لوازم جانبینرم افزار

۱۳ کاور سیلیکونی پرفروش گوشی‌های شیائومی در دیجی کالا

در میان مدل‌های مختلف و گوناگون کاورهای محافظ موجود در بازار لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، کاورهای سیلیکونی همواره جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات بوده‌اند که در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و رنگ‌ها تولید و در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. این دسته از کاورهای محافظ در عین نرمی و انعطاف‌پذیر بودن، مقاومت بسیار خوبی دارند و به دلیل خاصیت کشسانیشان، قادرند از همه‌ی بخش‌های گوشی هوشمند شما در برابر ضربات و دیگر آسیب‌های جدی محافظت کنند. از این رو، در این مقاله قصد داریم ۱۳ کاور سیلیکونی پرفروش گوشی های شیائومی در فروشگاه آنلاین دیجی کالا را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید کاور سیلیکونی برای گوشی شیائومی خود را دارید، انتخاب سریع‌تر و راحت‌تری از دیجی کالا داشته باشید.

کاور قاب تک طرح سیلیکونی مدل Guard-05 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11S

کاور گوشی مدل سیلیکونی کد M05 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi note 8pro

کاور مدل سیلیکونی طرح پاک کنی برای ردمی نوت ۱۱ و ۱۱S شیائومی

لیست ۱۳ کاور سیلیکونی پرفروش گوشی‌های شیائومی در فروشگاه آنلاین دیجی کالا را با معرفی و بررسی کاور مدل سیلیکونی طرح پاک کنی آغاز می‌کنیم. این کاور محافظ که از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت تولید و روانه‌ی بازار شده، وزن بسیار سبک ۴۰ گرمی را دارد و انعطاف‌پذیری بالای آن موجب شده تا به راحتی بتوان گوشی را درون آن قرار داد و آن را خارج کرد. کاور مدل سیلیکونی طرح پاک کنی همه‌ی بخش‌های گوشی هوشمند شما را به طور کامل تحت محافظت قرار می‌دهد و ساختار مات آن نیز سبب شده تا لکه‌های اثر انگشت و چربی روی آن نماند. روی این قاب محافظ، برای هر دکمه‌ی گوشی هوشمند شما یک قطعه جدا طراحی شده که به راحتی می‌توانید از دکمه‌های گوشی استفاده کنید و هیچ محدودیتی از این بابت نخواهید داشت.

این کاور سیلیکونی در برابر خط‌وخش‌ و همچنین پاشش آب نیز مقاوم است و نرمی و لطافت آن حس بسیار خوشایندی را هنگام استفاده‌ به کاربران منتقل می‌کند. لبه‌های کاور مدل سیلیکونی طرح پاک کنی در اطراف نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، کمی برجسته‌تر از سایر قسمت‌ها طراحی شده تا خیال کاربران از بابت محافظت از نمایشگر و سنسورهای دوربین نیز راحت شود. این کاور از قابلیت بسیار خوب شارژر بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و برای گوشی‌های هوشمند ردمی نوت ۱۱ و ۱۱S شیائومی در طیف رنگی بسیار گسترده برای فروش در دسترس قرار دارد.

کاور مدل سیلیکونی طرح پاک کنی اصلی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 / Note 11 4G / Note 11s

کاور لیمیا مدل سیلیکونی طرح کشویی راه راه برای پوکو X3 و X3 پرو شیائومی

اگر محافظت بیشتر از سیستم دوربین گوشی هوشمند خود برای شما به یک دغدغه تبدیل شده، کاور لیمیا مدل سیلیکونی طرح کشویی راه راه با داشتن پوشش کشویی دوربین می‌تواند خیال شما را از این بابت راحت کند. این کاور سیلیکونی پرفروش که در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی تولید و روانه‌ی بازار لوازم جانبی شده، جنس بسیار نرم و لطیفی دارد و تکسچرهایی که روی آن طراحی شده، مانع از سر خوردن گوشی از روی دست خواهد شد. این کاور سیلیکونی شیائومی قابل شست‌وشو نیز است و می‌توانید آن را در صورت کثیفی به راحتی تمیز کنید.

مطالب مرتبط
شیائومی ۱۳ اولترا با ۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

برند لیمیا برای ساخت این محصول از پلاستیک سخت، نرم و سیلیکون به صورت ترکیبی استفاده کرده تا مقاومت و دوام این کاور محافظ در برابر ضربات احتمالی به گوشی و همچنین خط‌وخش‌های بسیار بیشتر شود. این محصول ۲۰ گرم وزن دارد و به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نخواهد کرد. این کاور محافظ به خوبی روی گوشی سوار می‌شود و همه‌ی قسمت‌های آن را می‌پوشاند، همچنین هیچ اختلالی برای دسترسی کاربران به دکمه‌ها ایجاد نمی‌کند. کاربران گوشی‌های هوشمند پوکو X3 و X3 پرو شیائومی قادرند این کاور محافظ را با قیمتی بسیار مناسب از دیجی کالا خریداری کنند.

کاور لیمیا مدل سیلیکونی طرح کشویی راه راه مناسب برای گوشی موبایل شیائومی REDMI POCO X3/Poco X3 PRO/Poco X3 NFC

کاور مدل سیلیکونی مناسب برای پوکو X4 پرو شیائومی

این کاور از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت و بادوام TPU تولید و روانه‌ی بازار شده و محبوبیت بسیار خوبی نیز میان کاربران پیدا کرده است. این قاب محافظ به صورت همه‌جانبه و یکپارچه از گوشی هوشمند شما محافظت می‌کند و به سبب انعطاف‌پذیری بالایی که دارد، به راحتی می‌توان گوشی را درون آن قرار داد و از آن خارج کرد. وزن این محصول بسیار سبک است و به هیچ عنوان گوشی هوشمند شما را سنگین نمی‌کند. برش‌های بسیار دقیقی در محل دکمه‌ها و پورت‌های این گوشی روی کاور ایجاد شده تا کاربران به خوبی قادر به استفاده از گوشی خود باشند.

ساختار این کاور محافظ از نوع مات بوده و به همین دلیل نیز لکه‌های چربی و اثر انگشت روی آن نمی‌ماند. لبه‌های این قاب از نمایشگر کمی بالاتر آمده‌اند و باعث می‌شوند زمانی که گوشی را روی سطح صاف قرار می‌دهید، سنسورهای دوربین و همچنین خود نمایشگر دچار خط‌وخش نشوند. کاور مدل سیلیکونی در برابر آب نیز مقاوم است و در صورت کثیف شدن می‌توانید آن را با آب تمیز کنید. از دیگر مشخصات این کاور می‌توان به پوشش نرم داخلی آن اشاره کرد که مانع از لک افتادن بدنه گوشی شما خواهد شد.

کاور مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی مناسب شیائومی ۱۲ لایت

کاور سیلیکونی شیائومی

برند بادیگارد همواره یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم جانبی گوشی هوشمند در فروشگاه دیجی کالا به شمار می‌رود که محصولات باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از این محصولات باکیفیت و پرفروش، کاور مدل سیلیکونی گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ لایت است که از سیلیکون بسیار بادوام تولید شده و وزن بسیار سبکی نیز دارد. علاوه بر این، باید به مقاومت بسیار بالای این کاور سیلیکونی اشاره کنیم که خیال شما را از بابت محافظت همه‌جانبه از گوشی هوشمند خود راحت می‌کند. این محصول بسیار انعطاف‌پذیر است و به راحتی می‌توان آن را درون گوشی قرار داد یا آن را خارج کرد.

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی در قسمت دوربین پشت گوشی لبه‌ای ضخیم‌‌تر دارد که باعث شده که در صورت سقوط گوشی و ضربه خوردن به آن، دوربین با سطح برخورد فاصله داشته باشد و به آن آسیبی نرسد. پورت شارژ گوشی نیز در این قاب محافظ به خوبی برش خورده و هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران ایجاد نمی‌کند. رنگ این محصول نیز در اثر استفاده زیاد از بین نمی‌رود.

مطالب مرتبط
محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو C31 در دیجی کالا
کاور بادیگارد مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 12 Lite

کاور گلدن گارد مدل سیلیکونی برای ردمی ۹T شیائومی

Xiaomi

این کاور سیلیکونی پرفروش که برای گوشی هوشمند شیائومی ردمی ۹T در تنوع رنگی بسیار بالایی تولید و عرضه شده، محصولی از برند گلدن گارد است. این محصول جنس بسیار نرم و لطیفی دارد و هنگام استفاده حس بسیار خوشایندی به کاربران القا می‌کند. درون این کاور با پوشش نرمی تعبیه شده تا هیچ آسیبی به بدنه‌ی گوشی گران‌قیمت شما وارد نشود. این کاور محافظ هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران از گوشی ایجاد نمی‌کند و لبه‌هایی برجسته برای محافظت از سیستم دوربین و صفحه‌نمایش گوشی نیز دارد.

کاور گلدن گارد مدل سیلیکونی علاوه‌بر مقاومت در برابر آب و ضربات احتمالی، از استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط نیز پشتیبانی می‌کند تا خیال کاربران از این بابت نیز راحت باشد. این کاور محافظ خاصیت آب‌گریزی دارد و قطرات آب از روی آن سر می‌خورند و جذب نمی‌شوند. انعطاف‌پذیری بالای این محصول سبب شده تا کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مشکلی نداشته باشند. همچنین باید اشاره کنیم که پوشش مات این کاور محافظ سیلیکونی لکه‌های چربی و اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند و سنگینی وزن آن نیز به حدود ۳۰ گرم می‌رسد که بسیار سبک است.

کاور گلدن گارد مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 9T

کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Grd-05 برای پوکو X3 GT شیائومی

کاور سیلیکونی شیائومی

کاربران گوشی‌ هوشمند پوکو X3 GT شیائومی می‌توانند کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Grd-05 را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کاورهای موجود در فروشگاه دیجی کالا انتخاب کنند. این کاور محافظ از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت تولید شده که علی‌رغم وزن بسیار سبک آن، مقاومت بالایی در برابر ضربات و خط‌وخش‌های احتمالی به گوشی از خود نشان می‌دهد. کاور قاب تک همه‌ی بخش‌های گوشی هوشمند را تحت پوشش محافظتی خود قرار می‌دهد و همچنین هیچ گونه محدودیتی برای دسترسی به دکمه‌ها و پورت شارژ گوشی برای کاربران به وجود نمی‌آورد.

این کاور محافظ در اطراف نمایشگر و سیستم دوربین لبه‌های برجسته‌ای دارد تا محافظت بیشتری را در این نواحی ارائه دهد و خیال کاربران را از این بابت راحت کند. این قاب محافظ بسیار انعطاف‌پذیر است و به راحتی می‌توان گوشی را درون آن قرار داد و یا آن را خارج کرد. برند قاب تک در بخش داخلی این کاور پوشش نرمی تعبیه کرده تا مانع از لک افتادن بدنه‌ی گوشی هوشمند شما شود. تنوع رنگی این محصول بسیار بالاست و با قیمتی بسیار مناسب در فروشگاه دیجی کالا به فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط
نکات مثبت و منفی تقویت‌کننده WiFi شیائومی AC1200
کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Grd-05 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی برای ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس شیائومی

کاور سیلیکونی شیائومی

این کاور سیلیکونی بادیگارد کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد و از گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس شیائومی به خوبی محافظت می‌کند. این محصول شرکت بادیگارد بسیار سبک است و وزنی ۲۵ گرمی دارد. همین عامل نیز موجب شده تا وقتی گوشی را درون قاب قرار می‌دهید، به هیچ عنوان سنگین نشود. محل قرارگیری پورت شارژ و دکمه‌ها به خوبی در این قاب محافظ برش زده شده تا کاربران به راحتی بتوانند از گوشی هوشمند خود بهره ببرند.

همچنین لبه‌های دور نمایشگر و سیستم دوربین در این کاور محافظ کمی برجسته‌ شده تا این بخش‌ها هنگام قرار گرفتن گوشی روی سطوح صاف در محافظت کامل باشند. این کاور محافظ ضد آب نیز است و کاربران دغدغه‌ای از بابت تمیز کردن آن نخواهند داشت. در نهایت باید به انعطاف‌پذیری بسیار خوب این محصول برند بادیگارد اشاره کنیم که به سادگی می‌توان گوشی را درون آن قرار داد و از آن خارج کرد.

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G

کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Guard-05 برای شیائومی ۱۱T

کاور مدل Guard-05 برند قاب تک، یکی دیگر از محصولات بسیار باکیفیت فروشگاه دیجی کالا به شمار می‌رود که برای گوشی هوشمند شیائومی ۱۱T در تنوع رنگی بسیار خوب تولید و روانه‌ی بازار شده است. هنگامی که این کاور سیلیکونی را لمس می‌کنید، حس بسیار خوشایندی به شما القا می‌شود و این یعنی قاب تک از سیلیکون بسیار بادوام و نرمی برای ساخت این محصول استفاده کرده است.

علاوه بر این، باید به انعطاف‌پذیری بالای این کاور نیز اشاره کنیم که سبب می‌شود در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی هوشمند شما وارد نخواهد شد. کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Guard-05 بسیار سبک است و سنگینی وزن آن تنها به ۱۰ گرم می‌رسد. لبه‌های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین در این کاور کمی برجسته‌ شده‌اند تا خیال کاربران از بابت محافظت از دوربین و نمایشگر گوشی نیز راحت باشد. پوشش نرم داخلی این قاب نیز مانع از لک افتادن بدنه‌ی گوشی خواهد شد.

کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Guard-05 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 11T

کاور لیمیا مدل سیلیکونی طرح کشویی راه راه برای نوت ۱۰ پرو شیائومی

روی این کاور که برند لیمیا برای گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی تولید و روانه‌ی بازار کرده، تکسچرهای جالبی دیده می‌شود که از سر خوردن گوشی هنگام استفاده جلوگیری می‌کند. این کاور محافظ وزن بسیار سبکی دارد و همچنین در برابر آب نیز مقاوم است. مجهز بودن به پوشش کشویی سیستم دوربین، بارزترین ویژگی این کاور محافظ سیلیکونی به شمار می‌رود که خیال کاربران را از این بابت راحت می‌کند.

پورت شارژ گوشی در این قاب محافظ به خوبی و به شکل دقیقی برش خورده و هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران ایجاد نمی‌کند. ابعاد این کاور محافظ ۱۶x۸x۱ میلی‌متر است و ضخامت بسیار کمی نیز دارد. طراحی مات این کاور سیلیکونی موجب شده تا لکه‌های چربی و اثر انگشت روی آن نماند. در نهایت باید به لبه‌های برجسته در قسمت نمایشگر و دوربین و همچنین انعطاف‌پذیری بالای این محصول اشاره کنیم که به راحتی می‌توان گوشی را درون کاور قرار داد.

مطالب مرتبط
معرفی بهترین نرم افزارهای طراحی صنعتی
کاور لیمیا مدل سیلیکونی طرح کشویی راه راه مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note10Pro

کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Grd-05A برای شیائومی می ۱۱ لایت

از جمله پرفروش‌ترین کاورهای سیلیکونی شیائومی می‌توان به کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Grd-05A اشاره کرد که این بار برای گوشی هوشمند شیائومی می ۱۱ لایت تولید شده است. این کاور از جنس سیلیکون بسیار نرم و باکیفیت ساخته شده که دوام خوبی دارد و به هیچ عنوان در اثر استفاده زیاد تغییر رنگ نمی‌دهد. این محصول مقاومت بسیار خوبی در برابر خط‌وخش و ضربات احتمالی به گوشی از خود ارائه می‌دهد و بخش‌های مختلف آن نیز برای دسترسی راحت کاربران به طور دقیق برش خورده است.

وزن این کاور محافظ سیلیکونی ۱۰ گرم است و به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نمی‌کند. لبه‌های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این گوشی کمی‌ برجسته‌ هستند تا زمانی که گوشی را روی سطح صاف قرار می‌دهید، آسیبی به این بخش‌ها وارد نشود.

کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Grd-05A مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Lite

کاور لوکسار مدل Ezio برای شیائومی ۱۲، ۱۲S و ۱۲X

در لیست ۱۳ کاور سیلیکونی پرفروش گوشی‌های شیائومی، نمی‌توان به محصولات بسیار باکیفیت لوکسار اشاره نکرد. مدل Ezio از این برند که برای گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۲، ۱۲S و ۱۲X عرضه شده، طراحی بسیار جذاب و شکیلی دارد که همین عامل نیز مقاومت ۲۰ برابری نسبت به سایر مدل‌های دیگر موجود در بازار به کاربران ارائه می‌دهد. این محصول بسیار سبک وزن است و تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر را نیز دارد.

همچنین لبه‌های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این کاور حدود ۰.۵ میلی‌متر بالاتر آمده تا خیال کاربران از بابت محافظت از این دو بخش مهم گوشی راحت شود. از دیگر ویژگی‌های مهم کاور لوکسار مدل Ezio می‌توان به پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر آب آن نیز اشاره کرد. محل پورت شارژ و سنسورهای دوربین در این کاور محافظ به خوبی برش داده شده‌اند تا برای کاربران محدودیتی هنگام استفاده از گوشی ایجاد نکنند.

کاور لوکسار مدل Ezio مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 12X / 12 / 12s

کاور لوکسار مدل Carbon Fiber برای شیائومی ۱۲ پرو و ۱۲S

مدل Carbon Fiber از برند لوکسار برای گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۲ پرو و ۱۲S طراحی و عرضه شده و کیفیت بسیار خوبی نیز دارد. لوکسار در طراحی این کاور از تکسچرهای جذابی در بخش پشتی کاور استفاده کرده تا هم زیبایی این محصول را دوچندان کند و هم مانع از سر خوردن گوشی در دست کاربران شود. یکی از نکات جالب توجه‌ی این کاور محافظ حالت مشبک درون کاور است که حرارت تولیدی گوشی را به بیرون هدایت می‌کند و مانع از داغ کردن گوشی هوشمند شما خواهد شد.

مطالب مرتبط
راهنمای خرید بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی

کاور لوکسار مدل Carbon Fiber از ترکیبی از فیبر کربن، TPU و سیلیکون ساخته و تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر را نیز دارد. این کاور در برابر ضربات احتمالی و پاشش قطرات آب از خود مقاومت نشان می‌دهد و از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین برآمدگی میان قاب و لنز دوربین پشت سبب شده تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می‌دهید، آسیبی به سنسور دوربین آن وارد نشود. این کاور لکه‌های چربی و اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند.

کاور لوکسار مدل Carbon Fiber مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 12 Pro / Mi 12S pro

کاور نیلکین مدل texured برای نوت ۱۱ پرو، ۱۱E پرو، ۱۱ پرو پلاس شیائومی

کاور سیلیکونی شیائومی

محصولات و لوازم جانبی برند نیلکین هیچ نیازی به معرفی ندارند و همواره جز بادوام‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات فروشگاه آنلاین دیجی کالا بوده‌اند. کاور مدل texured این برند که برای گوشی‌های هوشمند نوت ۱۱ پرو، ۱۱E پرو، ۱۱ پرو پلاس شیائومی عرضه شده، از جنس سیلیکون بسیار سخت و مقاوم است که ضربات احتمالی به گوشی را به راحتی جذب کرده و محافظت همه‌جانبه‌ای را به کاربران ارائه خواهد داد. تکسچرهایی روی طراحی این کاور محافظ به چشم می‌خورند که علاوه بر زیبایی، مانع از لیز خوردن گوشی هنگام استفاده از دست کاربران نیز خواهند شد.

در این کاور قدرتمند، محل قرارگیری شیارهای مربوط به سوکت شارژر با جایگاه آن‌ها روی گوشی دقیقاً یکسان است و برای شارژ کردن گوشی هیچ محدودیتی نخواهید داشت. کاور نیلکین مدل texured، ضدخش و ضدلک است و در استفاده‌ی طولانی‌مدت به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داد. طراحی لبه‌ها و فریم جانبی این کاور محافظ به گونه‌ای است که روی دکمه‌ها را می‌پوشاند و این بخش‌ها در اطراف نمایشگر و سیستم دوربین ارتفاع بیشتری نیز دارند.

کاور نیلکین مدل texured مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G Global/ Note 11 Pro 5G Global/ Note 11 Pro plus 5G India/ Note 11E Pro 5g

سخن پایانی

کاور سیلیکونی شیائومی

در این مقاله به معرفی و بررسی ۱۳ کاور سیلیکونی پرفروش گوشی‌های شیائومی در دیجی کالا پرداختیم تا اگر علاقه مند به خرید این دسته از کاورها برای گوشی‌های شیائومی خود هستید، خرید خوبی را از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تجربه کنید. شما از چه نوع کاور محافظی در گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران دیجی کالا مگ در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

کاور قاب تک طرح سیلیکونی مدل Guard-05 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11S

کاور گوشی مدل سیلیکونی کد M05 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi note 8pro

سوالات متداول

کاورهای سیلیکونی شیائومی چه مزایایی دارند؟

این کاورها علاوه بر اینکه بسیار نرم و لطیف هستند، مقاومت بسیار بالایی در برابر خط‌وخش و آسیب‌های جدی دارند و از گوشی هوشمند شما محافظت می‌کنند.

آیا قاب‌های سیلیکونی سری شیائومی ۱۲ از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند؟

بله. بسیاری از قاب‌های سیلیکونی سری شیائومی ۱۲ با فناوری شارژ بی‌سیم سازگاری دارند و برای شارژ کردن گوشی نیازی نیست آن را از کاور محافظ خارج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا