لوازم جانبینرم افزار

مشخصات کامل شیائومی ۱۳، ۱۳ پرو و ۱۳ لایت فاش شد

به تازگی یکی از خرده‌فروش‌های اروپایی اطلاعات کامل سری شیائومی ۱۳ را که شامل مدل‌های استاندارد، پرو و لایت می‌شوند و قرار است به زودی هم راهی بازار جهانی شوند فاش کرد.

شیائومی که دو مدل استاندارد و پرو از سری شیائومی ۱۳ را اواخر سال ۲۰۲۲ برای بازار چین رونمایی کرد، حالا قصد دارد آن‌ها را به بازار جهانی نیز عرضه کند. در نتیجه یک خرده‌فروش اروپایی به تازگی اطلاعات کامل این محصولات را از جمله شیائومی ۱۳ لایت که هنوز هم رسما رونمایی نشده فاش کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط این خرده‌فروش، شیائومی ۱۳ لایت با قیمت ۴۹۹ یورو در مدل پایه راهی بازار خواهد شد. مدل پایه‌ی این محصول مطابق انتظار قرار است ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته باشد. اینطور که به نظر می‌رسد، شیائومی در نظر دارد مدل ۲۵۶ گیگابایتی این محصول را هم با قیمت ۵۴۹ یورو راهی بازار کند اما نمی‌دانیم آیا با افزایش ظرفیت حافظه آیا ظرفیت رم هم افزایش خواهد داشت یا خیر. به عنوان قلب تپنده در این محصول پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ ایفای نقش خواهد کرد که هنوز در گوشی‌های زیادی شاهد استفاده از آن نبوده‌ایم. تراشه‌ای با چهار هسته از نوع Cortex-A710 با فرکانس ۲٫۴ و چهار هسته از نوع Cortex-A510 با فرکانس ۱٫۸۰ گیگاهرتز.

شیائومی ۱۳ لایت همچنین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسل و ماکروی ۲ مگاپیکسلی در کنار سلفی ۳۲ مگاپیپکسلی بهره خواهد برد. نمایشگر این گوشی هم ۶٫۵۵ اینچی از نوع AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز، وضوح +FHD و تراکم پیکسل ۴۰۲ پیکسل بر هر اینچ خواهد بود. به عنوان منبع تغذیه شاهد یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهیم بود که می‌شود آن را با شارژر ۶۷ واتی شارژ کرد. این گوشی برخلاف دو مدل استاندارد و پرو از اندروید ۱۲ به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض بهره خواهد برد و در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی راهی بازار خواهد شد.

مطالب مرتبط
ردمی نوت ۱۲ پرو در مقابل گلکسی A53؛ جدال سخت‌افزار و نرم‌افزار

در طرف مقابل اما شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو را داریم که مدل استاندارد قرار است با قیمت ۹۹۹٫۹۰ یورو در مدل پایه که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد راهی بازار شود. شیائومی ۱۳ پرو هم قرار است با قیمت ۱۲۹۹٫۹۰ یورو در مدل پایه راهی بازار شود. اینکه آیا مدلی ۱۲۸ گیگابایتی را هم شاهد خواهیم بود یا خیر فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگر خبری از این مدل نباشد، در واقع یعنی شیائومی تقریبا ۱۵۰ یورو قیمت نمایندگان خود را افزایش داده است. شما می‌توانید مشخصات فنی کامل این گوشی‌ها را در تصاویر زیر مشاهده کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت- گلوبال

۶,۱۴۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

۳,۸۹۹,۰۰۰

تومان

منبع: NotebookCheck (۱,۲)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا