لوازم جانبینرم افزار

سری شیائومی ۱۳ رسما در تاریخ ۱۰ آذر رونمایی می‌شود

شیائومی قصد دارد در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر = سه روز دیگر) به طور رسمی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ رونمایی کند.

هفته‌ی گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی می‌خواهد در تاریخ ۱ دسامبر امسال (۱۰ آذر) از گوشی‌های سری ۱۳ خود رونمایی کند. حالا این شرکت با انتشار یک تیزر رسما به این خبر دامن زد تا بدین ترتیب از رونمایی گوشی‌های یادشده در تاریخ مورد نظر مطمئن شویم. این رویداد در ساعت ۷ به وقت پکن چین و ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت تهران ایران برگزار خواهد شد. گفته می‌شود شیائومی می‌خواهد در کنار رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ که شامل دو مدل استاندارد و پرو هم می‌شوند، از رابط کاربری MIUI 14 هم رونمایی کند.

این اطلاعات توسط لی جون، مدیرعامل شیائومی در ویبو منتشر شده است. البته در تیزرهای مربوط به این گوشی‌ها که لی جون هم آن‌ها را منتشر کرده اطلاعات بیشتری هم از گوشی‌های این سری دریافت کردیم که از جمله این موارد می‌توان به ضخامت ۱٫۶۱ میلی‌متری حواشی اطراف نمایشگر (البته بخش پایینی نمایشگر ۱٫۸۱ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت) و عرض ۷۱٫۵ میلی‌متری شیائومی ۱۳ اشاره کرد. بدین ترتیب شیائومی ۱۳ با ۹۳٫۳٪ نسبت نمایشگر به پنل جلو و همچنین ابعاد کوچک، یکی از خوش‌دست‌ترین گوشی‌های این شرکت خواهد بود.

شیائومی 13 رونمایی

همچنین متوجه شده‌ایم که گوشی‌های این سری از نمایشگر OLED و استاندارد ضد آب IP68 نیز بهره خواهند برد تا بالاترین مقاومت را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار داشته باشند. شیائومی علاوه بر این‌ها تأیید کرده که از ساعت Watch S2، هدفون بلوتوثی شیائومی بادز ۴، نخستین کامپیوتر رومیزی، یک روتر وای‌فای و پروژکتور هم در کنار گوشی‌ها رونمایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط
بررسی وسایل جانبی پرطرفدار برای ماشین ومعرفی7 مورد از بهترین لوازم جانبی های خودرو

در رابطه با سری شیائومی ۱۳ اطلاعات زیادی منتشر شده که از جمله این موارد می‌توان به تجهیز آن‌ها به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اشاره کرد. این تراشه در حال حاضر قدرتمندترین تراشه‌ی ساخته شده برای گوشی‌های اندرویدی است که کوالکام اخیرا هم از آن رونمایی کرده است. همچنین گفته می‌شود شیائومی در ساخت این محصولات از چرمی استفاده کرده که ضد چربی، مقاوم در برابر رنگ‌رفتگی و ضد گرد و غبار است و کثیف نمی‌شود.

شیائومی 13 رونمایی

در رابطه با قیمت این محصولات هنوز خبر خاصی منتشر نشده اما گفته می‌شود شیائومی می‌خواهد ۱۵ الی ۲۰٪ به قیمت آن‌ها اضافه کند. حال باید دید آیا این سیاست جدید واقعا اعمال می‌شود یا خیر.

خرید محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی از دیجی‌کالا

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا