لوازم جانبینرم افزار

شیائومی ۱۴ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ راهی بازار می‌شود

بر اساس اعلام یکی از افشاگران مشهور چینی، شیائومی قصد دارد اواخر سال جاری میلادی از گوشی‌های سری ۱۴ پرو رونمایی کند که قرار است به‌عنوان جدیدترین پرچم‌داران این شرکت به دست کاربران برسند. در این میان، جزئیاتی در مورد گوشی شیائومی ۱۴ پرو مطرح شده که می‌توانیم به آن‌ها بپردازیم.

این افشاگر مدعی شده که گوشی پرچم‌دار شیائومی ۱۴ پرو با چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به دست کاربران می‌رسد. علاوه بر این، انرژی آن از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود این باتری از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. اما در مورد سرعت شارژ سیمی آن با قاطعیت صحبت نکرده و گفته سرعت شارژ این گوشی ۹۰ یا ۱۲۰ وات خواهد بود.

بنا به دیگر شایعه‌های مطرح شده، شیائومی برای این گوشی از دوربین‌های بسیار بهتری استفاده کرده و بنابراین کاربران می‌توانند از کیفیت بهتر عکس‌ها لذت ببرند. گفته می‌شود شیائومی ۱۴ پرو در دو مدل مبتنی بر نمایشگر تخت و نمایشگر دارای لبه‌های خمیده راهی بازار می‌شود که البته باید ببینیم چنین شایعه‌ای به واقعیت تبدیل می‌شود یا نه. از سوی دیگر ممکن است این دو مدل، از دو سرعت شارژ متفاوت پشتیبانی کنند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۰,۶۰۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۵,۲۹۹,۰۰۰

تومان

منبع: GizmoChina

مطالب مرتبط
معرفی و بررسی بهترین نرم افزار های رایگان مناسب برگزاری کلاس و تدریس آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا