوشمند شما به طور کامل حفاظت می‌کند.

محافظ صفحه‌نمایش بادیگارد مدل GW بسیار سبک است و حدود ۲۵ گرم وزن دارد. این محصول هیچ تأثیری روی حساسیت تاچ و لمس ساعت هوشمند شما ایجاد نمی‌کند و کیفیت نمایشگر را به هیچ عنوان تحت شعاع قرار نمی‌دهد. ضخامت این محافظ نمایشگر بسیار کم بوده و فرآیند نصب بسیار آسانی دارد. این محصول امتیاز بسیار خوبی را از سوی کاربران دیجی‌کالا دریافت کرده و از لحاظ جنس، یکی از مرغوب‌ترین‌ها کالاها به شمار می‌رود.

مطالب مرتبط
راهنمای خرید بهترین لپ تاپ معماری ، طراحی و نقشه کشی
محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل GW مناسب برای ساعت هوشمند میبرو Mibro Watch X1

محافظ صفحه‌نمایش گلادیاتور مدل GWP2000 برای ساعت میبرو مدل X1

لوازم جانبی میبرو X1

از دیگر محافظ‌های بسیار خوب نمایشگر برای ساعت هوشمند میبرو X1 می‌توان به محصول گلادیاتور مدل GWP2000 اشاره کرد. این محافظ صفحه‌نمایش از نانو پلیمر شفاف و باکیفیت ساخته شده که در برابر ضربات و خط‌وخش‌های احتمالی به نمایشگر ساعت هوشمند شما از آن به خوبی محافظت می‌کند. این محصول فوق‌العاده سبک است و تنها ۲ گرم وزن دارد، این موضوع یعنی استفاده از این محافظ به هیچ عنوان بر وزن ساعت هوشمند شما اضافه نمی‌کند.

محافظ صفحه‌نمایش گلادیاتور مدل GWP2000 به صورت دقیق و کاملاً یکدست برش داده شده و همه‌ی بخش‌های نمایشگر ساعت هوشمند میبرو مدل X1 را در بر می‌گیرد. بهره‌گیری از این گلس تاثیری روی رنگ‌ها، نور نمایشگر و حساسیت تاچ آن نمی‌گذارد و به شما احساس صفحه‌نمایش اصلی ساعت را القا می‌کند. این محافظ بدون مشکل روی ساعت هوشمند شما قرار می‌گیرد و نصب آن به راحتی و بدون ایجاد حباب انجام می‌شود.

محافظ صفحه نمایش گلادیاتور مدل GWP2000 مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mibro X1 بسته دو عددی

شارژر ساعت هوشمند میبرو مدل X1


کابل شارژ راینو مدل R-Charge مناسب ساعت هوشمند میبرو مدل X1

لوازم جانبی میبرو X1

در زمینه شارژر و کابل شارژ برای ساعت هوشمند میبرو مدل X1، باید اشاره کنیم که تنها یک گزینه‌ی برای خرید از فروشگاه دیجی کالا در دسترس است. اگر به هر دلیلی شارژ اصلی این ساعت هوشمند را ندارید، می‌توانید کابل شارژ راینو مدل R-Charge را برای ساعت هوشمند خود در نظر بگیرید. این کابل شارژ از کیفیت مناسبی برخوردار است و جنس بدنه‌ی پلاستیکی آن دوام بسیار بالایی دارد.

یک طرف این شارژر درگاه USB است و طرف دیگر آن به صورت مگنتی طراحی شده تا با خاصیت آهنربایی که دارد به خوبی به پین‌های شارژ ساعت هوشمند شما متصل شود. وزن این شارژر حدود ۵۰ گرم است و کاربران به راحتی می‌توانند آن را حمل‌ و نقل کنند. این شارژر از فناوری شارژ ایمن بهره می‌برد و به محض پر شدن ظرفیت باتری ساعت، جریان برق را قطع می‌کند. این محصول قادر است ساعت هوشمند میبرو مدل X1 شما را در عرض ۲ ساعت به طور کامل شارژ کند.

کابل شارژ راینو مدل R-Charge مناسب برای ساعت هوشمند میبرو X1 / A1

سخن پایانی

Mibro X1

در این مقاله به معرفی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های میبرو در فروشگاه آنلاین دیجی کالا یعنی میبرو مدل X1 پرداختیم. به نظر شما خرید کدام‌ یک از این لوازم جانبی میبرو مدل X1 اهمیت بیشتری دارد؟ لطفاً نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در رابطه با این ساعت هوشمند و لوازم جانبی معرفی شده‌ی آن در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران دیجی کالا مگ در میان بگذارید.

محبوب‌ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3

ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro Watch X1

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا