لوازم جانبینرم افزار

محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو C31 در دیجی کالا

در این مطلب به معرفی بهترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی گوشی اقتصادی شیائومی پوکو C31 می‌پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه، برچسب محافظ لنز دوربین و شارژر می‌شوند.

مشخصات گوشی شیائومی پوکو C31

لوازم جانبی پوکو C31

شیائومی پوکو C31 یکی از گوشی‌های اقتصادی و محبوب شیائومی در بازار به حساب می‌آید که توانسته با قابلیت‌ها و امکانات خوبی که دارد نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این گوشی در سپتامبر سال ۲۰۲۱ و با هدف قرار دادن کاربرانی که بودجه‌ی محدودی دارند راهی بازار شد. شیائومی برای آن یک نمایشگر ۶٫۵۳ اینچی از نوع IPS LCD را در نظر گرفته که وضوح آن به ۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد. این گوشی همچنین از پلاستیک ساخته شده و ۱۹۴ گرم هم وزن دارد. سیستم‌عامل و رابط کاربری پیش فرض این گوشی به ترتیب اندروید ۱۰ و MIUI 12 هستند و به عنوان قلب تپنده هم تراشه‌ی ۱۲ نانومتری مدیاتک هلیو G35 در آن ایفای نقش می‌کند که پردازنده‌ی خوبی برای رسیدگی به کارهای معمولی و سبک است.

این گوشی از ۳/۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد که در کنار پردازنده‌ی یادشده می‌توانند عملکرد نسبتا خوبی را در انجام کارهای بسیار سبک از خود به نمایش بگذارند. روی پنل پشتی این گوشی سه دوربین تعبیه شده که شامل ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق می‌شوند. دوربین سلفی هم ۵ مگاپیکسلی است که مثل دوربین اصلی می‌تواند در وضوح ۱۰۸۰P با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره می‌برد و شارژر آن هم ۱۰ واتی است.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO C31 211033MI دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

لوازم جانبی که قصد داریم در این مطلب برای گوشی شیائومی پوکو C31 معرفی کنیم در چهار دسته‌ی زیر قرار می‌گیرند:

  1. قاب محافظ
  2. گلس (برچسب محافظ صفحه)
  3. گلس محافظ لنز دوربین
  4. شارژر

قاب محافظ شیائومی پوکو C31

۱. کاور کینگ کونگ مدل CVRGLS

لوازم جانبی پوکو C31

نخستین قابی که قصد داریم آن را معرفی کنیم، یک قاب فوق‌العاده باکیفیت، سنگین و مقاوم است؛ قابی که برخلاف بسیاری از قاب‌های موجود در بازار اصلا مانع افت سیگنال بی‌سیم نشده و عملکرد گوشی را مختل نمی‌کند. این قاب محافظ به دلیل اینکه پنل پشتی از جنس شیشه دارد اصلا کثیف نمی‌شود، در صورت کثیف شدن می‌توان آن را به سرعت و بدون مشکل پاک کرد، از ترمز روی فریم‌های کناری بهره می‌برد تا دستگاه درون دست سر نخورد، فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز است و ظاهر گوشی را دو چندان بهبود می‌بخشد. با این قاب دسترسی به پورت‌ها مشکل نخواهد بود و از دوربین و صفحه هم به لطف کناره‌های برجسته محافظت خواهد شد. این قاب ۸۵ گرم وزن دارد و مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش هم بسیار بالاست.

مطالب مرتبط
بررسی مچ‌بند هوشمند شیائومی Mi Band 7؛ همچنان جذاب و اقتصادی
کاور کینگ کونگ مدل CVRGLS مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 9C/Redmi 10A/Poco C31

۲. کاور مدل عروسکی طرح خرگوشی

لوازم جانبی پوکو C31

در دسته لوازم جانبی شیائومی پوکو C31، مدل‌های فانتزی هم وجود دارند. از آن جایی که پوکو C31 یک گوشی اقتصادی و مناسب برای کارهای دانش‌آموزی است، بسیاری از افراد کم سن و سال از آن استفاده می‌کنند. اگر برای فرزند خود به خصوص دختر این گوشی را خریداری کرده‌اید و به دنبال قابی عروسکی و فانتزی برای آن هستید که علی‌رغم ظاهر بچه‌گانه، عملکرد خوبی هم در برابر ضربه دارد، پیشنهاد ما به شما خرید کاور عروسکی است که به واسطه‌ی طراحی جالبش شکل و شمایل یک حیوان خانگی کوچک و بامزه را تداعی می‌کند. این کاور از خز و پرز ساخته شده و به همین خاطر بسیار نرم و لمس آن لذت‌بخش است. در ابتدا شاید گوشی اندکی پرز بدهد اما به مرور این مشکل هم برطرف خواهد شد. یکی از نکات جذاب در رابطه با این کاور عروسکی این است که برای استفاده از دوربین باید گوش خرگوش را به سمت بالا هدایت کنید که این یعنی در حالت عادی حتی از دوربین‌ها هم مراقبت می‌شود و نیاز شدیدی به گلس‌های محافظ لنز حس نخواهد شد.

کاور مدل عروسکی طرح خرگوشی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی POCO C31

۳. کاور سهند مدل TP2-01

لوازم جانبی پوکو C31

کاور سوم، یک کاور ساخته شده با ترکیبی از پلاستیک سخت و نرم است که فقط ۳۰ گرم وزن دارد و با ظاهر مات خود، شکل و شمایل جذابی به گوشی هوشمندتان می‌بخشد. این قاب کیفیت ساخت بالایی دارد و با در دست گرفتن آن می‌توانید به خوبی متوجه این موضوع شوید. در عین حال مقاومت آن در برابر ضربه بسیار بالاست و اصلا نمی‌گذارد آسیبی به گوشی شما وارد شود. از مزیت‌های این قاب این است که پوشش داخلی نرمی دارد تا پنل پشتی گوشی آسیب نبیند یا هنگام جدا کردن آن با مشکل مواجه نشوید، لبه‌های آن برجسته است تا از دوربین و صفحه نمایش مراقبت کند، دسترسی به پورت‌ها و اتصالات را مشکل نمی‌کند و بسیاری از موارد دیگر که آن را به یک لوازم جانبی ارزشمند برای شیائومی پوکو C31 تبدیل کرده است.

کاور سهند مدل TP2-01 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C31

۴. کاور کینگ کونگ مدل BATMAN-1

لوازم جانبی پوکو C31

کاور بتمن برند کینگ کونگ، یک قاب ضد ضربه و جان سخت از جنس پلی کربنات و پلی اورتان است که بالاترین میزان مقاومت را در برابر ضربه دارد و عملا گوشی شما را بیمه می‌کند. این قاب به لطف حلقه‌ای که روی پنل پشتی خود دارد هم می‌تواند به یک استند تبدیل شود و هنگام تماشای فیلم و سریال روی زمین قرار بگیرد و هم به لطف خاصیت مغناطیسی همان بخش، می‌توان آن را روی هولدرهای ماشین هم قرار داد. آنچه که باعث شده این قاب در مقایسه با بسیاری از قاب‌های دیگر موجود در بازار به انتخاب ارزشمندی تبدیل شود قیمت پایین، بدنه‌ی بسیار مقاوم و رنگ ثابت است که کمک می‌کند قاب در دراز مدت اصلا رنگ و جذابیت خود را از دست ندهد.

مطالب مرتبط
بررسی سشوار شیائومی؛ کیفیت مناسب و ظاهر جذاب
کاور کینگ کونگ مدل BATMAN-1 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 9C/Redmi 10A/Poco C31

۵. کاور لوکسار مدل Duty

لوازم جانبی پوکو C31

قاب موبایل Duty از برند لوکسار از جدیدترین مدل‌های عرضه شده این کمپانی است که تمرکز اصلی آن روی محافظت حداکثری گوشی با رعایت زیبایی محصول است.. این قاب دارای تائیدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متری است و این یعنی در برابر ضربه و خط و خش گوشی شما را به بهترین شکل ممکن حفظ می‌کند. استفاده از بهترین متریال اولیه A+ باعث شده تا این کاور در طولانی مدت کدر و مات نشود. علاوه بر محافظت از بدنه، اهمیت ویژه‌ای به لنز گوشی شما هم داده شده به این صورت که لنزها به صورت مجزا پوشانده شده‌اند تا در صورت سقوط هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نشود. این قاب شفاف است و همین مسئله سبب شده زیبایی خود گوشی کاملا از پشت آن نمایان باشد.

کاور لوکسار مدل Duty مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 9C / Redmi 9 india / Poco C31

۶. کاور آکوییلا مدل KSH

لوازم جانبی پوکو C31

می‌رسیم به یکی از سبک‌ترین قاب موجود در دسته‌ی لوازم جانبی شیائومی پوکو C31 که فقط ۵ گرم وزن دارد و از پلاستیک ساخته شده است. این قاب آنقدر سبک است که وقتی آن را به گوشی اضافه می‌کنید عملا متوجه چیزی نمی‌شوید. در عین حال مقاومت خوبی هم در برابر ضربه و خط و خش دارد و حتی ضد آب هم هست. این قاب انعطاف‌پذیر شاید بهترین و مقاوم‌ترین کاور موجود برای پوکو C31 نباشد اما با این حال از لنزها به خوبی مراقبت می‌کند و اجازه نمی‌دهد گوشی در برابر صدمات معمولی آسیب ببیند. همچنین به خاطر ضخامت کمی که دارد اصلا مانعی برای شارژ بی‌سیم نیست و عملکرد گوشی را مختل نمی‌کند. این قاب در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو C31 در دیجی‌کالا محسوب می‌شود.

کاور آکوییلا مدل KSH مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C31

۷. کاور مدل MBC

لوازم جانبی پوکو C31

لبه‌های این قاب سیلیکونی و پشت آن از آکرلیک سفت و سخت ساخته شده تا بدین ترتیب از گوشی به بهترین شکل ممکن محافظت شود. در ساخت این قاب یک نوآوری جالب استفاده شده و آن هم این است که هنگام سقوط، یک نیروی مخالف ایجاد می‌کند تا گوشی کمترین آسیب را متحمل شود. همچنین لبه های این قاب از صفحه کمی بالاتر می‌آید و باعث می‌شود در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نشود. این قاب هیچگاه از دست شما سر نمی‌خورد و به راحتی هم در جیب قرار می‌گیرد. به لطف پنل پشتی مات، اثر انگشت هم دیگر روی قاب باقی نمی‌ماند تا هر بار مجبور باشید آن را تمیز کنید. لبه های گوشی به طور کامل درون قاب قرار می‌گیرد و باعث می‌شود هیچگونه گرد و غبار و حتی آب از طریق آن به گوشی وارد نشود. برای هر دکمه گوشی یک قطعه جدا روی قاب تعبیه شده که باعث می‌شود به راحتی بتوان از دکمه‌های گوشی استفاده کرد. این قاب مانعی برای استفاده از شارژ بی‌سیم هم نیست.

مطالب مرتبط
شیائومی ۱۳ لایت با قیمت ۵۳۰ دلار معرفی شد
کاور مدل MBC مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C31

۸. کاور گاردتک مدل Dcamp2

لوازم جانبی پوکو C31

می‌رسیم به آخرین قاب شیائومی پوکو C31 یعنی قاب گاردتک مدل Dcamp2 که یکی از بهترین لوازم جانبی موجود برای این گوشی است. کاور گاردتک یکی از سرسخت‌ترین کاورهای موجود درون بازار برای شیائومی پوکو C31 محسوب می‌شود که از یک حلقه روی پنل پشتی خود بهره می‌برد و برای محافظت از دوربین هم یک پنل کشویی روی آن تعبیه شده است. این قاب فوق‌العاده قدرتمند است و در عین حال فقط ۳۰ گرم وزن دارد. این یعنی بدون اینکه وزن گوشی را خیلی افزایش دهد، آن را عملا در برابر تمام ضربات سخت بیمه می‌کند. جنس این قاب از پلاستیک سخن و فیبر کربن است و حتی می‌تواند در برابر نفوذ آب هم مقاومت خوبی از خود به نمایش بگذارد. این قاب از استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط بهره می‌برد و علی‌رغم ظاهر خشن، آنقدر خوب طراحی شده که نه تنها مشکلی از بابت دسترسی به پورت‌ها وجود نخواهد داشت بلکه حتی می‌توانید از فناوری شارژ بی‌سیم هم بهره‌مند شوید.

کاور گاردتک مدل Dcamp2 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 10A / POCO C31

محافظ صفحه نمایش شیائومی پوکو C31

۱. محافظ صفحه نمایش سرامیکی شفاف ال‌کا مدل LK Glass

لوازم جانبی پوکو C31

اگر به دنبال گلسی هستید که مات نباشد و در عین حال بتواند محتوای نمایشگر را به خوبی به چشم شما برساند، محافظ صفحه نمایش ال کا پیشنهاد ما به شماست. این برچسب با برش‌های دقیقی که دارد، کاملا لبه‌های گوشی را پوشش می‌دهد تا عملا ذره‌ای از پنل جلویی گوشی در معرض خطر قرار نداشته باشد. همچنین در صورت استفاده از این گلس، عملکرد سنسورهای قسمت بالای نمایشگر هم مختل نخواهد شد. این گلس را بدون مراجعه به یک موبایل فروشی و در خانه هم می‌توان به راحتی نصب کرد. در صورت جداسازی از روی صفحه هم هیچ ردی از آن باقی نخواهد ماند. این گلس هنگام نصب حباب نمی‌اندازد، کیفیت صفحه را کاهش نمی‌دهد، چربی‌گریز است، جاذب اثر انگشت نیست، از استاندارد مقاومتی ۹H بهره می‌برد، از انعکاس نور جلوگیری می‌کند و بسیاری موارد خوب دیگر.

مطالب مرتبط
بررسی گوشی شیائومی ۱۲؛ کوچک اما سریع و قدرتمند
محافظ صفحه نمایش سرامیکی شفاف ال کا جی مدل LK Glass مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C31

۲. حافظ صفحه نمایش مات شیلد گلس مدل CMT

لوازم جانبی پوکو C31

امروزه یکی از مشکلات مردم در استفاده از گوشی‌های موبایل کاهش دید صفحه در مقابل تابش شدید نور خورشید است. بسیاری از افراد می‌خواهند حتی زیر نور خورشید هم بتوانند بدون هیچ مشکلی با گوشی کار کنند که چاره‌ی کار، استفاده از محافظ صفحه‌ی شیلد گلس است. این محافظ صفحه‌ی مات ضد تابش و ضد بازتاب است به طوری که وقتی صفحه نمایش شما روشن است هیچگونه تصویر یا بازتابی را درون آن مشاهده نخواهید کرد و در نتیجه یک تصویر با کیفیت و بدون بازتاب را خواهید داشت. علاوه بر این‌ها، این گلس از ۵ لایه‌ی ضد ضربه ساخته شده تا نه تنها خبری از خط و خش نباشد بلکه آسیبی به خاطر سقوط به گوشی وارد نشود. این قاب نه تنها باعث کاهش کیفیت و دقت لمس گوشی نمی‌شود بلکه شفافیت آن را هم کم نمی‌کند تا در مجموع یک انتخاب بی‌نظیر برای شیائومی پوکو C31 باشد.

محافظ صفحه نمایش مات شیلد گلس مدل CMT مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C3 / C31 / M2 / M2 Reloaded

محافظ لنز دوربین شیائومی پوکو C31

۱. محافظ لنز شهر گلس مدل ۳SNF-Glass (به همراه گلس پشت و گلس محافظ صفحه)

لوازم جانبی پوکو C31

محافظ لنز دوربین شهر گلس یک مزیت استثنائی دارد و آن هم این است که سه محصول را در یک پکیج به همراه دارد. این یعنی شما با خرید یک محافظ صفحه که کیفیت فوق‌العاده‌ای هم دارد، نه تنها یک برچسب برای محافظت از پنل پشتی گوشی دریافت می‌کنید بلکه یک برچسب محافظ لنز دوربین هم خواهید داشت که می‌تواند از خط و خش لنزهای دوربین در نتیجه‌ی استفاده‌ی طولانی مدت یا ضربه جلوگیری کند. برچسب محافظ لنز این پکیج روی شیشه لنز گوشی شما قرار می‌گیرد و مانع ایجاد هر گونه خط و خش و لکه می‌شود و در نتیجه کیفیت دوربین حفظ خواهد شد. این محافظ شیشه‌ای دقیقا روی دوربین گوشی قرار گرفته و قسمت‌های مشکی رنگ اطراف لنز را به خوبی با چسب مشکی خود پوشش می‌دهد. همچنین نسبت به ضربه مقاوم است و تاثیری هم روی کیفیت دوربین نمی‌گذارد.

محافظ صفحه نمایش  شهر گلس  مدل 3SNF-Glass  مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C31 به همراه محافظ پشت و محافظ لنز

۲. محافظ لنز دوربین شیلد گلس مدل LFUL

لوازم جانبی پوکو C31

پوکو C31 محصولی نیست که دوربین‌های برآمده‌ای داشته باشد اما با این حال قیمت تعمیر آن قطعا پایین نخواهد بود. بنابراین باید برای سلامت تمامی بخش‌های گوشی اهمیت قائل بود. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برچسب محافظ لنز دوربین شیلد گلس را خریداری کنید که بهترین محافظت را از لنزهای گوشی شما به ارمغان می‌آورد و اجازه نمی‌دهد لنز در اثر چربی، خط و خش، ضربه و… کیفیت خود را از دست بدهد، بشکند و… . این برچسب از نوار مشکی در اطراف خود بهره می‌برد تا علاوه بر خود لنزها از ماژول دوربین هم مراقبت و از خط و خش افتادن روی آن جلوگیری کند. این برچسب از استاندارد مقاومتی ۹H برخوردار است، با تمام قاب‌ها و کیف‌ها سازگار است، در برابر چربی و گرد و غبار مقاومت خوبی دارد و آب گریز است، اثر انگشت را جذب نمی‌کند، حباب نمی‌اندازد و بسیاری موارد خوب دیگر که ارزش خرید آن را بسیار بالا می‌برد.

مطالب مرتبط
شیائومی ۱۴ شارژر سریع‌تری از سری ۱۳ خواهد داشت
 محافظ لنز دوربین شیلد گلس مدل LFUL مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C31

شارژر شیائومی پوکو C31

۱. شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-EZ

لوازم جانبی پوکو C31

پوکو C31 محصولی است با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اما شارژر بسیار کند ۱۰ واتی. البته نمی‌توانیم در این بخش شارژر سریعی برای این گوشی معرفی کنیم و انتظار داشته باشیم گوشی با سرعت بالایی شارژ شود. تمام سرعتی که این گوشی از آن پشتیبانی می‌کند همین ۱۰ وات است اما با این حال تلاش کردیم شارژرهایی را به شما معرفی کنیم که سرعت نسبتا خوبی دارند تا در صورت خرید یک محصول دیگر با پشتیبانی از شارژرهای سریع‌تر بتوانید بدون نیاز به یک شارژر جدید آن‌ها را هم شارژ کنید. البته این آداپتور بدون کابل عرضه می‌شود و باید برای آن کابل USB-A به MicroUSB هم تهیه کنید. توجه داشته باشید این شارژر اوریجینال است و بهترین انتخاب برای گوشی شما محسوب می‌شود.

شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-EZ

۲. شارژر دیواری شیائومی مدل note 9s

لوازم جانبی پوکو C31

در نهایت می‌رسیم به شارژر ۳۳ واتی شیائومی مدل note 9s که یک شارژر اوریجینال و بسیار باکیفیت محسوب می‌شود و می‌تواند گوشی را بدون داغ کردن و بدون هیچ مشکل خاصی شارژ کند. این شارژر به همراه خود یک کابل USB-C هم دارد اما باید به صورت جداگانه یک کابل USB-A به MicroUSB هم خریداری کنید چرا که پوکو C31 از پورت USB-C پشتیبانی نمی‌کند. این شارژر از فناوری فناوری Quick Charge 3.0 هم پشتیبانی می‌کند و این یعنی گوشی‌هایی را که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند را هم با سرعت بسیار خوبی شارژ می‌کند. توجه داشته باشید این شارژر اوریجینال است و با بسته‌بندی خود شیائومی عرضه می‌شود.

شارژر دیواری شیائومی مدل note 9s به همراه کابل تبدیل USB-C

سخن پایانی

شیائومی پوکو C31 یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲۱ رونمایی و راهی بازار شد و هم اکنون با قیمت بسیار مناسبی در دسترس قرار دارد. شما همچنین می‌توانید لوازم جانبی پوکو C31 را هم با قیمت معقول و کیفیت بسیار بالایی از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO C31 211033MI دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا