لوازم جانبینرم افزار

بررسی اسپیکر بلوتوثی شیائومی XMYX04WM؛ کوچک و خوش‌ساخت

برندهای زیادی وارد بازار اسپیکرهای بلوتوثی شده‌اند که در این زمینه شیائومی هم چندین اسپیکر بلوتوثی عرضه کرده است. به طور کلی شیائومی به عنوان سازنده‌ی گجت‌های مقرون‌به‌صرفه ولی باکیفیت شهرت دارد و اسپیکرهای بلوتوثی این شرکت هم از این قاعده مستثنا نیستند. در ادامه اسپیکر بلوتوثی شیائومی XMYX04WM را مورد بررسی قرار می‌دهیم که اگرچه ابعاد کوچکی دارد، ولی حرف زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند کاربران زیادی را راضی نگه دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

در همان نگاه اول طراحی جذاب این اسپیکر توجه را جلب می‌کند. بر روی اسپیکر هم یک پارچه‌ی مرغوب تعبیه شده که همین موضوع جذابیت آن را افزایش داده است. بدنه‌ی اسپیکر هم مبتنی بر پلاستیک باکیفیتی است و به همین خاطر وقتی که اسپیکر را در دست می‌گیرید، حس خوشایندی به کاربر منتقل می‌شود. یک باند نارنجی بسیار کوتاه به بدنه متصل شده که زیر آن شاهد پورت USB-C هستیم که برای شارژ کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درون اسپیکر یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که برای شارژ شدن باید حدود ۲ ساعت منتظر بمانید و با هر بار شارژ، به مدت حدود ۸ ساعت انجام وظیفه می‌کند. خوشبختانه اتصال اسپیکر به بلوتوث دستگاه موردنظر خیلی سریع انجام می‌شود و در این زمینه لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید. کیفیت صدا در کل مناسب است و بیس خوبی ارائه می‌دهد؛ اما بلندی صدا چندان زیاد نیست. یعنی اگر بخواهیم بلندی صدا این اسپیکر را با گوشی موبایل مقایسه کنیم، تقریبا ۳-۴ برابر اسپیکر موجود در گوشی‌های هوشمند می‌تواند بلندی صدا ارائه کند. بنابراین اگر از اسپیکر بلوتوثی انتظار صدای بسیار بلندی دارید، این مدل احتمالا نمی‌تواند توجه شما را چندان جلب کند.

مطالب مرتبط
ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس در تاریخ ۱۵ دی راهی بازارهای جهانی می‌شود

در بدنه‌ی اسپیکر یک میکروفون هم تعبیه شده که برای مکالمه می‌توانید از آن بهره ببرید. اما واقعیت این است که کیفیت میکروفون این اسپیکر بسیار پایین محسوب می‌شود و بهتر است اصلا روی آن حساب نکنید. اسپیکر بلوتوثی شیائومی XMYX04WM در حال حاضر با قیمت حدود ۵۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و با توجه به قیمتی که دارد، گزینه‌ی مناسبی برای خرید به حساب می‌آید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا