لوازم جانبینرم افزار

گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ راهی بازار می‌شوند

بر اساس گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد کوالکام قصد دارد چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را زودتر از حد انتظار راهی بازار کند. بنابراین به احتمال زیاد گوشی‌های مبتنی بر این تراشه هم زودتر از موعد همیشگی به دست کاربران می‌رسند.

در همین زمینه، یکی از افشاگران اعلام کرده که شیائومی قصد دارد برای گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده کند و این گوشی‌ها زودتر از نسل قبلی راهی بازار خواهند شد. سری شیائومی ۱۳ قرار بود ۱ دسامبر برای بازار چین معرفی شود ولی به دلیل مرگ یکی از مقام‌های ارشد سابق حزب کمونیست، در تاریخ ۱۱ دسامبر معرفی شد. بنابراین با توجه به این اخبار جدید، احتمالا گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ در ماه نوامبر از راه می‌رسند.

هنوز در مورد تغییرات اسنپدراگون‌ ۸ نسل ۳ گزارش موثقی منتشر نشده ولی با توجه به اینکه از لیتوگرافی ۳ نانومتری بهره می‌برد، پس طبیعتا به غیر از بهبود عملکرد، انرژی کمتری نسبت به نسل قبلی مصرف خواهد کرد. برخی شایعات از بهبود عملکرد ۲۵ درصدی و کاهش ۲۰ درصدی مصرف انرژی این چیپست خبر می‌دهند. با توجه به اینکه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ ارتقای قابل توجهی برای نسل قبلی محسوب می‌شود، پس باید ببینیم نسل ۳ چه امکاناتی در برابر نسل قبلی ارائه می‌کند.

گوشی موبایل نوکیا مدل 105 - 2019 TA-1174 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 4 مگابایت و رم 4 مگابایت

۵۹۹,۰۰۰

۵۸۵,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت - گلوبال

۴,۱۴۹,۰۰۰

تومان

منبع: notebookcheck

مطالب مرتبط
بررسی اسپیکر بلوتوثی شیائومی XMYX04WM؛ کوچک و خوش‌ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا