
شرکت رایانه همراه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای الکترونیکی از قبیل لپتاپ، موبایل، تبلت، لوازمجانبی و گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه محصولات فعالیت داشته است. شرکت رایانه همراه همواره در تلاش بوده است تا بتواند جزء 5 برند محبوب در ذهن مشتریان در ایران باشد و این شرکت توانسته که تنها در مدت 5 سال به این مهم دست پیدا کند و با داشتن نمایندگیهای برندهای محبوب در این زمینه از قبیل شرکت سازگار، شرکت Readingtone HP، شرکت Asus، و شرکت Almasa توانسته است به یکی از محبوبترین برندها در سراسر کشور تبدیل شود.
ماموریت و چشماندازرایانه همراه:
رایانه همراه این وطیفه را بر عهده دارد که همواره به عنوان موفقترین فروشنده و توزیع کنندهی لپتاپ و گوشیهای هوشمند در ابعاد بزرگ در ایران باشد. این شرکت بر آن است تا بتواند با تحویل بهترین کالاها در کمترین بازهی زمانی، همواره نیازهای مشتریان خود را برآورده کند. نیازهایی از قبیل:
- بالاترین کیفیت
- قیمت جذاب و ارزان برای مشتریان
- مسئولیت پذیری فردی و سازمانی
برای مطالعه بیشتر: معرفی بهترین لوازم جانبی کنسول نینتند و سوییچ( Nintendo Switch)
بهترین خدمت و پشتیبانی:
بر اساس چشمانداز این شرکت، رایانه همراه به دنبال آن است تا بتواند کسب و کار خود را در تمام شهرهای ایران گسترش دهد تا بتواند محصولات جدیدی را که به سبد محصولات خود اضافه میکند به مشتریانش معرفی کند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر نیازهای مردم، شرکت رایانه همراه برآن است تا کسب و کار اینترنتی خود را بهبود دهد و بتواند طیف وسیعی از محصولات خود را به مردم عرضه کند و محصولات خود را در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان خود برساند.
این شرکت هم چنین در پی آن است که محدودهی جغرافیایی کسب و کار خود را گسترش دهد و به تمامی مناطق کشور محصولات خود را در کمترین زمان ممکن به مشتریان برساند. از دیگر اهداف رو به آیندهی این شرکت همکاری با سازمانهای دولتی و خصوصی کشور در راستای همکاریهای سازمانی میباشد تا با فراهم کردن زیر ساختهای مورد نیاز سازمانها در راستای افزایش کارایی سازمانها و کارکنان آنها نقش خود را ایفا کرده باشد.

خردهفروشی همواره یکی از مهمترین استراتژیهایی بوده است که رایانه همراه به دنبال آن در بازار ایران در زمینهی فروش لپتاپ، گوشیهای هوشمند و لوازمجانبی بوده است. برای رسیدن به این هدف، این شرکت بیش از 30 فروشگاه در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده است و با ارئهی سبد کالای مناسب و کادری مجرب توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد. از این ویژگیها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- دارا بودن بیش از 130 فروشگاه اختصاصی
- کادر تخصصی فروش
- آموزش مستمر فروشندگان فروشگاهها
- تامین سبد کالای مناسب
فعالیتهای اصلی رایانه همراه:
از اصلیترین فعالیتهایی که میتوان به آن اشاره کرد، فروش اینترنتی محصولات از طریق وب سایت اصلی شرکت رایانه همراه میباشد که این شرکت در صدد آن است تا حجم وسعی از کسب و کار خود را در زمینهی فروش اینترنتی انجام دهد و به دنبال آن است تا سرمایهگذاری وسیعی در این زمینه انجام دهد و بیشتر تمرکز و نیروهای با تجربهی خود را در این زمینه به کار گیرد.
در جهت همکاری با سازمانهای، رایانه همراه همواره بر آن بوده است تا محصولات مورد نیاز سازمانها را با بهترین کیفیت، نازلترین قیمت و در کوتاهترین زمان به آنها ارائه دهد. در حال حاضر از جمله ویژگیهایی که شرکت رایانه همراه را از دیگر شرکتها متمایز میکند، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- ضمانت برگشت هفت روزه محصولات
- تحویل محصولات در کمتر از یک روز
- تیم لجستیک قوی برای تحویل محصولات به مشتریان
- پرداخت هزینه در محل
- تضمین کمترین قیمت
شاید این مطلب هم برایتان مفید باشد: معرفی بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم و اپلیکیشنهای ویرایش ویدیو
ابزارهای تحلیلی قوی برای مشتریان در وب سایت چیست؟
خردهفروشی همواره یکی از مهمترین استراتژی هایی بوده است که رایانه همراه به دنبال آن در بازار ایران در زمینهی فروش لپتاپ، گوشیهای هوشمند و لوازم جانبی بوده است. برای رسیدن به این هدف، این شرکت بیش از 30 فروشگاه در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده است و با ارئهی سبد کالای مناسب و کادری مجرب توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد. از این ویژگیها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- دارا بودن بیش از 130 فروشگاه اختصاصی
- کادر تخصصی فروش
- آموزش مستمر فروشندگان فروشگاهها
- تامین سبد کالای مناسب
فروش مستقیم به مصرفکننده:
رایانه همراه همواره توجه ویژهای به فروش آنلاین در طی سالهای گذشته داشته است و در این سالها توانسته است بیش از 130 فروشگاه مستقل در سراسر ایران داشته باشد. این شرکت در حال افزایش تعداد فروشگاههای خود است تا بتواند محصولات را در زمان کمتر و بدون واسطه به مشتریان خود تحویل دهد. در طی این سالها رایانه همراه توانسته است تا:
- تعداد فروشگاه های خود را به 130 افزایش دهد.
- سبد کالای مناسب با کمترین قیمت را ارائه دهد.
- برنامههای مستمر آموزشی برای کارکنان فروش خود برگزار کند.
- در مراکز فعال تجاری مرتبط با فعالیت شرکت حضوری فعال داشته باشد

برای رسیدن به این هدف، این شرکت بیش از 30 فروشگاه در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده است و با ارئهی سبد کالای مناسب و کادری مجرب توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد. از این ویژگیها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- دارا بودن بیش از 130 فروشگاه اختصاصی
- کادر تخصصی فروش
- آموزش مستمر فروشندگان فروشگاهها
- تامین سبد کالای مناسب
خدمات پس از فروش رایانه همراه:
واحد خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت در شرکت رایانه همراه همواره به دنبال توسعه، بهبود و توسعه دانش فردی نیروهای این بخش بوده است تا به هدف غایی شرکت که رضایت هر چه بیشتر مشتری و ارائه خدمت بهتر است، دست یابد. از همین رو این شرکت اقدام به تاسیس دفاتر خود در شهرهای مختلف ایران کرده است تا فرایند خدمات پس از فروش خود را بهبود بخشد. در حال حاضر طبق استانداردهای کنترل کیفیت خدمات و برخورداری از متخصصان با تجربه، توانستهایم خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه دهیم. از ویژگیهای اصلی این واحد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- دانش بروز نیروهای متخصص
- رعایت استانداردهای کنترل کیفیت خدمات
- حضور فعال در شهرهای بزرگ ایران
- سابقه طولانی و برند مجبوب در خدمات پس از فروش
درباره ی مهمترین مشکلات گوشی های موبایل آیفون چه می دانید؟
از این ویژگیها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- دارا بودن بیش از 130 فروشگاه اختصاصی
- کادر تخصصی فروش
- آموزش مستمر فروشندگان فروشگاهها
- تامین سبد کالای مناسب
تحقیقات بازار و فروش:
تحقیقات بازاریابی و نظارت میدانی بر بازار هدف و شناخت فرصتهای منطقهای در بازار ایران و شناخت برندها و کالاهای مورد نیاز بازار ایران جزء اهداف اصلی بخش تحقیقات بازار شرکت میباشد و از نتایج بدست آمده همواره کنترل دقیقی بر روند بازار و داشتن چشم انداز درست داشتهایم. از مهمترین ویژگیهای این بخش میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- نیروهای متخصص در تحقیقات بازار
- حضور در سراسر ایران و رصدهای میدانی
- ارتباط مستقیم با فعالان بازار
- آموزش
خردهفروشی همواره یکی از مهمترین استراتژیهایی بوده است که رایانه همراه به دنبال آن در بازار ایران در زمینهی فروش لپتاپ، گوشیهای هوشمند و لوازمجانبی بوده است. برای رسیدن به این هدف، این شرکت بیش از 30 فروشگاه در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده است و با ارئهی سبد کالای مناسب و کادری مجرب توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد. از این ویژگیها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- دارا بودن بیش از 130 فروشگاه اختصاصی
- کادر تخصصی فروش
- آموزش مستمر فروشندگان فروشگاهها
- تامین سبد کالای مناسب
عمدهفروشی رایانه همراه:
بیشتر بخوانید، بیشتر بدانید: بهترین پاور بانک های ۲۰۲۰ شیائومی
شرکت رایانه همراه همواره به منظور واردات یک برند جدید در ایران و گسترش آن در سراسر کشور با عمده فروشان فعال بازار در ارتباط میباشد و به عنوان یک تامینکننده کالا اقدام به فراهم نمودن لوازم تجهیزات مورد نیاز عمده فروشان نموده است. این شرکت هم اکنون با بیش از 130 عمدهفروش همکاری میکند و سبد کالای متنوع و مناسبی در زمینه لپتاپ و لوازمجانبی ارائه میکند. از عمده ویژگیهای این واحد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- همکاری با بیش از 130 عمده فروش در سراسر ایران
- تامین کننده کالا و ارائه سبد کالای مناسب
- گردش مالی بسیار بالا و قابل توجه
- ارائه فروش اعتباری به عمده فروشان

خردهفروشی همواره یکی از مهمترین استراتژیهایی بوده است که رایانه همراهبه دنبال آن در بازار ایران در زمینهی فروش لپتاپ، گوشیهای هوشمند و لوازمجانبی بوده است. از این ویژگیها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- دارا بودن بیش از 130 فروشگاه اختصاصی
- کادر تخصصی فروش
- آموزش مستمر فروشندگان فروشگاهها
- تامین سبد کالای مناسب
این مقاله شاید جالب باشد: مشخصات بهترین دوربین های گوشی + معرفی گوشی های 2020
خردهفروشی رایانه همراه:
شرکت رایانه همراه همواره به منظور واردات یک برند جدید در ایران و گسترش آن در سراسر کشور با عمده فروشان فعال بازار در ارتباط میباشد و به عنوان یک تامینکننده کالا اقدام به فراهم نمودن لوازم تجهیزات مورد نیاز عمده فروشان نموده است. این شرکت هم اکنون با بیش از 130 عمدهفروش همکاری میکند و سبد کالای متنوع و مناسبی در زمینه لپتاپ و لوازمجانبی ارائه میکند. از عمده ویژگیهای این واحد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- همکاری با بیش از 130 عمده فروش در سراسر ایران
- تامین کننده کالا و ارائه سبد کالای مناسب
- گردش مالی بسیاربالا و قابل توجه
- ارائه فروش اعتباری به عمدهفروشان
خردهفروشی همواره یکی از مهمترین استراتژیهایی بوده است که رایانه همراه به دنبال آن در بازار ایران در زمینهی فروش لپتاپ، گوشیهای هوشمند و لوازمجانبی بوده است. از این ویژگیها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- دارا بودن بیش از 130 فروشگاه اختصاصی
- کادر تخصصی فروش
- آموزش مستمر فروشندگان فروشگاهها
- تامین سبد کالای مناسب
تجربههای حرفهای رایانه همراه:
این محتوای مفید را مطالعه کنید: نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A30
خردهفروشی همواره یکی از مهمترین استراتژیهایی بوده است که رایانه همراه به دنبال آن در بازار ایران در زمینهی فروش لپتاپ، گوشیهای هوشمند و لوازمجانبی بوده است. برای رسیدن به این هدف، این شرکت بیش از 30 فروشگاه در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده است و با ارئهی سبد کالای مناسب و کادری مجرب توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد. از این ویژگیها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- دارا بودن بیش از 130 فروشگاه اختصاصی
- کادر تخصصی فروش
- آموزش مستمر فروشندگان فروشگاهها
- تامین سبد کالای مناسب
ویژگیهای کلیدی و توانمندیهای رایانه همراه:
خردهفروشی همواره یکی از مهمترین استراتژیهایی بوده است که رایانه همراه به دنبال آن در بازار ایران در زمینهی فروش لپتاپ، گوشیهای هوشمند و لوازمجانبی بوده است .از این ویژگیها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- دارا بودن بیش از 130 فروشگاه اختصاصی
- کادر تخصصی فروش
- آموزش مستمر فروشندگان فروشگاهها
- تامین سبد کالای مناسب
- پشتیبانی کامل
- ارائه دهندهی گارانتی محصولات به طور مستقل در ایران
- حضور مستمر در نمایشگاههای بین المللی
- سبد کاملی از محصولات
- رضایت مشتری
سخن پایانی
شما در این مقاله با رایانه همراه آشنا شدید.همچنین از تجربه و کارکرد آنها آگاه شدید.اگر سوال یا نظری دارید در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.