لوازم جانبینرم افزار

شیائومی از گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن رونمایی کرد

شیائومی دقایقی پیش و در جریان رویداد رونمایی از گوشی‌های جدید خود، از یک محصول میان‌رده با نام ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن هم رونمایی کرده است.

شیائومی در اکتبر امسال از ۴ مدل گوشی از سری ردمی نوت ۱۲ رونمایی کرد؛ نوت ۱۲، ۱۲ پرو، ۱۲ پرو پلاس و ۱۲ دیسکاوری یا اکسپلورر. امروز اما این شرکت چینی تصمیم گرفت یک عضو جدید هم به این مجموعه اضافه کند، محصولی با نام ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن که پردازنده و دوربین متفاوتی در مقایسه با مدل پرو دارد.

ردمی، نوت ۱۲ پرو را با شارژر ۶۷ واتی راهی بازار کرده اما با رونمایی از مدل پرو اسپید ادیشن، می‌بینیم که برای این گوشی هم از همین شارژر استفاده شده است. همچنین برای هر دو گوشی هم از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است.

ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن و نوت ۱۲ پرو از لحاظ ظاهری هم هیچ تفاوت چشمگیری با یکدیگر ندارند. البته ردمی اندکی ماژول دوربین را در مدل جدید تغییر داده و لوگوی ردمی را که نام این شرکت است از پایین پنل پشتی به بخش بالایی آن منتقل کرده است. با نگاهی به ظاهر گوشی شاید محصولات پوکو به یادتان بیاید که این یعنی احتمال دارد شیائومی بعدا این گوشی را تحت برند پوکو در بازارهای دیگر هم در دسترس قرار دهد. مدل جدید همچنین ۶ گرم سبک‌تر از مدل پرو است (۱۸۱ گرم).

ردمی نوت 12 پرو اسپید

ردمی نوت ۱۲ پرو سمت چپ / نوت ۱۲ پرو اسپید سمت راست

در بخش پردازنده، ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید از اسنپدراگون ۷۷۸G بهره می‌برد در حالی که برای مدل پرو از دایمنسیتی ۱۰۸۰ استفاده شده است. هر دو پردازنده قدرتمند و سریع و تقریبا مشابه هستند. بزرگ‌ترین تفاوت دو گوشی به سنسور اصلی آن‌ها بر می‌گردد؛ جایی که برای مدل جدید از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ بدون لرزشگیر اپتیکال استفاده شده در حالی که مدل پرو به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است.

مطالب مرتبط
شیائومی ۱۳ اولترا با ۱ درصد شارژ تا ۱ ساعت دوام می‌آورد

در سایر بخش‌ها، از نمایشگر گرفته (۶٫۶۷ اینچی و ۱۲۰ هرتزی) تا دوربین سلفی (۱۶ مگاپیکسلی)، حسگر اثر انگشت (ادغام شده با کلید پاور)، ترکیب حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی (۶/۱۲۸، ۸/۲۵۶، ۱۲/۲۵۶) و…، دو گوشی مشخصات برابری دارند. جز اینکه مدل جدید با اندروید ۱۳ و رابط MIUI 14 به صورت پیش‌فرض راهی بازار می‌شود در حالی که مدل پرو از اندروید ۱۲ و رابط MIUI 13 بهره می‌برد.

ردمی نوت ۱۲ اسپید ادیشن در مدل پایه با قیمت ۲۴۵ دلار، در مدل ۸ گیگابایتی با قیمت ۲۶۰ و در مدل ۱۲ گیگابایتی هم با قیمت ۲۸۵ دلار راهی بازار خواهد شد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۸,۴۴۵,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro M2101K6G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۷,۲۴۵,۰۰۰

تومان

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا